Po GO (kdy ani mechanicky nejde motor zevnitř úplně "odbordelit") bych tam klidně dál používal ten M7ADSIII nebo - pokud by byly časté studené starty, tak - to Sunoco Energy Trophy 10w40 s API SG....
Ale tady je důležitý i interval výměny - kvůli horší filtraci oleje by to nemělo přesáhnout 5tkm.
Škoda 110 LS, komplexní řešení autonáplní a autobaterie
Moderátor: Colommbo
Re: Škoda 110 LS, komplexní řešení autonáplní a autobaterie
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Škoda 110 LS, komplexní řešení autonáplní a autobaterie
OK, ještě toto Sunoco u nás sehnat Už jsem napsal do jednoho obchodu... za tu cenu tam bude 2x náplň M7ADSIII no a za těch pár let se uvidí. Jj, obtoková filtrace není nic moc. Stav motoru jsem viděl - sací koš čistý (jistě ho někdo mechanicky čistil), vana zasr..., písty uprostřed karbon, u jednoho výfukového vývodu průměr zmenšený o 30% usazeninami, ale ventily OK a vložky bez poškrábání, opotřebení 0 (žádný hrb nahoře), tak to snad nebude čudit, jakože trochu čudilo. Fridex čistý, bez hnoje. Ale vnějšek motoru, 1 cm tlustá konzervace šmírem GO už asi kdysi proběhla, ale bylo tam celkem čisto, na to na jakou sr... to jezdilo, případně se něco uvolnilo nalitím Orlenu.
Re: Škoda 110 LS, komplexní řešení autonáplní a autobaterie
Jakože mám olej vybraný, tak jsem teď natrefil na ELF Start 15w40 API SG, cena asi 550 Kč za 5l. Sice obtížně dostupný, ale pro škodovkáře (nyní míněno obecně )by to mohla být super varianta v tomhle sektoru. Ono není moc na výběr v téhle "zastaralé" API - nepřeberně Parama, Mogul, Shell Helix HX3 a možná Valvoline, jak SJ,L,M. Ostatní "oldtimer" oleje jsou opravdu pro old auta - API SA/B, SAE40,50 a cena 200-400/l. Ta představa, že s M7ADSIII jezdí i početný park PV3S, T148... i tak to tam bude.