Renovace nebo odstranění DPF

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Doctor
Příspěvky: 11
Registrován: stř bře 13, 2013 13:08

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Doctor »

Pitris píše:
bjukemen píše:da sa to oklamat....treba prekopat soft a emisie budu celkom gut
Čéče, bingo :wink: "Překopat" soft, a výroci motorů se nemusí "honit" za každým miligramem emisí :P
tak speciálně u koncernu VW to funguje, nejvíce u Ochcávek resp. Škodovky, stačí jen nahrát soft co není ořezaný oproti fabrickému, začne to jezdit přestane to žrát a na emisích se vztekaj že maj asi rozbitou mašinu, osobní zkušenost
Mav
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 06, 2012 17:01

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Mav »

Zkuste toto, fakticky funguje a celý se zaplatí, snížená spotřeba minimálně o 8%, nebo li výkon na motoru zvednutý o 5 - 12%. Je to milý, prachy se vrátí, dynamika lepší, motor zevnitř čistý.

Píši po 2,5 letých zkušenostech s Enviroxem, bez něj již nejezdím.

http://www.nanoaditiva.cz/Envirox/Envir ... ych-castic
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od bjukemen »

..no zbohom, riadna cena wrr, spotreba a dynamika sa najlepsie zlepsi ked sa FAP vyseka von :p
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Autoxxxrady

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Autoxxxrady »

Překopat soft a na emisích se budou divit, že je to ok?
Emisní kontrola nemá být jen vložení sondy do výfuku a změření emisí.
Správná emisní kontrola má určitý postup.
Před vlastním měřením by měla následovat prohlídka zda části a příslušentví vozidla, které ovlivňují tvorbu škodlivých emisích jsou nepoškozené a bez zjevných vad a funkční.
Takže správně bez DPF neprojdete. Ale to je v ČR jen teorie. U nás se dělají emise jen na oko. Kdyby se dělaly, tak jak mají, tak vám žádný přehraný soft nepomůže.

Motorové vozidlo z hlediska měření emisí nevyhovuje, jestliže na jeho technickém stavu byly zjištěny závady mající vliv na zhoršení emisního chování vozidla nebo kontrolované parametry se nenacházejí ve stanovených mezích podle odstavce.

Takže když vykucháš DPF máš neúplný výfukový systém. A to je závada mající vliv na zhoršení emisního chování vozidla.
Lewik777

Re: Renovace nebo odstranění DPF

Příspěvek od Lewik777 »

Ja som kupil cistic Protec na DPF filtre.Pridava sa to do nafty a sposobuje skorsie vypalovanie filtra a tych castic.
Neviem ci mate niekto skusenosti s tym ale ako to vyskusam potom dam vediet.
http://www.pro-tec-slovakia.sk/produkty,dpf-super-clean
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Tank ONO

Příspěvek od NOVON »

Říkal jsem takhle kámošovi,že na ONO mají naftu za 28.50 kč..A on na to,že kdo ví co to je za naftu.Já na to,však si tam přiliješ aditivum,když jim nedůvěřuješ..On na to,mám DPF a tam aditiva nejsou vhodná,neboť nějaká jejich složka vytváří v DPF nespalitelné krystalky a zanáší tím ten filtr..
Tak teď nevím,co si o tom myslet.Neslyšel už o tom někdo?Má Focus 06,1.6 TDCi 80kW..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1749
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Tank ONO

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

NOVON píše:Říkal jsem takhle kámošovi,že na ONO mají naftu za 28.50 kč..A on na to,že kdo ví co to je za naftu.Já na to,však si tam přiliješ aditivum,když jim nedůvěřuješ..On na to,mám DPF a tam aditiva nejsou vhodná,neboť nějaká jejich složka vytváří v DPF nespalitelné krystalky a zanáší tím ten filtr..
Tak teď nevím,co si o tom myslet.Neslyšel už o tom někdo?Má Focus 06,1.6 TDCi 80kW..
Myslím si že je to blbost... aditivum přece zvedne kvalitu nafty...
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Návštěvník

Re: Tank ONO

Příspěvek od Návštěvník »

NOVON píše:...DPF a tam aditiva nejsou vhodná,neboť nějaká jejich složka vytváří v DPF nespalitelné krystalky a zanáší tím ten filtr...1.6 TDCi 80kW..
Proto Francouzi (PSA) používají originální aditivum, který si vůz, dokonce snad do identického motoru, dávkuje sám, a to se stejným efektem: ono aditivum sice usnadňuje regeneraci DPF, ale zároveň ho poškozuje zanášením nespalitelnými zbytky. Jenže tady je řeč o aditivech jiného určení a tím i složení. :idea:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Tank ONO

Příspěvek od lengy60 »

Co píši chlapi u nás na fóru Citroen,tak používají VIF dlouhodobě a jsou s ním velice spokojeni. :D
To originální aditivum se jmenuje ELOYS,je v extra nádobce,auto si to dávkuje samo podle množství nafty při tankování. Problémy s FAP filtrem mají někteří spíše díky používání ekologických olejů,určených speciálně pro motory s FAP fitrem. :D
Jestli má kamarád dostatek času,tak si o tom může počíst v níže uvedeném odkazu,včetně vyplachování FAP fitru.
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... vace+nafty
Něco o VIFu pak tady: http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... t=aditivum
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Tank ONO

Příspěvek od NOVON »

Jj,měl jsem namysli aditivum do nafty..Taky se mi nechce věřit,že by to mělo poškozovat DPF..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
šulda

Re: Tank ONO

Příspěvek od šulda »

Pro DPF je, co se paliva týká, smrtící když s tím někdo jezdí jako pošuk v co nejnižších otáčkách a co nekratší jízdy.
Návštěvník

Re: Tank ONO

Příspěvek od Návštěvník »

lengy60 píše:To originální aditivum se jmenuje ELOYS,je v extra nádobce,auto si to dávkuje samo podle množství nafty při tankování. ...
Nalijme si čistého vína: toto originální aditivum obsahuje cer, který postupně zanáší FAP. Výrobce vozu, resp. daného systému regenerace FAP, o tom samozřejmě ví, přesto ho zvolil, poněvadž jeho výhody, zejména pro výrobce samého, převažují nad nevýhodami. U běžných aditiv do nafty se cer nepoužívá. A pokud už ano, jedná se o speciální aditiva určená ke snadnější regeneraci FAP, tj. ke stejnému účelu, jako ELOYS. V daném případě by však měl výrobce aditiva na obsah ceru upozornit.

Toť odpověď na původní dotaz, resp. obavy neinformovaného uživatele, a zároveň v kostce celé kouzlo šestnáctistránkové debaty na citroeňáckém fóru (neměl jsem čas ani sílu si ji celou pročíst, přesto mám podezření, že onu krutou pravdu shora tam nikdo napřímo nepojmenoval).
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Tank ONO

Příspěvek od lengy60 »

A v čem je to výhodné pro výrobce?Já to pochopil tak,že ten cerin má pomoci dokonalejšímu spálení toho bordelu při nižších teplotách a tím se sníží zátěž pro motor a výfukovou soustavu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Návštěvník

Re: Tank ONO

Příspěvek od Návštěvník »

1. Nevím, co je cerin, znám pouze cer, kov, součást periodické tabulky prvků.
2. Nejde o "dokonalejší" spálení, ale právě jen o ty nižší teploty, za kterých regenerace FAP probíhá.
3. Zvolené řešení je konstrukčně, a tedy i výrobně-ekonomicky to nejjednodušší z možných, přitom je dostatečně spolehlivé, byť nevyhnutelně omezuje životnost samotného FAPu. Existuje několik dalších systémů, třeba lepších, zároveň ovšem pro výrobce dražších.
Odpovědět