Škoda 100
Moderátor: Colommbo
Re: Škoda 100
Jinak on jí má spíš jako mazla, takže s ním proberu tu variantu shození vany a mechanickou dekarbonizaci. To je mi jasný, že to je nejlepší varianta. Řeknu mu, ať blejskne foťákem na makro skrz nalejvací otvor koníky a třeba se uvidí víc
Jo, v tomhle mají majitelé třeba Warťasů obrovskou výhodu
Jo, v tomhle mají majitelé třeba Warťasů obrovskou výhodu
Re: Škoda 100
Radil bych myslet politicky a protože je sundání víka otázka dvou matic, tak sundat víko a kouknout na hlavu. Ruka socialistického dělníka stvořila hlavu shora drsnou a tak se tam usazuje všechen revanšistický karbon s oportunistickým očekáváním, že vrazí pokrokovému výdobytku naší socialistické společnosti fatální úder, aby se současní okupanti AZNP Škoda Mladá Boleslav n.p. zaradovali z koupě nového vozu. A takhle by to nešlo sódruzi, s karbonem musíme zatočit po bolševicku na všech možných frontách.
Dokud naše bloky, koše a vany nezalije záře slunných zítřků, tak podvratné karbonové živly budou čekat a využijí první slabosti, kterou by snad soudruh řidič udělal. Tím, že by tam nalil nadmíru buržoázní produkt imperialistické ciziny s rádoby výkonnou specifikací...
Jinými slovy souhlasím s Pitrisem, a to ve všem
Dokud naše bloky, koše a vany nezalije záře slunných zítřků, tak podvratné karbonové živly budou čekat a využijí první slabosti, kterou by snad soudruh řidič udělal. Tím, že by tam nalil nadmíru buržoázní produkt imperialistické ciziny s rádoby výkonnou specifikací...
Jinými slovy souhlasím s Pitrisem, a to ve všem
Re: Škoda 100
Škodovkáři, je vidět, že Ti to myslí tak nějak politicky. Málokterý soudruh by to napsal tak lidově demokraticky, jako Ty, soudruhu!
Práci čest a světu MÍR i za cenu jaderné války.
Práci čest a světu MÍR i za cenu jaderné války.
Re: Škoda 100
vanu,kos,viko,vic se bez rozborky neda poradne,pak bych dal pod regul.pruzinu tl.ventilu maticku M5 a pojede jako junak /ne ten motocykl/.
Re: Škoda 100
Někdo nějaké zkušenosti či nápady? Je to TZ s Darlingtonem http://www.gme.cz/elektronicke-zapalova ... 3-p762-005 zvažuji, že budu stavět
Re: Škoda 100
Lubo,neznám. Dával jsem sobě a zákazníkům klasiku z fáva. Spolehlivé v kompletu s rozdělákem. Odstranilo se mnoho problémů,hlavně výstup drátku od kontaktů a reakce na vlhkost. Nevhodné však pro sport.účely.
Re: Škoda 100
Když si poskládá komplet favoriťácký zapalko z nových dílů a nechá upravit odstředivou regulaci na motor "stovky/stodesítky" nebude mít žádný problém. Myslím že žádný velký úpravy nemá a těch 5000ot to jednou za čas na vymetení pavouků stíhá. (Moje nej je Bosch kontaktní včetně indukční cívky - ale zase točím krátkodobě 7tis...)
Re: Škoda 100
Dyk to tak píšu.
Fakt to bylo spolehlivé.
To Tvé zaplko Boš,nemůžu posoudit,neměl jsem ho.
Již jsem psal,že buď klasika upravená š 1000 mb bez podtlaku nebo a sneslo i 7000 komplet fávosystem. Jen odcházely pérka.
Jenže to neřeší odpovědi na otázku škodovkáře. U mě bez rady=nevím=neznám.
Fakt to bylo spolehlivé.
To Tvé zaplko Boš,nemůžu posoudit,neměl jsem ho.
Již jsem psal,že buď klasika upravená š 1000 mb bez podtlaku nebo a sneslo i 7000 komplet fávosystem. Jen odcházely pérka.
Jenže to neřeší odpovědi na otázku škodovkáře. U mě bez rady=nevím=neznám.
Re: Škoda 100
Nazdar, věděli byste z čeho lze vyřezat dost veliké červené sklo, aby z toho šla udělat zadní mlhovka?
Z běžné přídavné plastové mlhovky je sklo příliš malé, napadá mě nějaký autobus nebo dodávka...
Z běžné přídavné plastové mlhovky je sklo příliš malé, napadá mě nějaký autobus nebo dodávka...
Re: Škoda 100
To je dost že ses tady zas zastavil "hundrtkáři" Zkusím něco sehnat v práci, vzal bych k Pecinům.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 100
Bylo by dobrý hodit aspoň přibližný rozměry
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Škoda 100
Jen pro pořádek upozorňuji na to, že ani výměna skla z celé té věci "legální" zadní mlhovku neudělá.
Re: Škoda 100
Samozřejmě originál by byl nejlepší http://aukro.cz/auto-pal-cervena-mlhovk ... 50276.html ale cena pro mě není přijatelná.
Proměřím to, ale je to opravdu velké. Nevadí mi ani starý vybledlý plast, už si to oživím, jde jen o ten větší rozměr.
Proměřím to, ale je to opravdu velké. Nevadí mi ani starý vybledlý plast, už si to oživím, jde jen o ten větší rozměr.
Re: Škoda 100
Ideální by byla rovná plocha 8,5cm*15,5cm
Re: Škoda 100
No jo na ozivenie veteranov to chce siahnut hlbsie do vrecka
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30