Shell V-Power Nitro +

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

U mého motoru (ještě nepřímý vstřik) konstruktéři, naštěstí, už od EGRu upustili... :idea:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Návštěvník »

Colommbo píše:...už od EGRu upustili... :idea:
A hledal jsi důkladně?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pitris »

lefort píše:....Plánuju tankovat běžný benzín + Vif a jednou za 4-5 nádrží vzít Nitro, Vervu atd....
Určitě - není to nic proti ničemu. Ty to asi nepoznáš ale motor a palivová soustava si to zapamatuje :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Návštěvník píše:A hledal jsi důkladně?
Netřeba hledat, prostě (už) není. :) Předchozí V6 motory splňující EURO II jej měly stejně jako volnoběžný ventil (krokáč), tzv. sekundární vhánění vzduchu (po studeném startu motoru údajně k rychlejšímu zahřátí katalyzátoru) a mechanické táhlo plynu. Vidlicové motory od r. 2000 (Made in U.K. EURO III) už tyhle pochystátory nemají, namísto nich e-gas a přidané další dva katalyzátory.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pitris »

A kdo EGR má, může vyzkoušet http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/9 ... 9879-200ml
Jasně že vyčistit "ručně" je lepší, ale zase sprej je lepší než nic 8)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
velkeK

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od velkeK »

Asi to částečně bude fungovat, ale za cenu + 3,- Kč / litr oproti běžnému palivu :roll: :roll: :roll:

http://petrol.cz/aktuality/shell-vpower ... -6134.aspx
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Brembo »

Ja zatial skušam V-Power Nitro Diesel,zatial som citelné zvýšenie výkonu nespozoroval,hlučnost sa znížila,spotreba priemerná klesla o 0,6L ale mám v nádrži v Nitru i ML Diesel Injector Cleaner,tak nemožem hodnotit,ktorý sa podpísal na znížení spotreby. Okamžitá spotreba na volnobehu neklesla.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pitris »

Brembo píše:....spotreba priemerná klesla o 0,6L....
S tou nižší spotřebou opatrně :twisted: bo někteří jsou z Tebe tady pak schopni udělat kontrarevolucionáře :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Hombre »

Colommbo píše:Hombre: Odpusť, Karle, mně se prostě nějak nechce věřit, že by jen prémiové palivo mělo tak obrovský vliv na spotřebu tvého auta... :?
Odstupem času tě musím informovat. Minulý týden měl synek půjčené Mondeo. Starší po příjezdu z Maďarska dotankoval do plna u benzinky Bílý a syn , Pitris zná, tam většinou tankuji. Tak s plnnou nádrží předal tomu mladšímu , který s kámošem objížděk bazary ČR - koupě káry. Jelikož zapisují data do "český benzín" tak mě předal další 2 tankování , ale V-pover. A hned bylo, proč ho netankuji, že při stejném stylu jízdy to lépe jelo a spotřeba o 1L!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: menší . Tak jsem mu řekl, že mě nějaký Colombo nadal, že to je blbost, že se mě to zdá..... :mrgreen: :wink:
Když jem dnes dělal repasi zadních třmenů, tak byla na PC spotřeba 6,6L. Tak se mě to tehdá asi nezdálo.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
se_ky

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od se_ky »

Tak, přidám také své zkušenosti s palivy :-) Můj motor je na palivo dost náročný (MG ZR 160, 1.8 L s VVC, 118kW), takže jsem různě testoval co a jak. Jakýkoliv obyčejný BA95 je pro moje MG doslova utrpení, ztráta tahu v nižších otáčkách, hlučnost se zvyšuje. Zkusil jsem tedy Drive 95 od Slovnaftu. Sice výsledky o dost lepší, spotřeba se snížila z 10,5 l/100km na nějakých 8,7 l, ale pokud přidám ještě aditiva od Millers Oil tak mi klesne i na 8,4 - 8,5 (jezdím vždy stejnou trasu v podstatě stejným stylem). Otestoval jsem i další benzíny, například od Agip jejich BA95 i BA98 - v podstatě nebyl znát rozdíl, ale u 98 byla cítit větší živost motoru. Potom jsem tedy zkusil Benzinu a jejich Vervu. Hrůza a děs. Výkonost sice znát byla, auto bylo živé, chod klidný, ale ta spotřeba!! Přes 10 litrů na 100km je u takového benzínu docela dost. No a pak Shell. Klasický fuel save 95 nic moc, normální béňo jako u všech ostatních. Nitro + 95 bylo o hodně lepší a bylo to znát, ale ve srovnání s V-power nitro+ racing je to nic. Spotřeba s racingem 7,8 - 8,1 l/100km, skvělá živost, klidný chod a teď trochu statistik: akcelerace z 0-100km/h s BA95 - 10 - 11s, s BA98 (Agip příp. Drive 95 s aditivy) - 9 - 9,5s, Verva a Nitro+ 95 - 8s (testováno 2x 400m), Racing - 7,5s (2x 400m). Takže, možná to na obyčejnější motory nemá takový vliv, ale na můj motor to má vliv stoprocentní ;-)
Jedna zajímavost nakonec. Verva a Agip 100 jsou napsány a tváří se jako 100 oktanové benzíny, ale nejsou. Jsou to BA98 s přidaným aditivem (dočtete se to na stojanu), V-power racing je čistokrevný 100 oktanový benzín. A na závěr, samotný Shell uvedl, že palivo na závody formule 1 pro vozy Ferrari je z 99% shodné s V-power Nitro+ ;-) Hezký den přátelé :-)
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pedro »

Hezky si to rozepsal. A otestoval. Doufam ze byl vzdy cca stejny tlak vzduchu,vlhkost,teplota.
Jen se mi nezda,ze by F1 pouzivala palivo co je na pumpach. Hlavne ohledne detonaci v horkem motoru.
Nejsem znaly veci.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pitris »

Když možná ale to jedno procento dělá ten rozdíl mezi pumpou u silnice a pumpou v depu F1.... Ale jo, píšou že na 99% stejný; papír snese dost.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pedro »

A ze by jsme zkusili nekde 1,/' sehnat a jezdit na to?
Raketou na Mars.... ,
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Uvedené jedno procento není žádné tajemství, braši, je to náš starý známý
Obrázek
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pedro »

Jak jsem mohl opomenout.
Asi ten 1,5L zelnacky mi zatemnil mozek. Tedy ten fungujici zbytek.
Odpovědět