Škoda 100
Moderátor: Colommbo
Re: Škoda 100
Lozisko by mělo být stejně,Lubosi. Mrkni,jestli je namazany,ja je často,tenkrat,koupil i suché. Některé byly i s filcem na promazání. Ostatní jsem koupal v teplém oleji. Správné,silou ale primerenou dotahni šrouby na pritlacaku. Musí tam být podlozky-perovky.
Re: Škoda 100
mal som skodu 100i ten přítlačák, protože je menší (180) a byly i větší(190),
povodne tam bol zotrvacnik 180 a trojpackovy pritlacak
tak som kupil 190 (ten sa daval az na skodu 105-120) a samozrejme kupil aj nove mekano (pritlacak) a novu spojku pretoze velkost 190
lozisko som najprv kupil na skodu 120 ale to nebol ziaden pokrok, len nebolo ploche ale oble
nakoniec som zistil ze treba lozisko zo S125 alebo S130 a to je ine kafe
krasne a hladko ide spojka a jemne sa pusta bez problemov, ani na zapadnych autach tej doby nejde tak pekne a jemne - fakt budes pozitivne prekvapeny
pre toto nove lozisko (to co dosada na mekano ma rovnaky tvar ako lozisko z Favorita, to len na rozlisenie aby ti v obchode nepredali nejaku hovadinu) potrebujes aj inu packu na drzanie loziska (ja som nemal tak som lozisko pripevnil drotom a fungovalo v pohode)
a keby si chcel byt este vacsi frajer tak vezmes 190 spojku z 1203 (tam ma v sebe este navyse pruziny) takze tlmi este lepsie ale musis z nej vymontovat stred a nahradit stredom z S100-130 (odbrusit nity a nanovo nanitovat druhy stred - pokial si pamatam tak rozmery sedeli)
(a Rols-Royce sa moze schovat )
dalsie a podrobnejsie info najdes tu
http://skoda.panda.cz/rubrika.php?id=7&sort=2
konkretne napr tu
http://skoda.panda.cz/clanek.php?id=66
ale aj dalsie clanky
a este jedna vec co sa oplati spravit na skode 100/110
vymen drot od plynu za lanko
raz som zazil pretrhnutie drotu(dali sme tam potom drot z CO2) a lanko je jednak jemnejsie a ma neporovnatelne dlhsiu zivotnost (takmer neobmedzenu) samozrejme vymenil som vtedy aj nowden za taky co ma vnutri silikonovu vystielku a lanko dokladne namazal litiovou vazelinou
Naposledy upravil(a) Misojogi dne pon lis 13, 2017 8:21, celkem upraveno 1 x.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Škoda 100
Nechápu, proč věnovat tolik úsilí vylepšování něčeho, co spolehlivě fungovalo.
Re: Škoda 100
Jen tak si po srazu vyndat z auta motor....skodovkar píše:Nějak jste mě nakazili motoatmosférou, tak jsem šel do garáže a vyndal jsem si motor
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Škoda 100
to zlepsenie je naozaj citelne takze odporucam z vlastnej skusenostiJerry3 píše:Nechápu, proč věnovat tolik úsilí vylepšování něčeho, co spolehlivě fungovalo.
aj vymena 180 za 190 (dlhsia zivotnost) aj vymena spojkoveho loziska za tvarovane s jemnym nabehom
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Škoda 100
Veteránům neholduji, tudíž to nijak nevyužiji.
Re: Škoda 100
Bastlit by s tím šlo. Ale už teď byl záběr spojky úplně jinde vůči neseřízenému přítlačáku před tím. Navíc to chci mít celkem v originální podobě a nechci tam více investovat ani koruny ani čas. Budu rád když to složím a bude vše OK Jako vozík na motor jsem použil kříž ze zrušeného křesla a byl to skvělý nápad
Tak jsem zjistil telefonicky, že jelikož má přítlačák ty konce vystouplé, tak tam patří ploché ložisko
Nevím, moc se mi to nelíbí, ale nezbyde mi než to vyzkoušet mimo auto a podívat se na vlastní , že to nedrhne. Fakt je, že po použití byly chytlé jen ty vystouplé kontatkní plochy
Tak jsem zjistil telefonicky, že jelikož má přítlačák ty konce vystouplé, tak tam patří ploché ložisko
Nevím, moc se mi to nelíbí, ale nezbyde mi než to vyzkoušet mimo auto a podívat se na vlastní , že to nedrhne. Fakt je, že po použití byly chytlé jen ty vystouplé kontatkní plochy
Re: Škoda 100
pritlacne lozisko (to dobre jemne) - vsimni si ten tvar ako dolieha postupne na mekano - hlavne na tom druhom obrazku to dobre vidno ten kuzelovity tvar
a toto urcite nie (to je to horsie obycajne, ktore nema potrebnu jemnost)
spojkova lamela snov na skodovku
a toto urcite nie (to je to horsie obycajne, ktore nema potrebnu jemnost)
spojkova lamela snov na skodovku
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Škoda 100
ale už to mám zase v kupě. Teď budu řešit brzdy. Bylo by fajn být v dubnu připraven na sraz
Re: Škoda 100
Mohu se zeptat na fyzikální rozměr a význam pojmu "jemnost ložiska"?Misojogi píše:...toto urcite nie (to je to horsie obycajne, ktore nema potrebnu jemnost)
Re: Škoda 100
nemal som na mysli jemnost loziska ako fyzikalnu vlastnost ale jemnost zaberu spojky ked pouzijem dane lozisko"jemnost ložiska"
je to sice subjektivny parameter ale na skodovke je to velmi citelny rozdiel medzi klasickym loziskom a tymto novym
mozem len zopakovat ze naozaj ta vymena stoji za to
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Škoda 100
Toz tedy, spojek S 1000-136 (1203 taky) jsem vymenil mraky. Nedovedu si predstavit rozdil v lozisku ( ne zivotnost) ve smyslu vypinani, zapinani. V pritlacaku, lamele, byly.
Je to jiz hafo let, rad bych, aby mi vedomosti, postrehy nekdo predvedl v praxi. Doba postoupila o dvacet a vice let, takze, kdo vi...
Je to jiz hafo let, rad bych, aby mi vedomosti, postrehy nekdo predvedl v praxi. Doba postoupila o dvacet a vice let, takze, kdo vi...
Re: Škoda 100
samozrejme musis vymenit vsetkorozdil v lozisku ( ne zivotnost) ve smyslu vypinani, zapinani. V pritlacaku, lamele, byly
ked das nove LEN mekano a spojku tak nedosiahnes ten efekt co nastane ked das AJ to tvarovane lozisko (vid obrazok)
to je moja vlastna skusenost na mojej skodovke S110LS
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Škoda 100
Proboha, co je zase tohle?Misojogi píše:mekano
Re: Škoda 100
Jerry3 píše:Proboha, co je zase tohle?Misojogi píše:mekano
spanielska tanecna skupina
inak tiez nad tym rozmyslam z kade to miso vzal
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw