Renovace nebo odstranění DPF

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Autoxxxrady

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Autoxxxrady »

Odstranění filtru je sice u nás docela rozšířený řešení, ale kdyby fungovaly emisní stanice jak mají, tak by to nešlo. Legální cesta je samozřejmě odborné vyčištění filtru.
Automobil homologovaný s filtrem by ho měl samozřejmě mít. Ale v ČR projde na emisích i benzínový motor s odstraněným katalyzátorem. Takže dokuď to tady bude fungovat jak funguje, tak se bude stejně z aut kuchat.

(Proto i emisní zóny ve městech co se mají zavádět jsou jeden velký nesmysl. Ve státě kde jezdí legálně automobily s vykuchanými filtry a katalyzátory si zavádíme emisní zóny. :wink: )
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od bjukemen »

nemyslim si zeby auto s vykochanym FAp nejako extra znecistovalo ovzdusie oproti autu s DPF testoval som to na EK s kamosom a meral mi uplne vsetko na predzadzajucom aute 2.2 hdi kde fap nebol..v ramci moznosti splnalo vsetko..a meralo sa viacej hodnot.. da sa to oklamat kadejako hlavne treba prekopat soft a emisie budu celkom gut
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Pitris »

bjukemen píše:da sa to oklamat....treba prekopat soft a emisie budu celkom gut
Čéče, bingo :wink: "Překopat" soft, a výroci motorů se nemusí "honit" za každým miligramem emisí :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Autoxxxrady

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Autoxxxrady »

FAP zachycuje pevné částice. To ostatní na to nemá vliv jestli tam je nebo ne. Jak píšeš, že ti měřil všechno.
Koukni se na výfuk vozidla s fungujícím FAP a na výfuk vozidla bez FAP. A uvidíš rozdíl.

Pevné částice g/km
Euro 4: 0,025
Euro 5: 0,005

Euro 4 se dalo plnit bez FAP. Proto do tý doby některá vozidla FAP měly a některá ne. Euro 5 se bez FAP splnit nedá. Euro 5 bez FAPU prostě neni Euro 5. A Euro 4 homologovaný s FAPEM bez FAPU taky nemůže jezdit.
Na emisích v Německu ti kouřivost změří přesně.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Colommbo »

Autoxxxrady píše: Koukni se na výfuk vozidla s fungujícím FAP a na výfuk vozidla bez FAP. A uvidíš rozdíl.
Nezlob se na mě, příteli, ale kážeš tu naprosté bludy... :shock: Když se podívá (za provozu, "pod plynem") na výfuk vozidla s fungujícím FAP, neuvidí nic a v případě vozidla bez FAP neuvidí taky vůbec nic. Jen důvod bude jiný... :twisted:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Autoxxxrady

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Autoxxxrady »

Někdy ty výfuky porovnej až budeš mít čas a pak dej vědět 8) Poznáš rozdíl
Autoxxxrady

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Autoxxxrady »

Obrázek
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Colommbo »

Jazykový vtip zůstal nepochopen, škoda... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Autoxxxrady

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Autoxxxrady »

asi jsem znaven 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Colommbo »

To nic, odpočneš si a bude zase líp... :wink: Opravdu a skutečně to bylo myšleno jen z legrace a s patřičnou nadsázkou a za vzniklé nepříjemnosti se omlouvám... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Quido

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Quido »

Autoxxxrady píše:FAP zachycuje pevné částice. To ostatní na to nemá vliv jestli tam je nebo ne. Jak píšeš, že ti měřil všechno.
Koukni se na výfuk vozidla s fungujícím FAP a na výfuk vozidla bez FAP. A uvidíš rozdíl.

Pevné částice g/km
Euro 4: 0,025
Euro 5: 0,005

Euro 4 se dalo plnit bez FAP. Proto do tý doby některá vozidla FAP měly a některá ne. Euro 5 se bez FAP splnit nedá. Euro 5 bez FAPU prostě neni Euro 5. A Euro 4 homologovaný s FAPEM bez FAPU taky nemůže jezdit.
Na emisích v Německu ti kouřivost změří přesně.


Jo jo, jsem svědek. Po 120 tisících mám výfukovou trubku zevnitř téměř kovově čistou. Lehký tenký světlý potah jde setřít prstem.
Autoxxxrady

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Autoxxxrady »

Žádný nepříjemnosti nebyly :wink:
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od bjukemen »

..taky isty vyfuk mam aj bez FAP-u sa mi zda ze zase chce dakto presvedcit moje skusenosti a o euro 5 som nepisal nic...ta ma nezaujima auto by ju nesplnilo ani s FAP keby je novy..a euro 5 k nicomu dobremu nevedie
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Odpovědět