Ruleta?
Moderátor: Colommbo
Re: Ruleta?
Jo, hazard, ten nám tu ještě scházel...
Re: Ruleta?
podla mna to je ako lizat med cez sklo ....Máte někdo zkušenosti s online ruletou?
do digitalnej rulety naprogramujes co len chces, realna sa aspon riadi fyzikalnymi zakonmi a statistikou ale digitalna to uz je uplna haluz
neveril by som tomu ani za máčny mak ...
Skor sa spytaj ze co ta na tom tak pritahuje ci to nevies nahradit inym sposobom (trebars aj lacnejsim pre penazenku, cize niecim nehazardnym)
ak ta pritahuje moznost zbohatnut tak si treba otvorene povedat ze jediny kto na tom zbohatne je prevadzkovatel rulety, nikto iny ....
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ruleta?
Jednu online ruletu poznám; je to obchod, v ktorom elektronicky objednávam rôzne súčiastky, materiál do auta. Občasne v prípade potreby, ale pravidelne. Asi v polovici - troch štvrtinách nákupu mám na nich také nervy, že až. To sa týka aj priebehu vybavenosti objednávky pred 100% koncom/dodaním, aj počtu zadaných objednávok.
Majú e-systém označujúci už v čase objednávania, či je tovar na sklade, či ho treba dostupnosťou preveriť... a ja si šťastlivo objednávam väčšinou ten označený zelenou, „na druhý deň u vás“. V automatickom potvrdení cez e-mail mi vždy oznámia, že čoskoro sa vám ozve náš pracovník.
Chcem si to vždy vyzdvihnúť osobne, mám ich asi 10-15 min autom od domu a nemám rád naháňanie sa s kuriérmi.
Na druhý deň sa neozve nik, ani žiaden e-mail, ani potvrdzujúca SMS. Dám im ešte deň, ani vtedy nič. Rozmýšlam, či sa im ozvať koncom tohto dňa, alebo začiatkom ďalšieho, obvykle v tomto čase im zavolám. E-maily už neskúšam, tie ostávajú bez odpovede.
Keď zistia o akú objednávku ide, tak s menším prekvapením zahlásia, že „máte to tu, veď ste si chceli pre to prísť sám.“ Ja zas že som čakal na potvrdenie, či tam všetko majú. Znova to odsúhlasia.
Dostavím sa k nim autom (hoci za hodinu, alebo aj na ďalší deň), tam im znova oznámim po čo som prišiel. Začnú to hladať v systéme. Začína očividná neistota, náznaky ťažkostí.
To máme založené v sklade... "máte čas? Žeby sme to išli pohladať..."
Aj keď nemám, chcem s tým už konečne odísť. Odídu, po 5-10 minútach sa zjavia, znova hladajú v počítači, šomrú si nepríliš konkrétne že "hento tamto, to máme takto, to musíme ísť pohladať ešte nejak... Máte ešte čas?"
A ja že za ako dlho by to našli. Dostanem odpoveď, že nech idem kam potrebujem (domov, a pod), oni sa mi ešte dnes určite ozvú a tovar mi donesú bez poplatku rozvozom.
Hodiny nikto nevolá. Ozývam sa im 50 minút pred záverečnou, odpovedajú, že ešte nemali čas sa nato pozrieť, pýtam sa či ich mám ešte dnes čakať, nevedia, to ešte uvidia keď pohladajú...
Ako už skúsený hráč s týmto herným domom sa udržím, a s kamennou tvárou voči nim to bez viditelného rozčúlenia dotiahnem do konca.
Po pol hodine sa mi konečne telefonicky ozvú, že kde budem zajtra ráno, že tovar znova objednajú ten istý ďalší a už ho budú mať.
Tak im trebárs poviem, že do 10-10.30h určite na preberanie nemám čas, a ani presne neviem kde potom budem schopný prevziať tovar (možno budem 20-50 min od svojho auta, a s výfukom sa mi iste nebude chcieť peši trepať), vtedy chcú tú zásielku a dohadovací telefonát odročiť na poobedie, alebo na ešte ďalší deň. Rozhodne protestujem, nechcem to nechať znovu uplávať do stratena, navrhujem im aby mi o 10-10.30 zavolali, že vtedy ich budem vedieť úspešne nasmerovať.
Napokon sa ten deň ozvú pred jedenástou a konečnene sa dohodneme, tovar reálne doručený a zaplatený...
A to je ešte tá lepšia verzia.
Súčasne s týmto majú aj systém označovania vybavenosti zásielky, ten absolútne nesedí s tým, čo mi tvrdia na moje volania do telefónu. V systéme je tovar vybavený = pripravený na predajni, oni to popierajú, že u nich nie je, že ich systém na mojej obrazovke neukazuje správne. Zároveň ani ďalšia spoločne objednaná položka sa u nich nenachádza, ani v systéme ktorý vidím, nie je nijak vybavená. Keď tam napokon prídem po potvrdenom telefonáte cca 5-7 dňoch od objednávky (aj tá bola pôvodne „na druhý deň u vás“), tak začnú scény s hladaním. Buď nenájdu nič, alebo nájdu len tú druhú položku. Prvá tam skutočne bola na druhý deň (ako mi zobrazil ich systém), ale medzičasom ju „systém“ poslal späť na centrálne miesto odoslania niekde cez pol Slovenska, lebo som si ju dlho nepreberal. Objednávku som pritom označil, že si chcem pre tovar prísť ako kompletne vybavený naraz...
Napokon mi na ďalší deň znova pošlú s komplet tovarom bezplatne rozvozové auto...
Neviem ako to robia, ale ludsky sa správajú do telefónu aj osobne velmi slušne, že napriek tejto absurdnej objednávacej rulete som k nim chápavý a verím im, že im bordel robí ich nejaký nepodarený systém / software, s ktorým musia pracovať a ktorý ludsky nedokážu mnohopoložkovo suplovať a plne zvládať v štandardoch iných e-shopov .
Tak si na ďalší raz znova s odhadom dlhého čakania objednám u nich (lebo často majú tovar, ktorý inde nezoženiem, alebo ho majú aj o 30-50% lacnejší než inde, kde by som tiež platil naviac drahé poštovné, či nevedel obratom a nízkonákladovo vrátiť prípadne nesediaci dodaný tovar..).
Napokon je v podstate výhra takmer vždy aj na mojej strane .
Majú e-systém označujúci už v čase objednávania, či je tovar na sklade, či ho treba dostupnosťou preveriť... a ja si šťastlivo objednávam väčšinou ten označený zelenou, „na druhý deň u vás“. V automatickom potvrdení cez e-mail mi vždy oznámia, že čoskoro sa vám ozve náš pracovník.
Chcem si to vždy vyzdvihnúť osobne, mám ich asi 10-15 min autom od domu a nemám rád naháňanie sa s kuriérmi.
Na druhý deň sa neozve nik, ani žiaden e-mail, ani potvrdzujúca SMS. Dám im ešte deň, ani vtedy nič. Rozmýšlam, či sa im ozvať koncom tohto dňa, alebo začiatkom ďalšieho, obvykle v tomto čase im zavolám. E-maily už neskúšam, tie ostávajú bez odpovede.
Keď zistia o akú objednávku ide, tak s menším prekvapením zahlásia, že „máte to tu, veď ste si chceli pre to prísť sám.“ Ja zas že som čakal na potvrdenie, či tam všetko majú. Znova to odsúhlasia.
Dostavím sa k nim autom (hoci za hodinu, alebo aj na ďalší deň), tam im znova oznámim po čo som prišiel. Začnú to hladať v systéme. Začína očividná neistota, náznaky ťažkostí.
To máme založené v sklade... "máte čas? Žeby sme to išli pohladať..."
Aj keď nemám, chcem s tým už konečne odísť. Odídu, po 5-10 minútach sa zjavia, znova hladajú v počítači, šomrú si nepríliš konkrétne že "hento tamto, to máme takto, to musíme ísť pohladať ešte nejak... Máte ešte čas?"
A ja že za ako dlho by to našli. Dostanem odpoveď, že nech idem kam potrebujem (domov, a pod), oni sa mi ešte dnes určite ozvú a tovar mi donesú bez poplatku rozvozom.
Hodiny nikto nevolá. Ozývam sa im 50 minút pred záverečnou, odpovedajú, že ešte nemali čas sa nato pozrieť, pýtam sa či ich mám ešte dnes čakať, nevedia, to ešte uvidia keď pohladajú...
Ako už skúsený hráč s týmto herným domom sa udržím, a s kamennou tvárou voči nim to bez viditelného rozčúlenia dotiahnem do konca.
Po pol hodine sa mi konečne telefonicky ozvú, že kde budem zajtra ráno, že tovar znova objednajú ten istý ďalší a už ho budú mať.
Tak im trebárs poviem, že do 10-10.30h určite na preberanie nemám čas, a ani presne neviem kde potom budem schopný prevziať tovar (možno budem 20-50 min od svojho auta, a s výfukom sa mi iste nebude chcieť peši trepať), vtedy chcú tú zásielku a dohadovací telefonát odročiť na poobedie, alebo na ešte ďalší deň. Rozhodne protestujem, nechcem to nechať znovu uplávať do stratena, navrhujem im aby mi o 10-10.30 zavolali, že vtedy ich budem vedieť úspešne nasmerovať.
Napokon sa ten deň ozvú pred jedenástou a konečnene sa dohodneme, tovar reálne doručený a zaplatený...
A to je ešte tá lepšia verzia.
Súčasne s týmto majú aj systém označovania vybavenosti zásielky, ten absolútne nesedí s tým, čo mi tvrdia na moje volania do telefónu. V systéme je tovar vybavený = pripravený na predajni, oni to popierajú, že u nich nie je, že ich systém na mojej obrazovke neukazuje správne. Zároveň ani ďalšia spoločne objednaná položka sa u nich nenachádza, ani v systéme ktorý vidím, nie je nijak vybavená. Keď tam napokon prídem po potvrdenom telefonáte cca 5-7 dňoch od objednávky (aj tá bola pôvodne „na druhý deň u vás“), tak začnú scény s hladaním. Buď nenájdu nič, alebo nájdu len tú druhú položku. Prvá tam skutočne bola na druhý deň (ako mi zobrazil ich systém), ale medzičasom ju „systém“ poslal späť na centrálne miesto odoslania niekde cez pol Slovenska, lebo som si ju dlho nepreberal. Objednávku som pritom označil, že si chcem pre tovar prísť ako kompletne vybavený naraz...
Napokon mi na ďalší deň znova pošlú s komplet tovarom bezplatne rozvozové auto...
Neviem ako to robia, ale ludsky sa správajú do telefónu aj osobne velmi slušne, že napriek tejto absurdnej objednávacej rulete som k nim chápavý a verím im, že im bordel robí ich nejaký nepodarený systém / software, s ktorým musia pracovať a ktorý ludsky nedokážu mnohopoložkovo suplovať a plne zvládať v štandardoch iných e-shopov .
Tak si na ďalší raz znova s odhadom dlhého čakania objednám u nich (lebo často majú tovar, ktorý inde nezoženiem, alebo ho majú aj o 30-50% lacnejší než inde, kde by som tiež platil naviac drahé poštovné, či nevedel obratom a nízkonákladovo vrátiť prípadne nesediaci dodaný tovar..).
Napokon je v podstate výhra takmer vždy aj na mojej strane .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Ruleta?
som zvedavy na nazov tohoto uzasneho obchodu ....Napokon je v podstate výhra takmer vždy aj na mojej strane .
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ruleta?
Nuž ako dodávatela do autoservisu by som si ich nevybral (rozobraté vozidlo by miesto pár hodín bolo odstavené aj týždeň+), no bežný občan nemá velmi na výber, ak chce aj dobrú cenu, aj blízku predajňu - odberňu. A potom čaká, aké číslo padne (kolko objednaných položiek, v akom dátume) a v akej farbe (dostupnosť v dňoch).
Názvy majú rôzne, na heureke napríklad Oleje a autodiely.
Názvy majú rôzne, na heureke napríklad Oleje a autodiely.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ruleta?
Twl, zaregistruje se na olejářském fóru a ptá se na ruletu... Nechápu, co je to za člověka...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ruleta?
Tuto otázku si pokládám každý den několikrátColommbo píše:Twl, co je to za člověka...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ruleta?
Taky neco pokladam kazdy den. Ruleta to vsak neni. Mi nezajima, jine hobby ano. A musim chodit do prace, to je nekdy vabank
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ruleta?
Řekl bych, že založení tohoto vlákna je skrytá reklama a o to víc chucpe. Kdyby jej admin smazal, mně se po něm stýskat nebude...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ruleta?
Smetiste dejin...
Re: Ruleta?
Jestli v tom věku pokládáš to co myslým já, tak seš borec, u nás se říká dobrý kohout. Já tak akorát denně pokládám klíče od auta na botník.Pedro píše:Taky neco pokladam kazdy den. Ruleta to vsak neni.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ruleta?
Tonny, twe, ses vedle jak to kokosak.
Jde o neco jinyho. Rikal jsem to doktoroj, ze pravidelne k ranu, pokladam kabel. Rekl mi, ze v mem veku, je to prima, ze to tak funguje. Povidam mu, jo, jenze se budim az kolem sedme...
Re: Ruleta?
Pedro, tak to jsem na tom tedy lépe. Já na to alespoň myslím. Ty už jsi pokročil dále.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ruleta?
Není asi důvod - a navíc v sekci "Ostatní".Colommbo píše:Kdyby jej admin smazal, mně se po něm stýskat nebude...
Ale čím dřív přesnaneme reagovat, tím dřív se vlákno "propadne" dolů....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF