spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

pavelek

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od pavelek »

Thomaso,
moje 330i bere 1 litr na cca 1000-2000km.U M54 je to normal,ale znal jsem jednoho,kterému bralo litr na 8000km.
Koliesko to v podstatě napsal velmi dobře,na tomto bloku se vybrus dělat nedá,tedy dá se ,ale nevyplatí se to,je to velmi drahá záležitost.
Použij viskoznější olej,výborně si rozumí s 5W-50 a 10W-60 a pokud jezdíš rychle tak tím lépe.Jen nevím jak jsi to myslel,že jsou zadřené vačky,to jako nejelo,zastavilo se to nebo co?Musel bys to trochu upřesnit,protože pokud nemazal a vydřel vačky,tak bud tobě nebo predchozímu majiteli došel olej a chytlo se to,i to se stává.Vačky jsou první věc,která se přidře,takže spodek by nemusel být na odpis.
Jen poslední věc,předpokládám,že separátor jsi měnil,to je snad ta první věc,po které se jde při větší spotřebě oleje.Já už taky měnil :D
thomaso

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od thomaso »

viem s tymto motorom ist na vymenu po nejakych 10 tis. km a bez doliatia nie je mozne pri takom najazde :lol: to uz mam prestudovane. Ked mechanik ten motor rozoberal tak na ventiloch boli ryhy, bolo vidno ako ne niektorych miestach vačky vobec nemažu, plno silikonu na tesneni a aj hlava bola vybrosovana, niekto neodborne ten motor otvaral este u predosleho majitela... ale to neva, hlava je tam komplet nova aj vanosy + ojnične a klukove salky. Teraz je tah na 4. ako vtedy na 3. V lete mam akurat naplanovanu dlhsiu trasu do nemecka tak by som bol rad ak by mi stacila jedna flaska oleja v kufry :D teraz je nejakych 2000 km od vymeny tak dufam ze sa uz ustali
thomaso

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od thomaso »

separator siel na ranu prvy este minuly rok :D
pavelek

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od pavelek »

Jo,tak to jo.Ja mel taky tak sikovne zasilikonovany motor :D .Nekdo se v tom taky vrtal,nicmene u tebe to mas v podstate OK.pokud ti to nespadne do 5000km na nejakou prijatelnou hodnotu,rekneme litr na 2000km(tento motor ma kvuli alusilu dosti tvrde krouzky,tak mu zabeh trva dlouho),tak pouzij jiz zminovany 5w-50 a muzes ho pouzivat i na kratke trate,nebude tam problem.Pouzivam ho taky,v podstate smiseny provoz,kratke,dlouhe trate v lete v zime s klidem nebo na plny plyn,takze bez obav
Mav
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 06, 2012 17:01

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Mav »

Dobrý den,

použijte XADO, a jestliže nepomůže, pak generálku, anebo jiný motor. Za tu 1000,-ku a jeden pokus to stojí.
ondon

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od ondon »

Tak o par prispevkov vyssie je napisane, ze bmw ma specialnu povrchovu upravu valcov a ze sa to musi zabehnut ty mu napises: nalej tak zazracnu srackovodicku s inteligentnymi molekulami! To uz moze rovno zobrat zene v kuchyni struhadlo na syr a nastruhat do oleja teflon! :evil:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Pitris »

Jo, XADO. A potom generálku nebo jiný motor.... :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Mav
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 06, 2012 17:01

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Mav »

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Pitris »

Na večerníček jsou 3 minuty málo. Pohádka před spaním bývá delší :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Mav
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 06, 2012 17:01

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Mav »

Pitirisi, nikdy nikomu jsem se zde za jeho rozumný názor nevysmíval. Poslední dobou jsem zde často nebyl, to je pravda.

Pokud nedokážeš logicky argumentovat, je to tvoje věc.

Stejně jako ta, že nejseš schopen strávit skutečnost, že v Rusku a Ukrajině objevili a domysleli úplně novou technologii, která pomalu mění léty zažité postupy a názory.

My tady nejsme pupkem světa, to si jen můžeme myslet.

Připomene ti to každý návod na použití. Popis CZ se krčí vždy úplně nakonci, anebo úplně chybí, úměrně našemu významu.

Před 5 lety jsem majiteli autoservisu, bývalému závodníkovi, který postavil 10ky závodních aut do itálie, D apod, doporučil RVS. Testovali to až tak, že motor za 100.000,- Kč kousli na klice. Nevzdali to. Zajížděli moc rychle.

Přešli na XADO - stejný princip, ale lepší vývoj. Vše je o lidech. Jejich závodní vozy to mají standardně. Již by bez toho do závodu nešli.

Nyní to aplikují všem známým a lidem, kteří jeví zájem. Stovky aut. Zatím mají jen samé kladné ohlasy.

Jak mi řekl, je to pro motor jako živá voda. Výrobci za zázračné vodičky samozřejmě platí a ten si za výsledný zisk točí ta videa, tak to chodí.

Když jsem se tu snažil prezentovat použití Anglického Enviroxu, nic - a přitom krásně funguje.

Ohledně Anglického Milersu: jsou to výborné klasické oleje, a nyní se snaží přiživit na této nové rusko - ukrajinské technologii - a ta je tu v plné síle již několik let - západní bankéři totiž nesnesou pomyšlení, že by plný zisk z řetezce : vývoj - výroba- prodej - zůstal na východě - toto nesnesou, protože to v masovém měřítku nikdy nebylo.

jenom nevím, proč si kovokeramiku draze kupovat v novém oleji, když existuje koncentrát?

Mrzí mě, že my ČEŠI, opět budeme tzv.: 100 let za opicema, a to, prosím, neber nijak urážlivě.

Klidně mě zabanuj, Tribotechnice ZDAR!!!
javier

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od javier »

Tak pome na tie argumenty a fakty.
Pises: "této nové rusko - ukrajinské technologii - a ta je tu v plné síle již několik let "
Niekolko rokov nie je malo. Preco to teda este nie je sucastou motorovych olejov?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Pitris »

Mav píše:Pokud nedokážeš logicky argumentovat, je to tvoje věc....
Zato ty ano :P videem, které si objedná výrobce na svůj výrobek. Vůbec bych se nedivil, kdyby tam samospádem tekl olej (nebo ten "zázračné" xado) nahoru. Jdi do háje.... Ale jinak -> no comment....
A jestli tvrdíš že se Millers snaží přiživit na této nové rusko - ukrajinské technologii, tak je mi tě líto
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
e1H

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od e1H »

Dohodnime sa na tom, že ani jeden z vás tu nemá normálne argumenty ktoré by ma ako užívateľa dokázali presvedčiť pre, alebo proti. Možno to XADO naozaj funguje a možno je to iba vodička. Chcelo by to nejakú nezávyslú skúšobňu ktorá by to u nás dokázala poriadne otestovať. Dovtedy táto diskusia nemá žiaden zmysel.
Návštěvník

Re: spotreba oleja po vymene kruzkov, R6, 3,0 (M54B30)

Příspěvek od Návštěvník »

e1H píše:...nezávyslú skúšobňu ktorá by to u nás dokázala poriadne otestovať...
Hlavně komplexně a dlouhodobě! Vím, jak pomocí aditiv připravit auto k prodeji do "áček", zato nevím, jak díky nim "opravit" mechanické opotřebení.

Tím jsem chtěl říct pouze tolik, že řada aditiv skutečně přináší slibovaný efekt, bohužel pouze krátkodobě, s následným urychlením nutnosti řádné opravy.
Odpovědět