Shell V-Power Nitro +
Moderátor: Colommbo
Re: Shell V-Power Nitro +
Mám 1.8T a v TP předepsaný N98, takže tankuju Vervu 100. Minulý týden jsem měl slevu k Shellu, vzal V-Power Nitro + 95 a byl jsem překvapený, jak to auto nejelo. Pak jsem tankoval N95 od Benziny a auto zase jede. Sice ne tolik jako na Vervu, ale zátah na trojku je oproti Shellu znát.
Re: Shell V-Power Nitro +
Shell v ČR není záruka kvality a jejich premiovky většinou bez efektu.
Re: Shell V-Power Nitro +
To já vím, četl jsem i pár názorů, jak to na jejich benzin škube atd, proto jsem tam přestal tankovat. Za 2 roky, co mám 1.8T jsem tam byl dvakrát. S předchozím autem jen Shell... Ale teď jsem měl slevu, tak to zkusil, no koukal jsem, jak to bylo na jejich premiovku mrtvý oproti obyč 95 z Benziny.
Re: Shell V-Power Nitro +
Taky jsem měl slevu a dopadl jsem úplně stejně. Možná bude něco na tom,co jsme zde minule probírali a sice,že je té prémiovky malá výtoč a stojí za h...o. Služební Fábia 1.4 16 V s 225 tis.jezdí na ten jejich FuelSave jako drak.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Shell V-Power Nitro +
K Shellu jsem kdysi jezdil výhradně a roky se pachtil se sbíráním Smart bodů. Pak jsem odjel na delší dobu do Irska, kde jsem také tankoval u Shellu a auto se najednou nějak rozhýbalo. Sice mi nechtěli načítat irské body na českou kartu, ale já už stejně věděl, že s tou značkou po návratu končím. Za pětileté tankování dražšího paliva jsem veškeré Smart body proměnil za sekeru Fiskars a 24 půllitrových plechovek Pilsner Urquell. Pěkně drahý nákup.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Shell V-Power Nitro +
lengy60: Verva 100 bude mít taky malou výtoč podle mě a problém s tím nemám.
Jinak taky jsem sbíral body a koupil si mimojiné sadu Black Decker a baterku s nožem, kladívkem a magnetem
Jinak taky jsem sbíral body a koupil si mimojiné sadu Black Decker a baterku s nožem, kladívkem a magnetem
Re: Shell V-Power Nitro +
Já Smart body sice sbírám taky(bo služební auta tankujeme výhradně u mušle)ale úspěšně je dokáži záhy proměnit na kapucino,které mají luxusní a jeho spotřeba se u mě pohybuje jako spotřeba paliva u ZILu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Shell V-Power Nitro +
Já "stovkovou" Shellku brával do motky (Smart body přibývaly rychleji) ale přešel jsem na Vervu 100 - kvůli testu benzinů ve SM - CBR-ku to je jedno, 180 na dvojku, 230 na trojku a 260 na čtyři dala i na Shell.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
Větší část mého celkového km náběhu jsem najezdil na benzín od Shellu, ovšem tankovaný v zahraničí. Kdykoli jsem ho zkusil doma, nebylo to ono. Jinak řečeno, shellácký benzín venku a doma nebyl jedno a totéž. Ale abych nekritizoval jen Shell: obdobnou zkušenost mám co do srovnání Totalu ve Francii a v Itálii.Jezevcik píše:... Pak jsem odjel na delší dobu do Irska, kde jsem také tankoval u Shellu a auto se najednou nějak rozhýbalo...
Re: Shell V-Power Nitro +
Shell u nás a např. v Německu je velkej rozdíl. Auto na 95-ku od nich jede parádně i bez aditiv. U nás nabízej s...ky včetně prémiovek. Přestal jsem k nim úplně jezdit a zapoměl na smart kartu. Po roce mi propadlo cca 3200 bodů ale zas jsem neživil podvodníky. Vervu 100 jsem nikdy nezkoušel ale hodně lidí ji chválí. Tankuju ONO,Benzina a ještě jedna malá pumpa nedaleko kde bydlím + aditiva a auto jezdí super. Spotřeba u Octavie je od 6,2 do 7,4 l (samozřejmě když se ,,utrhnu" tak o něco víc ) nejméně 5,6l. BMW papá kolem 9l a to si i zablbnu. Podotýkám že i při nízké spotřebě nejsem zdaleka brzda provozu.
Re: Shell V-Power Nitro +
Jaký máte názor? Jde mi o to, že zanedlouho budu jeden benzínový přímovstřik mít doma. Plánuju tankovat běžný benzín + Vif a jednou za 4-5 nádrží vzít Nitro, Vervu atd.
http://www.autoweb.cz/cistici-vlastnost ... y-v-sgd-2/
http://www.autoweb.cz/cistici-vlastnost ... y-v-sgd-2/
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Shell V-Power 95 (tedy obyčejný, "nenitrogenovaný") jsem tankoval do svých Omeg odhadem přibližně šest-sedm let nepřetržitě. A je fakt, že jsem, co se spalovacího procesu (chod motoru, spotřeba paliva) týče, nikdy žádné problémy neměl. Ale taky nikdy sundanou hlavu válců, abych byl schopen stav ventilů nějak posoudit. Co jsem však četl, vliv V-Power(u) se projevuje až při dlouhodobém používání a tedy
aspoň dle mého soudu, smysl (požadovaný či očekávaný účinek) míti nebude...
lefort píše:...jednou za 4-5 nádrží vzít Nitro, Vervu atd...
aspoň dle mého soudu, smysl (požadovaný či očekávaný účinek) míti nebude...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
Já bych viděl problém v tom přímovstřiku, prostě se tam nečistí ventilylefort píše:Jaký máte názor? Jde mi o to, že zanedlouho budu jeden benzínový přímovstřik mít doma. Plánuju tankovat běžný benzín + Vif a jednou za 4-5 nádrží vzít Nitro, Vervu atd.
http://www.autoweb.cz/cistici-vlastnost ... y-v-sgd-2/
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Budeš mít pravdu, Lubo - že palivo vlastně nejde "přes ventily", jsem si v tu chvíli neuvědomil...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
Ano, na čistotu ventilů to má vliv pouze zprostředkovaný, přes "čistotu" EGR, tj. sání. Co je však právě zde důležité, to je čistota ústí vstřikovače, která zásadně ovlivňuje chod motoru. A jelikož špička vstřikovače je umístěna ve spalovacím prostoru, má tendenci se za.írat. Tedy i v tomto případě benzín s čistícím aditivem raději ano.