Shell V-Power Nitro +

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
LadikRS
Příspěvky: 31
Registrován: čtv úno 26, 2015 8:04

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od LadikRS »

Mám 1.8T a v TP předepsaný N98, takže tankuju Vervu 100. Minulý týden jsem měl slevu k Shellu, vzal V-Power Nitro + 95 a byl jsem překvapený, jak to auto nejelo. Pak jsem tankoval N95 od Benziny a auto zase jede. Sice ne tolik jako na Vervu, ale zátah na trojku je oproti Shellu znát.
drak

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od drak »

Shell v ČR není záruka kvality a jejich premiovky většinou bez efektu.
LadikRS
Příspěvky: 31
Registrován: čtv úno 26, 2015 8:04

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od LadikRS »

To já vím, četl jsem i pár názorů, jak to na jejich benzin škube atd, proto jsem tam přestal tankovat. Za 2 roky, co mám 1.8T jsem tam byl dvakrát. S předchozím autem jen Shell... Ale teď jsem měl slevu, tak to zkusil, no koukal jsem, jak to bylo na jejich premiovku mrtvý oproti obyč 95 z Benziny.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Taky jsem měl slevu :D a dopadl jsem úplně stejně. :? Možná bude něco na tom,co jsme zde minule probírali a sice,že je té prémiovky malá výtoč a stojí za h...o. :oops: Služební Fábia 1.4 16 V s 225 tis.jezdí na ten jejich FuelSave jako drak. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Jezevcik »

K Shellu jsem kdysi jezdil výhradně a roky se pachtil se sbíráním Smart bodů. Pak jsem odjel na delší dobu do Irska, kde jsem také tankoval u Shellu a auto se najednou nějak rozhýbalo. Sice mi nechtěli načítat irské body na českou kartu, ale já už stejně věděl, že s tou značkou po návratu končím. Za pětileté tankování dražšího paliva jsem veškeré Smart body proměnil za sekeru Fiskars a 24 půllitrových plechovek Pilsner Urquell. Pěkně drahý nákup.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
LadikRS
Příspěvky: 31
Registrován: čtv úno 26, 2015 8:04

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od LadikRS »

lengy60: Verva 100 bude mít taky malou výtoč podle mě a problém s tím nemám.

Jinak taky jsem sbíral body a koupil si mimojiné sadu Black Decker a baterku s nožem, kladívkem a magnetem :D
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Já Smart body sice sbírám taky(bo služební auta tankujeme výhradně u mušle)ale úspěšně je dokáži záhy proměnit na kapucino,které mají luxusní a jeho spotřeba se u mě pohybuje jako spotřeba paliva u ZILu. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pitris »

Já "stovkovou" Shellku brával do motky (Smart body přibývaly rychleji) :lol: ale přešel jsem na Vervu 100 - kvůli testu benzinů ve SM - CBR-ku to je jedno, 180 na dvojku, 230 na trojku a 260 na čtyři :twisted: dala i na Shell.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Návštěvník »

Jezevcik píše:... Pak jsem odjel na delší dobu do Irska, kde jsem také tankoval u Shellu a auto se najednou nějak rozhýbalo...
Větší část mého celkového km náběhu jsem najezdil na benzín od Shellu, ovšem tankovaný v zahraničí. Kdykoli jsem ho zkusil doma, nebylo to ono. Jinak řečeno, shellácký benzín venku a doma nebyl jedno a totéž. Ale abych nekritizoval jen Shell: obdobnou zkušenost mám co do srovnání Totalu ve Francii a v Itálii.
drak

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od drak »

Shell u nás a např. v Německu je velkej rozdíl. Auto na 95-ku od nich jede parádně i bez aditiv. U nás nabízej s...ky včetně prémiovek. Přestal jsem k nim úplně jezdit a zapoměl na smart kartu. Po roce mi propadlo cca 3200 bodů ale zas jsem neživil podvodníky. Vervu 100 jsem nikdy nezkoušel ale hodně lidí ji chválí. Tankuju ONO,Benzina a ještě jedna malá pumpa nedaleko kde bydlím + aditiva a auto jezdí super. Spotřeba u Octavie je od 6,2 do 7,4 l (samozřejmě když se ,,utrhnu" tak o něco víc :D ) nejméně 5,6l. BMW papá kolem 9l a to si i zablbnu. Podotýkám že i při nízké spotřebě nejsem zdaleka brzda provozu. :D
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lefort »

Jaký máte názor? Jde mi o to, že zanedlouho budu jeden benzínový přímovstřik mít doma. Plánuju tankovat běžný benzín + Vif a jednou za 4-5 nádrží vzít Nitro, Vervu atd.
http://www.autoweb.cz/cistici-vlastnost ... y-v-sgd-2/
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Shell V-Power 95 (tedy obyčejný, "nenitrogenovaný") jsem tankoval do svých Omeg odhadem přibližně šest-sedm let nepřetržitě. A je fakt, že jsem, co se spalovacího procesu (chod motoru, spotřeba paliva) týče, nikdy žádné problémy neměl. Ale taky nikdy sundanou hlavu válců, abych byl schopen stav ventilů nějak posoudit. Co jsem však četl, vliv V-Power(u) se projevuje až při dlouhodobém používání a tedy
lefort píše:...jednou za 4-5 nádrží vzít Nitro, Vervu atd...

aspoň dle mého soudu, smysl (požadovaný či očekávaný účinek) míti nebude... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od skodovkar »

lefort píše:Jaký máte názor? Jde mi o to, že zanedlouho budu jeden benzínový přímovstřik mít doma. Plánuju tankovat běžný benzín + Vif a jednou za 4-5 nádrží vzít Nitro, Vervu atd.
http://www.autoweb.cz/cistici-vlastnost ... y-v-sgd-2/
Já bych viděl problém v tom přímovstřiku, prostě se tam nečistí ventily :|
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Budeš mít pravdu, Lubo - že palivo vlastně nejde "přes ventily", jsem si v tu chvíli neuvědomil... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Návštěvník »

Ano, na čistotu ventilů to má vliv pouze zprostředkovaný, přes "čistotu" EGR, tj. sání. Co je však právě zde důležité, to je čistota ústí vstřikovače, která zásadně ovlivňuje chod motoru. A jelikož špička vstřikovače je umístěna ve spalovacím prostoru, má tendenci se za.írat. Tedy i v tomto případě benzín s čistícím aditivem raději ano.
Odpovědět