Větší volovinu jsem už dlouho nečetl! Ne snad že by Itall volovinu napsal, ale že se zřejmě domnívá, že tak je to "správně".Itall píše:...jsou rychlosti při ot. max. výkonu na jednotlivé převody asi tyto: I-50, II-90, III-140, IV-170, V-210. Přibližně. Do trojky se dá přetáčet, další 2 kvalty už nedosahují maxima (za regulérních podmínek). Čtyřka by se dala vytočit do maxima z mírného kopce a pětka z kopce 180 dala. Jinak IV i V jede 160. Jsou to ekonomické převody a v tomto směru fungují bezvadně. Jezdit běžně se s nimi dá také bez obtíží.
Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba
Re: Spotřeba
To je názorný příklad, jak může auto i při rychlosti na dálničním maximu dosahovat nízké spotřeby. Na běžné silnici jakbysmet. Motor není vůbec slabý na hmotnost auta. Motor na takové zpřevodování musí "mít", to je základní předpoklad. Tento na něj má, i když šestikvalt by byl lepší. Dlouhé převody jsou dnes stále běžnější, vy na to koukáte jak zjara .Návštěvník píše:Ale houby! Tohle je názorný příklad, jak zabít slabý motor nenormálně dlouhým zpřevodováním.
Re: Spotřeba
Zas ma to auticko urcite super spotrebu preve kvoli takemuto sprevodovaniu A o to im asi islo. Kto bude riesit na dialnici ze 3 ide 150 a 4 160 Spickujete to uz trocha
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Spotřeba
To fakt myslíš vážně?Itall píše:To je názorný příklad, jak může auto i při rychlosti na dálničním maximu dosahovat nízké spotřeby. Na běžné silnici jakbysmet. Motor není vůbec slabý na hmotnost auta. Motor na takové zpřevodování musí "mít", to je základní předpoklad. Tento na něj má, i když šestikvalt by byl lepší. Dlouhé převody jsou dnes stále běžnější, vy na to koukáte jak zjara .
P.S.: Já jsem byl vždy příznivcem dlouhého zpřevodování, ale všechno má své meze!
Re: Spotřeba
Já taky nevím, proč městské auto má dálniční převody, ale když je má, nevadí mi to. Už jen proto, že ve městě to autíčko moc nepoužívám.
Návštěvník: Správně nebo nesprávně asi není pravé slovo. Přijde na to, co bylo preferováno. Tady byla preferována nízká spotřeba paliva a s tím autem se dá normálně jezdit (a za málo), navzdory dlouhým převodům. To je, myslím, důležité. Kdybych měl kratší převody, auto by bylo živější, hlučnější a s vyšší spotřebou. Takhle si nestěžuji, tedy určitě na na převody a na spotřebu.
Návštěvník: Správně nebo nesprávně asi není pravé slovo. Přijde na to, co bylo preferováno. Tady byla preferována nízká spotřeba paliva a s tím autem se dá normálně jezdit (a za málo), navzdory dlouhým převodům. To je, myslím, důležité. Kdybych měl kratší převody, auto by bylo živější, hlučnější a s vyšší spotřebou. Takhle si nestěžuji, tedy určitě na na převody a na spotřebu.
Re: Spotřeba
Svezl jsem se s tím ještě před přechodem na to "tebou preferované" zpřevodování a v kombinaci se zapnutou klimou mi to už z hlediska dynamiky připadalo neakceptovatelně nebezpečné (ve smyslu - bez jakékoli výkonové rezervy při jakémkoli zařazeném kvaltu). A to jsem v tom jel sám.
Re: Spotřeba
Návštěvník: Zapnutá klima. Ano, věřím. Totéž bude platit u každého nepřemotorovaného auta. Nebo zatížení - pokud budeš požadovat, aby auto i s plnou zátěží lítalo, zas musíš mít (a velkou) rezervu výkonu. Nic divného, proto se dělají různé motorizace pro různé Návštěvníky.
Re: Spotřeba
Vždyť je to ale blbě - totálně zabitej jeden kvaltjerome píše: Kto bude riesit na dialnici ze 3 ide 150 a 4 160
Jesti "spickujete" jako srandujete, tak ano. Humor tu je - ale Peugeoto-Itallskýjerome píše: Spickujete to uz trocha
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
Pitrisi, často tu naznačuješ, že jsem nechápavý (eufemismus pro "trouba"), nicméně tvá nechápavost ohledně převodů je zarážející.
Re: Spotřeba
Slyšeli jste slovo boží....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
Ked to beres z tej strany ze kolko da rychlost na max. otacok tak ano ale v reale potocis 3 o polovicu menej a das 4 a ides zas v pohode dalej A celkovo s takymto sprevodovanim je to auto usporne a asi to je hlavny dovod preco si ho niekto kupil. Na normalne vozenie. Ked chces robit opicky kup si nieco inePitris píše:Vždyť je to ale blbě - totálně zabitej jeden kvaltjerome píše: Kto bude riesit na dialnici ze 3 ide 150 a 4 160
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Spotřeba
Teda nemám rád krátký kvalty,resp.StPř,ovšem zas nesnášim 6ti kvalty,ale jestli má P 107 takovéto zpřevodování,a primární účel auta je eko poskakovaví vozítko,s kterym se dá i dál,sekundárně,tak mi to přijde na to,že motor by měl mít cca 1500 ccm. Což zas odporuje původnímu účelu.
Moje miniauto má rovněř těžký převod. Nutí pilota jet v zájmu spotřeby do prudších taháků na 5ku 100 km-h,což je chujovina.bo v tý rychlosti točí necelých 3000. Na to kadim,a ač 750kg není žádná řacha+ já,jedu ten kopec na 4ku která je taky delší než by bylo vhodno. Ale jedu na centimetr plynu,kdybych na 5ku,musím více sešlápnout. Spotřeba v riti,namáhání motorku vyšší.
Moje miniauto má rovněř těžký převod. Nutí pilota jet v zájmu spotřeby do prudších taháků na 5ku 100 km-h,což je chujovina.bo v tý rychlosti točí necelých 3000. Na to kadim,a ač 750kg není žádná řacha+ já,jedu ten kopec na 4ku která je taky delší než by bylo vhodno. Ale jedu na centimetr plynu,kdybych na 5ku,musím více sešlápnout. Spotřeba v riti,namáhání motorku vyšší.
Re: Spotřeba
Pitris píše:Slyšeli jste slovo boží....
To jsem rád že jsme si to vyjasnili....Itall píše:Amen.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF