Dobrý den,
Měl bych dotaz. Mám starý Ford Ka, který trpí problémem s tekoucím servem. Není to nic strašného, litr vydrží na cca 3000 - 5000 km (v zimě déle, v létě méně). Ale štve mě, že pod autem jsou kapky. Proto jsem přemýšlel, zda by nešlo do serva lít něco ekologičtějšího. Četl jsem na jednom fóru, že někdo doléval slunečnici. Je mi jasný, že ten olej asi nemá takovou charakteristiku a výdrž jako hydraulika, ale na druhou stranu, když to stejně během chvíle vykape (dolévám asi jednou za 14 dní). Díky.
Rostlinný olej do serva
Moderátor: Colommbo
Re: Rostlinný olej do serva
Jestli dokážeš okruh posilovače řízení "přeučit" na rostlinný olej, pak to fakt bude the miracle!
Re: Rostlinný olej do serva
Šlo by, ekonomicky je to ovšem ještě horší než současný stav
Doporučuji elektrické servo to je nejvíc EKO!
Doporučuji elektrické servo to je nejvíc EKO!
Re: Rostlinný olej do serva
Vypadá to jako vtip, ale pokud je to myšleno doopravdy tak raději to servo nechat přetěsnit, než ho ládovat slunečnicovým lepidlem, protože tam párkrát dáš rostliňák, a stejně to budeš muset rozdělat, neboť ti to servo odejde do věčných lovišť úplně....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF