Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba - a jiné
Jezevcik: Jo upsal jsem se,stane se.Ty mobily nejsou tak prehledne.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Spotřeba - a jiné
Zajímavé, že každý, kdo měl možnost to autíčko vyzkoušet, potvrdí, že dvojka má maximum někde na 90 km/h bez přetáčení. Na omezovač je to přes 100 km/h tacho, skoro 110. Jen tobě to nejelo . Pak bych musel papouškovat rétoriku značkových autoservisů - pane, vy s tím asi neumíte jezdit .Návštěvník píše:Limit 100, plnej knedlík za 2 a 70 na tacháči. Jak mívám problém s rychlostními limity "shora", tak tady jsem je měl rovněž, ale "zdola" - pro daný vůz jednoduše nedosažitelné.
Re: Spotřeba - a jiné
Jsou to oběti manipulace s lidskou myslí. A to je to, co je velice smutné.NOVON píše:Modymu totiz lezi "koncernaci" jako "trn v pate",cehoz si snad uz musel vsimnov kazdy uzivatel tohoto fora.Tak se snazi je "srazit" pri kazde sebemensi prilezitosti,coz je velice smutne...
Re: Spotřeba - a jiné
Nepsal jsem nic o tom, kam až se dá dvojka vytočit. Napsal jsem pouze tolik, že na limitu 100 jsem z toho ve snaze "plout s davem" vymáčkl pouze 70 a v průměru jezdil za 6,5. On totiž kopec...Itall píše:Zajímavé, že každý, kdo měl možnost to autíčko vyzkoušet, potvrdí, že dvojka má maximum někde na 90 km/h bez přetáčení... pane, vy s tím asi neumíte jezdit .
Re: Spotřeba - a jiné
Nevím jak P108, ale P107 je určitě schopen držet krok s každým běžným autem, do 100 km/h jistě. Pokud se dostaneš do davu, kde všichni mají motory s minimálně 100 k, pak by mohl být problém. Někde v horách s hodně velkým stoupáním. Když do něj posadíš 4 obtloustlé, pak je problém také, ovšem takové obsazení je sebemrskačství . Mě se to nestalo, tobě se vždycky stane to, co potřebuješ k podpoře svých názorů .
Re: Spotřeba - a jiné
Dovolím si připomenout, čím tato debata začala:
A potvrdil jsem ho na základě relevantní osobní zkušenosti z reálného provozu za zřejmě podobných podmínek. Možná i proto naopak nemohu potvrdit vůbec nic z následujícího příspěvku:
Ten motor v P108 není špatný, bohužel však pro něj platí, že čím rychleji se rozmotá do otáček bez zatížení, tím rychleji zvadne pod zatížením, což je v kombinaci se snad nejblbějším zpřevodováním, s nímž jsem se kdy v praxi setkal, naprosto smrtící.
Já jsem pouze potvrdil obsah shora citovaného příspěvku.Misojogi píše:...mal som teraz minuly tyzden pozicane peugeot 107 (kolinske trojcata) ktory ma oficialne spotrebu 5,5 litra
jednak ma prekvapilo ze ak som chcel aby to aspon troska islo tak som po meste jazdil na dvojke a mimo mesta na trojke (nech zije vysokootackovy motor ktory s tym naozaj nemal problemy)
ale zarovn si motor cucol celkom spokojne cca 6,5-7 litra na 100 km
hoci som mal zapnutu klimu a jazdil cez kopce tak sa mi to aj tak zda stale dost vela na to ake je to usporne auto (reklama dokonca hovori o 4 litroch na 100 km)
A potvrdil jsem ho na základě relevantní osobní zkušenosti z reálného provozu za zřejmě podobných podmínek. Možná i proto naopak nemohu potvrdit vůbec nic z následujícího příspěvku:
Předmětný rozpor si vysvětluji tím, že můj názor vznikl mj. i na základě poznání, jak jezdí "normální auta", včetně těch malých, kterých je na daném ostrově, kde jsem si P108 vypůjčil, naprostá většina (to jen na margo Itallova předpokladu, že "všichni mají motory s minimálně 100 k"). Zároveň to zcela konvenuje s mými poznatky z doby, kdy jsem měl příležitost vyzkoušet si C1 první generace, tj. bratříčka Itallova původního P107. A nějak už nemohu za to, že milovník malých, nevýkonných, nepohodlných a nevybavených autíček má jiný názor.Itall píše:Nevím jak P108, ale P107 je určitě schopen držet krok s každým běžným autem, do 100 km/h jistě. Pokud se dostaneš do davu, kde všichni mají motory s minimálně 100 k, pak by mohl být problém. Někde v horách s hodně velkým stoupáním. Když do něj posadíš 4 obtloustlé, pak je problém také, ovšem takové obsazení je sebemrskačství . Mě se to nestalo, tobě se vždycky stane to, co potřebuješ k podpoře svých názorů .
Ten motor v P108 není špatný, bohužel však pro něj platí, že čím rychleji se rozmotá do otáček bez zatížení, tím rychleji zvadne pod zatížením, což je v kombinaci se snad nejblbějším zpřevodováním, s nímž jsem se kdy v praxi setkal, naprosto smrtící.
Re: Spotřeba - a jiné
Po pravdě, také jsem četl o problémech s jízdou s kolínětem. Něco je na fóru. Zcela náhodnou shodou okolností si stěžovaly pouze ženy...a Návštěvník .
Re: Spotřeba - a jiné
V roli ženy bych si v daném případě stěžoval zejména na to, že tu nákupní tašku je "třeba neustále řídit". V kůži muže to naopak oceňuji: tolik adrenalinu z potřeby neustálého soustředění jsem už dlouho nezažil.
Re: Spotřeba - a jiné
Já jsem s tím autíčkem jezdil docela rád. Řízení? To se řídilo samo. Příjemněji než leckteré jiné auto.
Re: Spotřeba - a jiné
To proto,že jsi autíčko užíval způsobem,ke kterému je určeno,nic víc a nic míň.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
Áno, přesně tak. Ve městě skoro vůbec nejezdilo . Na to ani nebylo zpřevodované.
Re: Spotřeba - a jiné
Tak příbuzní s ním jezdili převážně po městě a to je UL v podstatě na kopcích kolem Labe.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Spotřeba - a jiné
ja zase nemozem dopustit diesel,ale kazdy benzin co som jazdil vectra 1,8 , escort 1,4 ,323f 1,9 16V priemerna spotreba medzi 9l+- , pri rovnakom style jazdy ako mam aj stale, pritom terazje spotreba dlhodobo na urovni 6,4l az 6,7l pri 5 valci objeme 2400 a 142kw, takze je mozne ze niekto iny by na benzinoch spravil o liter mensiu spotrebu mozno aj o dva,ja som to nevedel
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Spptřeba - a jiné
Nevim jak kdo ale v kazdem pripade jsem s Dieslem mel vzdy mensi spotzrebu nez s Benzinem!
S Benzinem jsem nikdy!! neujel 1000km pri smisenem provozu(mesto,mimo mesto) s Diesel temer vzdy(980-1100) pri stejnem tank 60 Liter.
A ted povidejte dal!
(BMW 745i((290PS,to uz je davno)),Saab900(170PS),Saab900(120PS),Laguna,diesel(113PS),AlfaRomeo156JTDM(140PS),Citroen C5 (HDI 165PS)
Je absolutni blbost,kdyz nekdo tvrdi,ze se diesel nevyplati!
Nevyplati se na kratke vzdalenosti,s tim souhlasim.Kdo jede 10-15km do prace a odpoledne zpatky,ten by si mel poridit Benziner!
A jinak si myslim,ze cela diskuse o spotrebe je absolutne na hovno,protoze kazdy jezdi jinak!
A predvadet se,za kolik jezdim ja,je uplne zbytecne!!!Kdyz pojedu v pohode nebo ve spechu,jsou to dva pary bot!
At uz Diesel nebo Benziner!!!!
S Benzinem jsem nikdy!! neujel 1000km pri smisenem provozu(mesto,mimo mesto) s Diesel temer vzdy(980-1100) pri stejnem tank 60 Liter.
A ted povidejte dal!
(BMW 745i((290PS,to uz je davno)),Saab900(170PS),Saab900(120PS),Laguna,diesel(113PS),AlfaRomeo156JTDM(140PS),Citroen C5 (HDI 165PS)
Je absolutni blbost,kdyz nekdo tvrdi,ze se diesel nevyplati!
Nevyplati se na kratke vzdalenosti,s tim souhlasim.Kdo jede 10-15km do prace a odpoledne zpatky,ten by si mel poridit Benziner!
A jinak si myslim,ze cela diskuse o spotrebe je absolutne na hovno,protoze kazdy jezdi jinak!
A predvadet se,za kolik jezdim ja,je uplne zbytecne!!!Kdyz pojedu v pohode nebo ve spechu,jsou to dva pary bot!
At uz Diesel nebo Benziner!!!!
Re: Spotřeba - a jiné
S tím mým Accordem bych musel jezdit fakt jako prase abych se dostal na 9 na 100
Napíšu zas a znovu že moje celoroční spotřeba s dvoulitrovým benzinovým Accordem je 7 a čtrvt na 100. A to je v hen tom asi 80% město, 10% okresky a 10% dálnice. A servítky si neberu - otáčky nejčastěji mezi 2,5 až 4t a leckdy za 6t. V zimě pneu M+S, v létě když je potřeba tak klima. A se Civicem 1,5i jsem jezdil za 6,8, a když jsem začal pravidelně přidávat MO PPE tak to padlo na 6,3. Do Accorda dávám VIF.... Ale motory VTEC.
A spotřebu nehlídám kvůli spotřebě ale spíš kvůli stavu motoru.... Jo a Accord 7.gen. má součinitel odporu vzduchu Cx vynikajících 0,26....
Napíšu zas a znovu že moje celoroční spotřeba s dvoulitrovým benzinovým Accordem je 7 a čtrvt na 100. A to je v hen tom asi 80% město, 10% okresky a 10% dálnice. A servítky si neberu - otáčky nejčastěji mezi 2,5 až 4t a leckdy za 6t. V zimě pneu M+S, v létě když je potřeba tak klima. A se Civicem 1,5i jsem jezdil za 6,8, a když jsem začal pravidelně přidávat MO PPE tak to padlo na 6,3. Do Accorda dávám VIF.... Ale motory VTEC.
A spotřebu nehlídám kvůli spotřebě ale spíš kvůli stavu motoru.... Jo a Accord 7.gen. má součinitel odporu vzduchu Cx vynikajících 0,26....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF