Renovace nebo odstranění DPF

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Tank ONO

Příspěvek od lengy60 »

Já se nepřu,jen že se všude píše o cerinu.Jestli je zmínka o lepším spálení výmysl netuším,ale takto to bylo napsáno.Co se týče životnosti,tak tam kluci uvádějí cca 200 tis.km a potom se dá filtr vypláchnout a znovu použít.Asi existují lepší systémy,ovšem otázka je,jak budou imunní vůči zanášení přepalovaným olejem.Což je věc,na kterou si někteří uživatelé v souvislosti s ekooleji stěžují.Tedy,že při použití těchto olejů se jim FAP filtr ucpal o dost dříve,než když jezdili na normální olej.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Návštěvník

Re: Tank ONO

Příspěvek od Návštěvník »

Pokud je mi známo, tak zrovna cer se z FAPu nedá žádným "vypláchnutím" dostat. To spíše ty "jiné věci", které zneprovozní FAP dříve.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Tank ONO

Příspěvek od lengy60 »

Nemám naftu,takže jak jsem nakoupil tak prodávám.Popisují to tam tak,že cerin obsažený v tom aditivu na sebe váže bordel při spalování nafty a zůstává ve filtru,údajně to vypadá jako červený písek.Pokud je FAP zanesený,tak se to dá vyprat wapkou tak,že je filtr jako nový.Je to tam i s fotkama,takže kdo chce,může se podívat.
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... &start=210
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Tank ONO

Příspěvek od Pitris »

NOVON píše:....On na to,mám DPF a tam aditiva nejsou vhodná,neboť nějaká jejich složka vytváří v DPF nespalitelné krystalky a zanáší tím ten filtr....
Nevím jak VIF (avšak řekl bych že i ten je pro DPF neškodný), ale třeba u Millerse se přímo píše že i mj. chrání filtr pevných částic....

A pokud jde o ten cer(in), tak....
Autoxxxrady píše:Cer, chemická značka Ce, (lat. Cerium) je šedavě bílý, vnitřně přechodný kovový prvek, druhý člen skupiny lanthanoidů
....a jestli ho nějaké aditivum obsahuje, tak....
Luboš T. píše:....nanočástice oxidu ceru dokáží snížit teplotu hoření sazí a karbonu, takže zápalná teplota sazí, která je kolem 550°C se sníží pomocí katalytické reakce zplodin ceru na cca 350-400°C. Saze a karbon pak snáze vyhoří a to i z filtru pevných částic!! Cer na rozdíl od jiných používaných organokovových přísad navíc není toxický. Po této katalytické regenaraci spalovacího prostoru a příslušných zařízení je jistě motor ve výrazně lepší kondici takže vykazuje vyšší výkon a to i při snížené spotřebě paliva....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Tank ONO

Příspěvek od Hombre »

Já to opět volně přeložím. Z počátku se prádlo v pračkách pralo na vyšších teplotách s obyčejným Tixem, nyní jsou takové prášky , i 5 x dražší než byl Tix a najednou se dá prádlo vyprat i na 40°C, kuva, to je kvalita prášku. To, že se lidi osypou, nikoho netankuje. Když vše bude pokračovat nastaveným tempem, nebude třeba ani ohřívat voda. Posypu prádlo, hodím na déšť a mám vypráno. A to samé bude u aut, budou ověšané kurvítky, ve kterých bude procházet olej -20°C - opačná lednice - vzniklé teplo bude vyhřívat katík a debil řidič bude platit a platit za tento výmysl, protože říkali, že jinak to nepojede, protože se kurvítko nevypáli a tím nezregeneruje.......

A starý mechoš s vlasy popaplanýma od vazeliny zapřemýší, KDYŽ TAM TO KURVÍTKO NEBUDE, TAK NENÍ ANI CO VYPALOVAT", to je ale debil, odsekne johan s kšiltovkou dozadu a gaťama na půl žerdi, jako by tam měl nasraný,hov... rozumí modernímu motoru a hrne se do zádi polepené Ochcávky s nálepkama z okruhů, dolít olej a vodu do chladiče.....
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Pitris »

Jó, pokrok nezastavíš :shock: Ale bohužel v současnosti dosti často ten "pokrok" není ku prospěchu věci :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Tank ONO

Příspěvek od bjukemen »

lengy60 píše:Pokud je FAP zanesený,tak se to dá vyprat wapkou tak,že je filtr jako nový.Je to tam i s fotkama,takže kdo chce,může se podívat.
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... &start=210

sice to vyzera pekne ale funkcnost je zarucena iba kratku dobu, s tymto som sa kus zapodieval a rozhodne sa vypratim FAPU horucou vapkou ci uz s pomocou chemikalie alebo bez nepredlzi jeho zivotnost tak ako sa kade tade uvadza, raz to ma urcenu zivotnost a ked je upchaty casticami ceru vapka nepomoze, a okrem ineho ani ta keramika nevydrzi vsetko
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Brembo »

nemám skusenost,no našiel som prísadu,ktorá by tomu vypalovaniu mala pomoct. http://www.lincos.sk/regeneracia-filtro ... r-dpf-1201
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Pitris »

A něco podobného má i Millers http://www.millersoils.cz/dpf-cleaner-regenerator
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Hombre »

Jádrem pudla je základ a ten, jaký olej do motoru lejem. Já nedávám žádné ekologické olejové výplody a proto ani přes 200 tis. km tachometrových + :?: km nevím , že tam nějaký DPF mám.
Pomalu to je tak, že zelený prášek beru proto, abych si vzpoměl, že mám vzít modrý, ten mě zas připomene, že mám vzít červený a ten mě dá echo , že mám otevřít hubu a kousnout do rohlíku. :roll:
Zkurvíme vlastnosti oleje na přání ekologů, ale vše obejdeme možností nákupů přísadových sraček 250ml po 300 Kč na vylepšení toho, onoho, tuhle toho :mrgreen: ........a výsledek je stejný, bordel vylítne výfukem ,ale vše , za jaké obrání lovů vyhukaného řidiče
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Návštěvník

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Návštěvník »

Hombre píše:... nevím , že tam nějaký DPF mám...
Nevíš, poněvadž ho tam u benzínového motoru nemáš. Ale kdybys měl diesela s DPF, napsal bys to, co jsi napsal, jenom jednou: do první výměny DPF. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Colommbo »

Hombre: Tos tedy zrovna netrefil do černého, kamaráde, už to radši nehul... :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Hombre »

Tyyyy vogo "ERG" :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Návštěvník

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Návštěvník »

Když už, tak EGR. :lol:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od lengy60 »

Koukám jako blázen :D asi nejsem sám na koho začíná působit to jarní sluníčko ne zrovna příznivě. :D :D :D Hombre: Ale neboj,zaslechl jsem cosi o tom,že FAP(DPF) filtry už se chystají i na benzínové motory,takže se určitě dočkáš. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Odpovědět