Bodejť ne, když se ta omaštěná voda spaluje ve válcích a výfuk u benzínu vypadá jako u nafťáku.Pitris píše:A kromě toho - "ekokurvítka" jsou i u benziňáků a brzy asi i u nich dojde i na filtry pevných částic
Rozdíl mezi oleji Shell Helix
Moderátor: Colommbo
Re: Rozdíl mezi oleji Shell Helix
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Rozdíl mezi oleji Shell Helix
Pod tohle bych se, byť odpůrce řídkého mazání, s úplně čistým svědomím nepodepsal, ale to neva...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Rozdíl mezi oleji Shell Helix
Je fakt že při použití olejů se sníženou HTHS viskozitou mívají většinou motory vyšší spotřebu oleje, tak jejich použití samozřejmě možné je, ale na kratších jízdách kde se olej moc nezahřeje a nestačí zřídnout natolik, aby se ten olejový film začal trhat.... (a samozřejmě na ně musí být ten motor zkonstruovaný).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF