Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba - a jiné
47,51kw na Fa v primerenem zatizeni, mi malo neprijde.
Re: Spotřeba - a jiné
Pedro:
Haťapky jely i více. Ten můj kombík jel až do omezovače, který se hlásil ke slovu, když ručička olizovala 180 km/h. Vzpomínám, jak parťák čumel, když jsme jeli do Praglu na státnice, kolik se dá vydolovat z tříválcové stodvacítky.
Zase taková zdechlina to nebyla. Chce to osobní zkušenost s udržovaným kusem, ne jpp, nebo s vylítanou, neudržovanou plečkou.
Haťapky jely i více. Ten můj kombík jel až do omezovače, který se hlásil ke slovu, když ručička olizovala 180 km/h. Vzpomínám, jak parťák čumel, když jsme jeli do Praglu na státnice, kolik se dá vydolovat z tříválcové stodvacítky.
Zase taková zdechlina to nebyla. Chce to osobní zkušenost s udržovaným kusem, ne jpp, nebo s vylítanou, neudržovanou plečkou.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba - a jiné
Si tak říkám, co je obecně důležitější - kolik to jede a kolik to žere nebo jak to (se s tím) jezdí...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba - a jiné
Správná otázka!
Re: Spotřeba - a jiné
Jen reaguji na tvrzení, ze ten motor nebyl trvalou brzdou provozu i když byl 3x slabší, než "modla" jednoho člena clubu.
Opět ale podotýkám, že si myslím, že tento motor byl lepší na cesty kolem komína a ne jako hltač dálnicních km v levém pruhu, na to přeci jen byla lepší 1.4 16V.
Opět ale podotýkám, že si myslím, že tento motor byl lepší na cesty kolem komína a ne jako hltač dálnicních km v levém pruhu, na to přeci jen byla lepší 1.4 16V.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Spotřeba - a jiné
Ale prdlajs, jen jsem napsal na ne nazor. Svuj nazor a zkusenosti. To neznamena ze z toho vlhnu. Pokud brzda provozu, tak chyba ovladace.
Re: Spotřeba - a jiné
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba - a jiné
Nechme to být. Shodneme se, že je to motor pro provoz kolem komína, že hodně záleží na stylu jízdy i na zajetí a obecně kondici motoru
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Spotřeba - a jiné
Nevím o žádném clubu, tak předpokládám že jsi měl na mysli místní fórum. Fiestu jsem zmínil pouze jako srovnání. Pokud chceš držet krok s okolním provozem v našem poměrně kopcovitém okolí, tak jednoduše musíš se slabými auty jezdit naplno. Předpokládám, že majitelé si HTP pořizovali zejména kvůli deklarované nízké spotřebě a asi z té reálné příliš "odvaření" nebyli.Libor píše:Jen reaguji na tvrzení, ze ten motor nebyl trvalou brzdou provozu i když byl 3x slabší, než "modla" jednoho člena clubu.
Opět ale podotýkám, že si myslím, že tento motor byl lepší na cesty kolem komína a ne jako hltač dálnicních km v levém pruhu, na to přeci jen byla lepší 1.4 16V.
Nepopírám, že rád jezdím rychle a carfanové a jemu podobní šetřílci jsou příčinou spousty nebezpečných situací.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Spotřeba - a jiné
Suhlas s Lefortom
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Spotřeba - a jiné
Časopis SM 6/2018: Ford Ecosport 1.0 Ecoboost:
"Soustředíme se na spotřebu. Udávanou hodnotu 5,2/100km necháváme bez komentáře. Víme jak to chodí. Ještě nezajetý fordík s námi zatím brázdí ucpanou Prahu a hodnoty lehce nad 9 litrů nás po pravdě trochu znepokojují. Ale kilometry přibývají, spotřeba si sedá a celkový průměr po týdnu stráveném na cestách všeho druhu se nakonec ustaluje na 7,2 litru"....
A to se vyplatí Ať jdou do zadele s těmito 3V ekomrdkami pod kapotou.... Kdo si takové auto koupí kvůli výrobcem udávané spotřebě je....ducha mdlého A je úplně jedno, jestli Ford, VW, PSA, Honda, Hyundai bo třeba Kia.
S VTEC dvoulitrem jezdím za stejno a s o dost lepší (nejen) dynamikou....
"Soustředíme se na spotřebu. Udávanou hodnotu 5,2/100km necháváme bez komentáře. Víme jak to chodí. Ještě nezajetý fordík s námi zatím brázdí ucpanou Prahu a hodnoty lehce nad 9 litrů nás po pravdě trochu znepokojují. Ale kilometry přibývají, spotřeba si sedá a celkový průměr po týdnu stráveném na cestách všeho druhu se nakonec ustaluje na 7,2 litru"....
A to se vyplatí Ať jdou do zadele s těmito 3V ekomrdkami pod kapotou.... Kdo si takové auto koupí kvůli výrobcem udávané spotřebě je....ducha mdlého A je úplně jedno, jestli Ford, VW, PSA, Honda, Hyundai bo třeba Kia.
S VTEC dvoulitrem jezdím za stejno a s o dost lepší (nejen) dynamikou....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
No spíš by měli jít do zádele pisálci těchto '' odborných'' nic neříkajících článků.Samozřejmě nevím a hledat nebudu technické specifikace zmíněného vozu,ale s mým autem mám jsem měl tuhle spotřebu teď v zimě,při stylu jízdy na prasáka,s příčníky,nosiči lyží a jízdami po dálnici 150.Pokud bych jezdil předpisově,tak jsem tam o litr méně a bez příčníku a nosičů po 6,a to mám na autě celoroční pneumatiky.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Celoroční pneumatiky,,, to je taky slovo... To zní jako doživotní náplň.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Spotřeba - a jiné
No a teď si představ,že fungují lépe než některé echt zimní nebo letní,to jsou věci,viď?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
No jo, ale to potom NEJSOU echt zimní nebo letní
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF