Shell V-Power Nitro +
Moderátor: Colommbo
Re: Shell V-Power Nitro +
U mušle mají dobře zmáknutý marketing a všechno je hyper, ultra, super a pak ve výsledku skutek utek a v peněžence vítr jako by foukal Mistrál. Nicméně u klasické V-P může být dlouhodobý účinek, ale kdo najede 50 - 100 tkm a udělá rozbor motoru ... u jejich 100+, která i v testu vysokooktanových paliv nebyla na špici si myslím, že Maxx je lepší a u Benziny mám morální problém, takže nedokážu posoudit ... hlavně co si budeme povídat, každému sedne něco jiného ...
Re: Shell V-Power Nitro +
Ja som 2x tankoval na nemenovanej benzínke s palivom neznámeho povodu. Nafta bola najlacnejšia v okolí. No po vyjazdení 2 nádrží som zistil,že i 2 nádrže V Poweru by boli značne lacnejšie. Spotreba bola 8,3 L/100km,kým dlhodobí priemer 5,5. Niekolkokrát som skušal i Power-znížil sa len klepot,no moj starý komorkový diesel bol imunny voči akémukolvek palivu. Na všetko išiel rovnako,len spotreba a hlučnost bola iná. Najbližšie opat vyskušam Power v priamovstrekom 2,0 CDTIColommbo píše:Hombre: Odpusť, Karle, mně se prostě nějak nechce věřit, že by jen prémiové palivo mělo tak obrovský vliv na spotřebu tvého auta...
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Psal jsem o pochybnosti, bo jsem si to popletl a domníval se, že se jedná o prémiové (vysokooktanové) palivo. Byl jsem vyveden z omylu a v případě jen 95 oktanů už tomu nevěřím vůbec, po jednorázovém natankování tuplem...Colommbo píše:Hombre: Odpusť, Karle, mně se prostě nějak nechce věřit, že by jen prémiové palivo mělo tak obrovský vliv na spotřebu tvého auta...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
Získal jsem slevový kupón na Shellku,tak jsem dnes natankoval 50l V-Power Nitro+Racing 100.Tankování mělo i dobrodružný nádech,protože natrefit na stojan s tímhle palivem byl docela ořech,takže jsem dojel doslova na výpary. Dám vědět,co to udělalo se spotřebou a výkonem.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Vidíš to, Míro, já dnes odpoledne jen tak pro srandu a ze zvědavosti vzal plnou nádrž Vervy 100...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
Jirko,tohle palivo u nás vůbec nevedou.Zkoušel jsem ale před nějakou dobou MAXe a nějaký extra efekt se nedostavil.Sakryš,začínají Game of Thrones.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Shell V-Power Nitro +
A kde ide Sakryš,začínají Game of Thrones?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Shell V-Power Nitro +
Ale to nic,opět jsem si spletl dny. Game of Thrones vysílá v pondělí HBO.Brembo píše:A kde ide Sakryš,začínají Game of Thrones?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Já od Vervy 100 taky žádný extra efekt neočekávám, Míro, spíš fakt jen zvědavost a potvrzení svého názoru, že tyto benzíny jsou pro obyčejné (jako jsou ty naše) motory vpodstatě zbytečné...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
Jirko,já to vidím podobně,ale když jsem měl ten slevový kupón. A pak,benzín za 34.90,-Kč jsem netankoval ani nepamatuji,tak abych si před dovolenou zvykl.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Shell V-Power Nitro +
..testuji naftu od ruzných výrobců již dva roky v praxi 700km čechy švýcarsko...nedal jsem dopustit na Aral Ultimate Diesel..identický s PB Ultimate Diesel..stejný výrobce..taktéž Euro Oil Optimal Diesel super palivo..před dvěma měsíci už čtvrtá nádrž v Čechách tankována na Shellu ))Shell V-Power Nitro+..v Německu Shell V-Power Diesel identický..neskutečný ...jezdím Audi A6 3TDI Kombi S-line rok 2009 176kW...opravdu zážitek..nevím,kde vzali v testech Benzina vítěz...unlocking píše:Tak dle nového testu SM je nafta Nitro "stejná" jako Fuelsave, akorát je bez biosložky...
Re: Shell V-Power Nitro +
Tak žádný zázrak s Shell V-Power Nitro 100 Racing se nekoná,spíše naopak.
Sejnou trasu jako jsem jel minule se spotřebou 6.8 l/100 jsem dnes měl 7.1 l/100.
Okamžitá spotřeba při rychlosti 90-95km/h minule 5.7 l, dnes 6.2-6.4 l.
Takže po vyjetí se vracím k osvědčenému ONO BA 95 +VIF.
Sejnou trasu jako jsem jel minule se spotřebou 6.8 l/100 jsem dnes měl 7.1 l/100.
Okamžitá spotřeba při rychlosti 90-95km/h minule 5.7 l, dnes 6.2-6.4 l.
Takže po vyjetí se vracím k osvědčenému ONO BA 95 +VIF.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Shell V-Power Nitro +
Já u těchto "prémiovek" při použití do běžného motoru spatřuji pozitivum jedině v tom,
že (snad) neobsahují biosložky....
že (snad) neobsahují biosložky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
S Vervou 100 v nádrži mám taky pocit, že ručička palivoměru klesá nějak rychleji - spotřebu však nijak podrobně nesleduju a tedy nemohu zcela odpovědně tvrdit, že je to benzínem...
"...Takže po vyjetí se vracím k osvědčenému ... BA 95 +VIF. "
"...Takže po vyjetí se vracím k osvědčenému ... BA 95 +VIF. "
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
Použití 100 oktanových benzínů má u mého nového vozu příznivý vliv na palubního pohádkáře (PP): přestává si až tak moc vymýšlet (zmenšuje se rozdíl mezi jeho optimismem a realitou).