Renovace nebo odstranění DPF
Moderátor: Colommbo
Re: Tank ONO
Já se nepřu,jen že se všude píše o cerinu.Jestli je zmínka o lepším spálení výmysl netuším,ale takto to bylo napsáno.Co se týče životnosti,tak tam kluci uvádějí cca 200 tis.km a potom se dá filtr vypláchnout a znovu použít.Asi existují lepší systémy,ovšem otázka je,jak budou imunní vůči zanášení přepalovaným olejem.Což je věc,na kterou si někteří uživatelé v souvislosti s ekooleji stěžují.Tedy,že při použití těchto olejů se jim FAP filtr ucpal o dost dříve,než když jezdili na normální olej.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
Pokud je mi známo, tak zrovna cer se z FAPu nedá žádným "vypláchnutím" dostat. To spíše ty "jiné věci", které zneprovozní FAP dříve.
Re: Tank ONO
Nemám naftu,takže jak jsem nakoupil tak prodávám.Popisují to tam tak,že cerin obsažený v tom aditivu na sebe váže bordel při spalování nafty a zůstává ve filtru,údajně to vypadá jako červený písek.Pokud je FAP zanesený,tak se to dá vyprat wapkou tak,že je filtr jako nový.Je to tam i s fotkama,takže kdo chce,může se podívat.
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... &start=210
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... &start=210
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
Nevím jak VIF (avšak řekl bych že i ten je pro DPF neškodný), ale třeba u Millerse se přímo píše že i mj. chrání filtr pevných částic....NOVON píše:....On na to,mám DPF a tam aditiva nejsou vhodná,neboť nějaká jejich složka vytváří v DPF nespalitelné krystalky a zanáší tím ten filtr....
A pokud jde o ten cer(in), tak....
....a jestli ho nějaké aditivum obsahuje, tak....Autoxxxrady píše:Cer, chemická značka Ce, (lat. Cerium) je šedavě bílý, vnitřně přechodný kovový prvek, druhý člen skupiny lanthanoidů
Luboš T. píše:....nanočástice oxidu ceru dokáží snížit teplotu hoření sazí a karbonu, takže zápalná teplota sazí, která je kolem 550°C se sníží pomocí katalytické reakce zplodin ceru na cca 350-400°C. Saze a karbon pak snáze vyhoří a to i z filtru pevných částic!! Cer na rozdíl od jiných používaných organokovových přísad navíc není toxický. Po této katalytické regenaraci spalovacího prostoru a příslušných zařízení je jistě motor ve výrazně lepší kondici takže vykazuje vyšší výkon a to i při snížené spotřebě paliva....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Tank ONO
Já to opět volně přeložím. Z počátku se prádlo v pračkách pralo na vyšších teplotách s obyčejným Tixem, nyní jsou takové prášky , i 5 x dražší než byl Tix a najednou se dá prádlo vyprat i na 40°C, kuva, to je kvalita prášku. To, že se lidi osypou, nikoho netankuje. Když vše bude pokračovat nastaveným tempem, nebude třeba ani ohřívat voda. Posypu prádlo, hodím na déšť a mám vypráno. A to samé bude u aut, budou ověšané kurvítky, ve kterých bude procházet olej -20°C - opačná lednice - vzniklé teplo bude vyhřívat katík a debil řidič bude platit a platit za tento výmysl, protože říkali, že jinak to nepojede, protože se kurvítko nevypáli a tím nezregeneruje.......
A starý mechoš s vlasy popaplanýma od vazeliny zapřemýší, KDYŽ TAM TO KURVÍTKO NEBUDE, TAK NENÍ ANI CO VYPALOVAT", to je ale debil, odsekne johan s kšiltovkou dozadu a gaťama na půl žerdi, jako by tam měl nasraný,hov... rozumí modernímu motoru a hrne se do zádi polepené Ochcávky s nálepkama z okruhů, dolít olej a vodu do chladiče.....
A starý mechoš s vlasy popaplanýma od vazeliny zapřemýší, KDYŽ TAM TO KURVÍTKO NEBUDE, TAK NENÍ ANI CO VYPALOVAT", to je ale debil, odsekne johan s kšiltovkou dozadu a gaťama na půl žerdi, jako by tam měl nasraný,hov... rozumí modernímu motoru a hrne se do zádi polepené Ochcávky s nálepkama z okruhů, dolít olej a vodu do chladiče.....
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Jó, pokrok nezastavíš Ale bohužel v současnosti dosti často ten "pokrok" není ku prospěchu věci
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Tank ONO
lengy60 píše:Pokud je FAP zanesený,tak se to dá vyprat wapkou tak,že je filtr jako nový.Je to tam i s fotkama,takže kdo chce,může se podívat.
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... &start=210
sice to vyzera pekne ale funkcnost je zarucena iba kratku dobu, s tymto som sa kus zapodieval a rozhodne sa vypratim FAPU horucou vapkou ci uz s pomocou chemikalie alebo bez nepredlzi jeho zivotnost tak ako sa kade tade uvadza, raz to ma urcenu zivotnost a ked je upchaty casticami ceru vapka nepomoze, a okrem ineho ani ta keramika nevydrzi vsetko
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Renovace nebo odstranění DPF
nemám skusenost,no našiel som prísadu,ktorá by tomu vypalovaniu mala pomoct. http://www.lincos.sk/regeneracia-filtro ... r-dpf-1201
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Renovace nebo odstranění DPF
A něco podobného má i Millers http://www.millersoils.cz/dpf-cleaner-regenerator
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Jádrem pudla je základ a ten, jaký olej do motoru lejem. Já nedávám žádné ekologické olejové výplody a proto ani přes 200 tis. km tachometrových + km nevím , že tam nějaký DPF mám.
Pomalu to je tak, že zelený prášek beru proto, abych si vzpoměl, že mám vzít modrý, ten mě zas připomene, že mám vzít červený a ten mě dá echo , že mám otevřít hubu a kousnout do rohlíku.
Zkurvíme vlastnosti oleje na přání ekologů, ale vše obejdeme možností nákupů přísadových sraček 250ml po 300 Kč na vylepšení toho, onoho, tuhle toho ........a výsledek je stejný, bordel vylítne výfukem ,ale vše , za jaké obrání lovů vyhukaného řidiče
Pomalu to je tak, že zelený prášek beru proto, abych si vzpoměl, že mám vzít modrý, ten mě zas připomene, že mám vzít červený a ten mě dá echo , že mám otevřít hubu a kousnout do rohlíku.
Zkurvíme vlastnosti oleje na přání ekologů, ale vše obejdeme možností nákupů přísadových sraček 250ml po 300 Kč na vylepšení toho, onoho, tuhle toho ........a výsledek je stejný, bordel vylítne výfukem ,ale vše , za jaké obrání lovů vyhukaného řidiče
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Nevíš, poněvadž ho tam u benzínového motoru nemáš. Ale kdybys měl diesela s DPF, napsal bys to, co jsi napsal, jenom jednou: do první výměny DPF.Hombre píše:... nevím , že tam nějaký DPF mám...
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Hombre: Tos tedy zrovna netrefil do černého, kamaráde, už to radši nehul...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Tyyyy vogo "ERG"
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Koukám jako blázen asi nejsem sám na koho začíná působit to jarní sluníčko ne zrovna příznivě. Hombre: Ale neboj,zaslechl jsem cosi o tom,že FAP(DPF) filtry už se chystají i na benzínové motory,takže se určitě dočkáš.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW