Spotřeba - a jiné

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pedro »

4500 /130 na nejvyssi qalt je skoro hodne. Teda na me...,
To jsou sice rychlosti pro me tabu,ale co se matne pamatuju,tak v 3000 ma Sw 105 a Alma 110 a chlup. Tacho.
Nespletl ses Jerome o tisicku?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27488
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pitris »

Accord při 140 tacho (130 reál dle GPS) točí na pětku rovný 4000. Podle mě ideál kompromis mezi spotřebou a potřebou rychle zrychlit....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Itall

Re: Spotřeba

Příspěvek od Itall »

jerome píše:
svara píše: Jedna firma koupila 70 kusů 1,2 TSI Romster.
Můj známí, který s ním služebně jezdil mě jednoho dne sdělil:" Tak jsem šedesátý devátý
komu mění motor". Ještě v záruce, asi 45 000 km. Další komentář není třeba.
Ak to boli tie prve TSi s problemovou retazou tak da sa povedat ze na nich jazdilo 69 hluchych ludi. Ta retaz sa dala odsledovat a nasledne vymenit. Nie nechat to az motor uplne klakne :roll:
Předpokládám, že nová firemní auta jezdí nejspíše do značkového (nebo alespoň nějakého) servisu na údržbu. Proč by to měl odsledovat řidič, kterého to auto ani není a letí s ním někam do roboty?
Itall

Re: Spotřeba

Příspěvek od Itall »

Pitris píše:Co si pamatuji když měl táta třídvířko Civica 1.4iS 66kW r.v.1997, tak šel na II ke stovce taky. III ke 150-ti a IV přes 170....
P107, 50 kW na dvojku přes 100 tacho, trojka 150, čtyřka 160.
Návštěvník

Re: Spotřeba

Příspěvek od Návštěvník »

Itall píše:P107, 50 kW na dvojku přes 100 tacho, trojka 150, čtyřka 160.
Úplně blbě zpřevodovaný! :evil:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27488
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pitris »

A to IV na max otáčky nedosáhne nebo je mezi III a IV tak malý rozdíl? A kolik je maxreál V-ky?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Spotřeba

Příspěvek od jerome »

Itall píše:Předpokládám, že nová firemní auta jezdí nejspíše do značkového (nebo alespoň nějakého) servisu na údržbu. Proč by to měl odsledovat řidič, kterého to auto ani není a letí s ním někam do roboty?
A vlastne mas pravdu. Vodic je vo vacsine pripadov ten modelarom spominany "tupy ovladac" ktory len nastartuje a jazdi. A v servise to funguje pravdepodobne tak ze ak im nieco nepovies ze nieco sa ti nezda tak to ani neriesia. Tj vymenia v ramci prehliadky co maju teda ak to vobec vymenia a vybavene. Nechcem klamat ci boli ohladom tej retaze nejake zvolavacie akcie ale zda sa mi ze to vymenili len na ziadost zakaznika resp. v niektorych servisoch povedali ze to tak ma byt :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Návštěvník

Re: Spotřeba

Příspěvek od Návštěvník »

jerome píše:A v servise to funguje pravdepodobne tak ze ak im nieco nepovies ze nieco sa ti nezda tak to ani neriesia. Tj vymenia v ramci prehliadky co maju teda ak to vobec vymenia a vybavene.
Jenže ono to tak u služebních aut funguje i v případě, že jim signalizuješ konkrétní problémy.
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Spotřeba

Příspěvek od jerome »

Tak potom neni o com debatovat :roll:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Itall

Re: Spotřeba

Příspěvek od Itall »

Návštěvník píše:
Itall píše:P107, 50 kW na dvojku přes 100 tacho, trojka 150, čtyřka 160.
Úplně blbě zpřevodovaný! :evil:
Relativně dobře zpřevodovaný v rámci pětikvaltu. Jinak bys potřeboval 6 stupňů.
Návštěvník

Re: Spotřeba

Příspěvek od Návštěvník »

Ale houby! Tohle je názorný příklad, jak zabít slabý motor nenormálně dlouhým zpřevodováním. :idea:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27488
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Spotřeba

Příspěvek od Pitris »

Asi tak. Na co III 150 když IV 160 :?:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9937
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Spotřeba

Příspěvek od Colommbo »

To je fakt nějaký divný (rozuměj nenormální)... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Itall

Re: Spotřeba

Příspěvek od Itall »

Pitris píše:A to IV na max otáčky nedosáhne nebo je mezi III a IV tak malý rozdíl? A kolik je maxreál V-ky?
Otáčkoměr nemám a co jsem tak zjistil, jsou rychlosti při ot. max. výkonu na jednotlivé převody asi tyto: I-50, II-90, III-140, IV-170, V-210. Přibližně. Do trojky se dá přetáčet, další 2 kvalty už nedosahují maxima (za regulérních podmínek). Čtyřka by se dala vytočit do maxima z mírného kopce a pětka z kopce 180 dala. Jinak IV i V jede 160. Jsou to ekonomické převody a v tomto směru fungují bezvadně. Jezdit běžně se s nimi dá také bez obtíží.
Návštěvník

Re: Spotřeba

Příspěvek od Návštěvník »

Když ono to s přihlédnutím k možnostem motoru v daném voze bylo nenormálně dlouhý už před přechodem na ještě delší. :evil: Někdo to holt rád dlouhý, bez ohledu na cokoli... :twisted:
Odpovědět