šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Moderátor: Colommbo
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Že vás to kluci ještě baví,ale tohle je taky dobrý.
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky ... zidel.html
Ale zeptám se jinak,nebyl by někdo ochoten pomoci s aplikací čističe palivové soustavy,výměnou svíček,oleje,vzduchového filtru jednomu nešťastníkovi,pravděpodobně z Prahy?Bohužel přišel na to,že jezdit na výměnu oleje(C2,A5/B5) po 30 tisících docela pozdě a teď má starostí nad hlavu,bo v servisu by mu nejradši vyměnili nejlépe celý motor.
P.S.Třeba se ozve sám,ale mně to nedalo se nezeptat.
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky ... zidel.html
Ale zeptám se jinak,nebyl by někdo ochoten pomoci s aplikací čističe palivové soustavy,výměnou svíček,oleje,vzduchového filtru jednomu nešťastníkovi,pravděpodobně z Prahy?Bohužel přišel na to,že jezdit na výměnu oleje(C2,A5/B5) po 30 tisících docela pozdě a teď má starostí nad hlavu,bo v servisu by mu nejradši vyměnili nejlépe celý motor.
P.S.Třeba se ozve sám,ale mně to nedalo se nezeptat.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Myslíš šmoulíky,jak se o nich zmínil pan Snowden?Návštěvník píše:Tak zrovna v případě tzv. chytrých televizorů jsou ve hře mnohem závažnější faktory, než je šizení údajů o příkonu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... position-1
Oba jmenované experty znám, nikdo z nich by tohle
(cit.) "Prvním mezníkem bylo uzavření takzvané Ženevské dohody z roku 1958 na půdě Evropského hospodářského společenství při OSN, které se pak začalo zabývat i problematikou typového schvalování vozidel." (konec cit.)
určitě neřekl, tím spíše pak nenapsal. Mezi Evropským hospodářským společenstvím (EHS), které mimochodem nemělo s OSN nikdy nic společného, a Evropskou hospodářskou komisí OSN (nikoli při OSN) je totiž asi tak stejně propastný rozdíl, jako mezi holínkami a hodinkami. Ach ti novináři...
Oba jmenované experty znám, nikdo z nich by tohle
(cit.) "Prvním mezníkem bylo uzavření takzvané Ženevské dohody z roku 1958 na půdě Evropského hospodářského společenství při OSN, které se pak začalo zabývat i problematikou typového schvalování vozidel." (konec cit.)
určitě neřekl, tím spíše pak nenapsal. Mezi Evropským hospodářským společenstvím (EHS), které mimochodem nemělo s OSN nikdy nic společného, a Evropskou hospodářskou komisí OSN (nikoli při OSN) je totiž asi tak stejně propastný rozdíl, jako mezi holínkami a hodinkami. Ach ti novináři...
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Ano, EHS bývalo protipólem RVHP a s OSN nemělo opravdu nic společného...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
....a na rozdíl od OSN, kde Československo bylo jedním ze zakládajících států, v EHS nikdy nebylo.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Jezevcik píše:Pedro, v Mexiku jsou na papričky žabaři. Jalapeño je hlušina, dobrá akorát tak do pizzy. Fazole já rád, ale Indie a jejich chillies, to je jiná liga.
Já vyzkoušel i Trinidad Moruga Scorpion - jóó, ta už fakt pálí A sorry za off topic....Brembo píše:Naga Morich
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Už prozřel Třeba to ještě někdo zachrání, ale pro mě je Praha už trošku z rukylengy60 píše:Ale zeptám se jinak,nebyl by někdo ochoten pomoci s aplikací čističe palivové soustavy,výměnou svíček,oleje,vzduchového filtru jednomu nešťastníkovi,pravděpodobně z Prahy?Bohužel přišel na to,že jezdit na výměnu oleje(C2,A5/B5) po 30 tisících docela pozdě a teď má starostí nad hlavu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Co má za potíže, jaké auto, kolik najel?
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Italle klasika, C5 1.6 THP,přímovstřik.Jízda na hudlana,olej výše uvedený,servisní interval 30 tis.doporučený výrobcem,tedy v dobré víře dodržován. Auto najeto 100 tis.km,pocukává,rozvody dělány,vyměněné svíčky,neví jaké.Teď,jako bonus, kolem 2500-3000 ot. zajímavé zvuky z motoru,byl u nějakého vyhlášeného odborníka,který mu poradil sehnat si jiný motor,bo neví jestli to složí zpátky dohromady ,případně auto prodat do AAA. Zjevně si na něm někdo mastí kapsu,já mu radím ať prožene motor očistnou kůrou jak palivové ta mazací soustavy,dá nové svíce a filtry a pochopitelně pak aditivum do paliva.Jenže on jaksi nemá kontakty na nikoho rozumného a sám si s tím moc neví rady,tak jsem ho dokázal na citroen fórum,případně ať se zkusí zeptat i zde,ale jaksi aktivně jsem se zeptal taky.
EDIT: Tak omyl,pán je z Karlovarska.
EDIT: Tak omyl,pán je z Karlovarska.
Naposledy upravil(a) lengy60 dne čtv říj 08, 2015 11:55, celkem upraveno 1 x.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Tu jsem měl také. Na naši klasiku s plněným mletým, rajskou a knedlíky naprosto nevhodnéPitris píše: Já vyzkoušel i Trinidad Moruga Scorpion - jóó, ta už fakt pálí A sorry za off topic....
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
lengy: Jo klasika, přímý vstřik s turbem je klasika? Na netu se lze dopátrat, že tyhle motory jsou dost průserové. Aspoň majitel může mít klid, že intervalem výměny oleje to pravděpodobně není, i když 30000 km interval na olej průšvihovému motoru bych určitě nedával. Babo raď, za mě - nepořizujte si turba s přímým vstřikem a Citroeny...
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Tím klasika je myšleno klasické problémy,pokud používáš pleťovou vodu doporučenou výrobcem místo oleje.Jen tak mimochodem,v tomto případě se dolévá 3-4 l na 10 tis.Itall píše:lengy: Jo klasika, přímý vstřik s turbem je klasika? Na netu se lze dopátrat, že tyhle motory jsou dost průserové. Aspoň majitel může mít klid, že intervalem výměny oleje to pravděpodobně není, i když 30000 km interval na olej průšvihovému motoru bych určitě nedával. Babo raď, za mě - nepořizujte si turba s přímým vstřikem a Citroeny...
Mezi klasiku počítám i jízdu na hudlana,tedy opět v duchu doporučení výrobce a PP,aby měl zákazník dobrý pocit,že má malou spotřebu a údaje v TP nejsou nesmysl.
A přestaň se tady veřejně otírat o Citroen taky bych se u tebe mohl dnes na večer stavit.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Jestli se nepletu, klasické problémy (konstrukční vady) zákazník nevyřeší - včasnější výměnou oleje a filtrů, výrobní vady by mohl vyřešit výměnou za díl, který už je OK, jestli se to vyplatí. Ať to prodá a koupí si auto, což nebude jednoduché. Ani prodat profláklý průšvih, ani vybrat něco lepšího. PSA ale už ne. To není otírání se, ale dobře míněná a podložená rada. Jinak se, lengy, klidně někdy stav, pokecáme .
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Ale tam nejde vyloženě o konstrukční,tedy pokud nepočítám první motory,kdy byly problémy se špatně nalisovaným ozubeným kolem.V tomhle stavu se auto prodává hodně blbě,to tě očešou jak švestku na podzim. Jinak jsem dlouhodobým pozorováním vysledoval,že kdo používá normální olej a dává autu do těla,tak problém nemá.Ty mají ti,co jezdí s autem na spotřebu a dodržují servisní intervaly.Hele,já mám citrouše třetího a s žádným jsem nějaký zásadní problém neměl a to ten první měl najeto bůhví kolik a byl otlučený jak píšťalička. Největší problém mají většinou ti,co si koupí nějakou kraksnu bez historie,pokud možno 2-3 v jednom a pak se nestačí divit a řvou,co si to koupili za krám.Nejbližší problémový C má moje starší dcerka,která si koupila C3 od bratrance(to byl nápad) a teď se nestačí divit. Ségra a mladší dcerka mají C4 a žádný problém není.Itall píše:Jestli se nepletu, klasické problémy (konstrukční vady) zákazník nevyřeší - včasnější výměnou oleje a filtrů, výrobní vady by mohl vyřešit výměnou za díl, který už je OK, jestli se to vyplatí. Ať to prodá a koupí si auto, což nebude jednoduché. Ani prodat profláklý průšvih, ani vybrat něco lepšího. PSA ale už ne. To není otírání se, ale dobře míněná a podložená rada. Jinak se, lengy, klidně někdy stav, pokecáme .
S tím stavením se to byl jen takový šťouch,nevím ani kde bydlíš,jen si myslím,že někde směrem na jih,kam jsem měl dnes odpoledne namířeno.Jenže z toho sešlo,respektive mi mágové zapomněli jaksi sdělit,že to bude v jinou dobu,takže někdy ve 2 ráno bys asi nadšen nebyl. Na druhou stranu,co bys asi tak viděl na služební FII 1.4 16V s 270 tis.km. Ale někdy bych si mohl udělat výlet se svým strojem s determálními skly ,abys viděl,že se dá v autě velmi pohodlně sedět a zároveň se v něm neuvařit.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Citro uz dobrovolne nikdy. Leda kachnu. No z F uz zadne auto. Cest vyjimkAm. Zde souhlas s Itallem.