Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba
Jinak teď vyjeta nádrž 200km po Brně, 200 běžnou jízdou ve čtyřech do Vranova n/Dyjí a zpět a 400 po dálnici do Prahy a zpět stylem tři plnej, čtyři plnej (to když co chvíli vjel do levýho kamion kdy se řidič "zapomněl" podívat do špíglu ) a pětka tak 140-150 (přes 4000ot.) a taky ve čtyřech - teda tam, zpátky jel Junior se zeťem - a vyšlo to na 7,46l / 100km. ONO 95 + VIF
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
Ty jezdis na plnej plyn?
Ale spotreba dobra!
Ale spotreba dobra!
Re: Spotřeba
"plnej" myšleno pěkně roztáhnout Ale byl jsem párkrát i na podlaze....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
Ja jel na plnej naposled,chvilema, v lete,kdyz jsem upravoval delku sani
Nekolikrat T a Z Zdice-Beroun. Obema smery tento usek bez prevyseni dalnice. Jinak plnej nedavam,ani na Sw i Ho. Nikdy.
V letech mladsich casto a se vsim.
Nekolikrat T a Z Zdice-Beroun. Obema smery tento usek bez prevyseni dalnice. Jinak plnej nedavam,ani na Sw i Ho. Nikdy.
V letech mladsich casto a se vsim.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba
Za dobu, co ji mám (od dubna 2009 a už téměř 100tis.km), plynový pedál mojí Omči ještě pevnou půdu pod nohama neucítil...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba
Chapu to tak ze nemas vyrezlou podlahu pod pedalem,ze.
Re: Spotřeba
kdysi dávno jsem jezdil Astrou GSiItall píše:[]
P107, 50 kW na dvojku přes 100 tacho, trojka 150, čtyřka 160.
2,0 16V něco ke 150koním nebo tak nějak
na jedničku a 6000ot jela 110kmh
na 5 to jelo od 120, ale při vytáčení tam šla dát taky třeba až ve 200kmh
zlatý devadesátky
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba
"na jedničku a 6000ot jela 110kmh" - ano, GSI 2.0 16v C20XE měl skutečně 110kW. Pravda, nikdy jsem s ním nejel, ale tvému sdělení se opravdu zdráhám uvěřit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba
přesedl jsem do toho ze 40kW favorita, tak si asi umíš představit jaké to bylo
tento pokus proběhl ve stoupání k Počernicům na D11 - v takové té díře
pravda ty otáčky si možná přesně nepamatuju, ale rychlostní stupeň a ručičku tachometru jo
stejně jako palubní počítač, který ukazoval 39,9l/100km, víc prostě ukázat neuměl
tento pokus proběhl ve stoupání k Počernicům na D11 - v takové té díře
pravda ty otáčky si možná přesně nepamatuju, ale rychlostní stupeň a ručičku tachometru jo
stejně jako palubní počítač, který ukazoval 39,9l/100km, víc prostě ukázat neuměl
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba
To ti věřím, že sis najednou připadal jak v raketě. Nicméně trošku jsem pohledal a Astra F GSI měla oplí manuální pětikvalt buď F18CR nebo F20, v prvním případě jednička převod 3,583 a stálý 3,45, ve druhém 3,545, stálý převod 3,421. Pětikvalt R25 v Omče má jedničku 3,954 a stálý převod 3,90. Na jedničku v omezovači 6750/min (ale nezkoušel jsem to) za ty roky, co s ní jezdím, tipuju tak 55-60 max, víc nee. Při porovnání převodů mi těch tvých 110 prostě opravdu nejde na rozum. Ale to je jedno, jak se píše v jiném vlákně - hlavně že je mír...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba
Těch 110 bych věřil na dvojku. A těch 39,9l/100km jako okamžitou spotřebu taky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
No Kadett i Astra F GSI s C20XE jela fakt pekelně,auto nějakých 900 kg a 150 koní.Jeden známý měl F-ko GSI a v něm motor C20LET (série 150 kW) z Calibry i s 6-ti kvaltem+ na motoru nějaké úpravy..Lexmaul sání atd..No nějakých 240 koní ve výsledku,a to už fakt "letělo"..Jo jo to byly časy..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Spotřeba
Jel jsem s hento astrou. Ale nevim
rok,(92 93?),klasicka GSi 110kw.
Starty to melo ostry,vim vsak,ze dvojka sla pres kilo ale otacky si nepamatuji. Rozhodne ale,jsem byl nucen radit dvojku pod kilem a urcite ne tesne. Driv me fascinovaly auta,co dokazaly pisknout i pri prerazeni na dvojaka.
Je tomu uz haafo let.
rok,(92 93?),klasicka GSi 110kw.
Starty to melo ostry,vim vsak,ze dvojka sla pres kilo ale otacky si nepamatuji. Rozhodne ale,jsem byl nucen radit dvojku pod kilem a urcite ne tesne. Driv me fascinovaly auta,co dokazaly pisknout i pri prerazeni na dvojaka.
Je tomu uz haafo let.
Re: Spotřeba
Jeste vetsi hracka,tedy ne velikosti,byl P 205 1,9i.
Ac byl jsem mladoch, v zatackach jsem se trochu bal. Ovsem ten motor ... ,s tou kastlickou fest cvicil.
Ac byl jsem mladoch, v zatackach jsem se trochu bal. Ovsem ten motor ... ,s tou kastlickou fest cvicil.
Re: Spotřeba
Galant 2,5 V6 i na trojáka - ve 140. Synovi stojí "odčíslovaný" v garáži, nemůže se s ním rozloučit a tajně doufá, že se k němu vrátí (nevrátí, není v kombíku a s rozrůstající se rodinou to nepůjde).Pedro píše:Driv me fascinovaly auta,co dokazaly pisknout i pri prerazeni na dvojaka.
Je tomu uz haafo let.