Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba
4500 /130 na nejvyssi qalt je skoro hodne. Teda na me...,
To jsou sice rychlosti pro me tabu,ale co se matne pamatuju,tak v 3000 ma Sw 105 a Alma 110 a chlup. Tacho.
Nespletl ses Jerome o tisicku?
To jsou sice rychlosti pro me tabu,ale co se matne pamatuju,tak v 3000 ma Sw 105 a Alma 110 a chlup. Tacho.
Nespletl ses Jerome o tisicku?
Re: Spotřeba
Accord při 140 tacho (130 reál dle GPS) točí na pětku rovný 4000. Podle mě ideál kompromis mezi spotřebou a potřebou rychle zrychlit....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
Předpokládám, že nová firemní auta jezdí nejspíše do značkového (nebo alespoň nějakého) servisu na údržbu. Proč by to měl odsledovat řidič, kterého to auto ani není a letí s ním někam do roboty?jerome píše:Ak to boli tie prve TSi s problemovou retazou tak da sa povedat ze na nich jazdilo 69 hluchych ludi. Ta retaz sa dala odsledovat a nasledne vymenit. Nie nechat to az motor uplne klaknesvara píše: Jedna firma koupila 70 kusů 1,2 TSI Romster.
Můj známí, který s ním služebně jezdil mě jednoho dne sdělil:" Tak jsem šedesátý devátý
komu mění motor". Ještě v záruce, asi 45 000 km. Další komentář není třeba.
Re: Spotřeba
P107, 50 kW na dvojku přes 100 tacho, trojka 150, čtyřka 160.Pitris píše:Co si pamatuji když měl táta třídvířko Civica 1.4iS 66kW r.v.1997, tak šel na II ke stovce taky. III ke 150-ti a IV přes 170....
Re: Spotřeba
Úplně blbě zpřevodovaný!Itall píše:P107, 50 kW na dvojku přes 100 tacho, trojka 150, čtyřka 160.
Re: Spotřeba
A to IV na max otáčky nedosáhne nebo je mezi III a IV tak malý rozdíl? A kolik je maxreál V-ky?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
A vlastne mas pravdu. Vodic je vo vacsine pripadov ten modelarom spominany "tupy ovladac" ktory len nastartuje a jazdi. A v servise to funguje pravdepodobne tak ze ak im nieco nepovies ze nieco sa ti nezda tak to ani neriesia. Tj vymenia v ramci prehliadky co maju teda ak to vobec vymenia a vybavene. Nechcem klamat ci boli ohladom tej retaze nejake zvolavacie akcie ale zda sa mi ze to vymenili len na ziadost zakaznika resp. v niektorych servisoch povedali ze to tak ma bytItall píše:Předpokládám, že nová firemní auta jezdí nejspíše do značkového (nebo alespoň nějakého) servisu na údržbu. Proč by to měl odsledovat řidič, kterého to auto ani není a letí s ním někam do roboty?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Spotřeba
Jenže ono to tak u služebních aut funguje i v případě, že jim signalizuješ konkrétní problémy.jerome píše:A v servise to funguje pravdepodobne tak ze ak im nieco nepovies ze nieco sa ti nezda tak to ani neriesia. Tj vymenia v ramci prehliadky co maju teda ak to vobec vymenia a vybavene.
Re: Spotřeba
Tak potom neni o com debatovat
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Spotřeba
Relativně dobře zpřevodovaný v rámci pětikvaltu. Jinak bys potřeboval 6 stupňů.Návštěvník píše:Úplně blbě zpřevodovaný!Itall píše:P107, 50 kW na dvojku přes 100 tacho, trojka 150, čtyřka 160.
Re: Spotřeba
Ale houby! Tohle je názorný příklad, jak zabít slabý motor nenormálně dlouhým zpřevodováním.
Re: Spotřeba
Asi tak. Na co III 150 když IV 160
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9937
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba
To je fakt nějaký divný (rozuměj nenormální)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba
Otáčkoměr nemám a co jsem tak zjistil, jsou rychlosti při ot. max. výkonu na jednotlivé převody asi tyto: I-50, II-90, III-140, IV-170, V-210. Přibližně. Do trojky se dá přetáčet, další 2 kvalty už nedosahují maxima (za regulérních podmínek). Čtyřka by se dala vytočit do maxima z mírného kopce a pětka z kopce 180 dala. Jinak IV i V jede 160. Jsou to ekonomické převody a v tomto směru fungují bezvadně. Jezdit běžně se s nimi dá také bez obtíží.Pitris píše:A to IV na max otáčky nedosáhne nebo je mezi III a IV tak malý rozdíl? A kolik je maxreál V-ky?
Re: Spotřeba
Když ono to s přihlédnutím k možnostem motoru v daném voze bylo nenormálně dlouhý už před přechodem na ještě delší. Někdo to holt rád dlouhý, bez ohledu na cokoli...