Shell V-Power Nitro +

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Vyhrál jsem slevu na palivo Shell,tak zase jednou zkusím natankovat V-Power Nitro+ 95. :D
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od rousini »

lengy60 píše:Vyhrál jsem slevu na palivo Shell,tak zase jednou zkusím natankovat V-Power Nitro+ 95. :D
Tak si radši přifoukni gumy, ať se ti neprotočí na disku :mrgreen:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Když se neprotočily po Vervě,tak po tomhle určitě. :D
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
xnery

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od xnery »

Prosím vás, jaký je rozdíl Shell V-Power Nitro+ a mezi Shell V-Power Nitro+ Racing? Natankoval jsem teď plnou za 36 Kč/l, tak by mě zajímalo, jestli tam je vůbec něco "navíc", když je to dražší jak Verva 100 a všechny ostatní.

Díky :wink:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9844
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Colommbo »

Proč chodíš za kováříčkem a nezeptal se přímo "u kováře", tedy na pumpě...? :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rofek
Příspěvky: 88
Registrován: stř led 25, 2017 0:30

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od rofek »

@ colombo : jo, asi tak. akorat, ze tam by se zrejme nic kloudneho nedozvedel :?
@ xnery : rozdil, pokud nejaky, bude v aditivaci, eventuelne v oktan. cisle..., ale spis v tom, ze ten drahsi z nich (zrejme racing), pokud jsi prave nenatrafil na cerstve zavezeny, tak si obycejne polezi v tancich dele :lol:
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

V-Power Nitro+ je aditivovaná BA 95
V-Power Nitro+Racing 100 je...no zkus hádat. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lefort »

A viz téměř všechny nezávislé testy paliv, obojí je jeden velký podvod na zákazníka :evil:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od BigBang »

u těchto benzínů od shellu vidím silnou parafrázi „čím víc prožků tím víc adidas“ :lol:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pedro »

Videt muzes,vyzkouset musis.
L_U_K
Příspěvky: 131
Registrován: ned pro 07, 2014 11:34

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od L_U_K »

... zdravim, pánové, asi se budu opakovat, ale co... klidně to zopakuju zas a zas: benzin V Power Nitro+ mě ničím nepřesvědčil. není to spekulace. já ho poctivě zkoušel, vyjel jsem 4 plný nádrže a dál už nechci. proč? při jízdě žádná změna, spotřeba beze změny, dynamika odpichu z místa a tah do kopců (pěkně nad Chomutovem k Šebestiánu...) a nic.. nic ve smyslu rozdílu v chování auta oproti mnou nejčastěji tankovanýmu obyč. N95 od Eurooilu. Jasně že do válců nevidim a ani nekoukam, a pokud to nějak něčemu pomáhá a chrání, tak to nechci komentovat. Nemam dál co dodat. :D :wink:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

Zřejmě to bude u každého auta(motoru)jinak.U mého bývalého C4P 1.6 VTI jsem měl po natankování NITRO+ Racing pocit,že to mám rozbitý a žralo to jak ruský ZIL. :? U služební FAB Combi 1.4 16V byl sakra rozdíl,když jsem natankoval Fulsave a 95 NITRO+,spotřeba o litr příznivější a auto pelášilo jedna báseň,zejména v táhlých stoupáních na dálnici to bylo znát.V současném autě jsem vyjel asi 3 nádrže Racingu a v porovnání s Vervou 100 je to plus mínus autobus nastejno.Pokud to porovnám třeba z 95 NITRO+ ,tak mi přišlo,že na na to auto jelo tak nějak lépe,přestože výrobce doporučuje pro určité východní země 98-100.Teď jsem dal již tradičně u ONO BA 98 + 2 panáky Wynn´s,tak jsem zvědav,co to ukáže po cestě do PHA a zpět.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
L_U_K
Příspěvky: 131
Registrován: ned pro 07, 2014 11:34

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od L_U_K »

... ano, je to kus od kusu. zatímco Fabia I. 1,4 16V 55 kW byla poměrně citlivá na benzin a to opravdu citelně, tak moje současná Fabia II. 1,4 16V 63 kW v podstatě tzv. prémiová paliva "neocení"... a tak jí je nevnucuju :D
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od Pedro »

Muj nekolikaty,ale soucasny poloveteran,oceni=potrebuje za tepla a dusna 98-100. Aditiva chujim,bo Vifuju leeeta.
Tak to neresim,krmim jej furt. Vytoc nevytoc na pumpach,no problem. Preferuji 98.
Paradoxne,motorka,ty je to fuk. Az mi prijde,ze obyc 95,ji,dle spodku a spotreby,sedi vic. Ale rovnez dostava,stejne jako jeji predchudkyne Vif.
Podotykam ponekolikrate,svedci vedi,ze oba fuky,total bez sazi a spalin,at jedou na cokoliv.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Shell V-Power Nitro +

Příspěvek od lengy60 »

L_U_K píše:... ano, je to kus od kusu. zatímco Fabia I. 1,4 16V 55 kW byla poměrně citlivá na benzin a to opravdu citelně, tak moje současná Fabia II. 1,4 16V 63 kW v podstatě tzv. prémiová paliva "neocení"... a tak jí je nevnucuju :D
Vtip je v tom,že ta Fabča o které jsem psal,byla právě II 1,4 16V 63 kW. :lol: Ale předpokládám,že ty jí nanakládáš pod kotel tak,jako jsme to dělali s tou naší,ve 425000 nám ji sebrali,škoda jí. :?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Odpovědět