Racing oils
Moderátor: Colommbo
Re: Racing oils
BMM 103kW motor je zrovna mrtvej v nizky otackach i kdyz tam ma obrovsky tocivy moment - motor se zacne probouzet az pri 3000ot, ideal 3500ot.
Samozrejme to utahne na 6-tku prudky kopce, ale neni to na predjizdeni v 1850-2500ot
Samozrejme to utahne na 6-tku prudky kopce, ale neni to na predjizdeni v 1850-2500ot
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Racing oils
Kamarád ještě před pár lety jezdil v ČR nějaké automobilové soutěže s vlastníma rukama postavenou (poskládanou) Fabií 1.9TDI PD s upraveným motorem. Jaký to mělo výkon, si už nepamatuju, ale změřených nějakých 430Nm a docela to jelo. Používal olej od firmy Fuchs.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Racing oils
Videl sem videa - borec se jmenoval Čajíček, pokud to je on. Jeho Fabia kourila jako moje vojenska TatraColommbo píše:Kamarád ještě před pár lety jezdil v ČR nějaké automobilové soutěže s vlastníma rukama postavenou (poskládanou) Fabií 1.9TDI PD s upraveným motorem. Jaký to mělo výkon, si už nepamatuju, ale změřených nějakých 430Nm a docela to jelo. Používal olej od firmy Fuchs.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Racing oils
Tos koukal na něco jiného...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Racing oils
Mol ma v ponuke MOL DYNAMIC RACING 5W-60 tak toto som netusil
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Racing oils
Tento oil je k dispozici již relativně dlouho. A na stránkách MOLu má API SL http://mol.hu/en/lubricants-autochemica ... -motor-oil
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Racing oils
To su viskozity ceecee
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Racing oils
Po jedné etapě se Sunoco Synturo Racing 10W60 (5L/990,-) se očekávání směrem ke snížení spotřeby oleje nenaplnilo, budu se vracet k SS Sportivo 5W50 (5L/680,-)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Racing oils
Můžeme dovézt do Jiřic....Colommbo píše:Sportivo 5W50 (5L/680,-)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Racing oils
pripadne mi to jako tech-onanie v foto prumyslu. cim vetsi rozsah, tim vic ADIDAS.
realne vyuziti minimalni, plne kompromisu.
realne vyuziti minimalni, plne kompromisu.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Racing oils
Důvod, proč používám 5W50 (resp. jsem použil 10W60), je na tomto fóru znám. Na druhou stranu olej splňující ještě starou dobrou API SH je pro můj motor tím nejlepším, co mu mohu nabídnout...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Racing oils
ty mas jeste starou dobrou kovarinu. je to jak Tatra, muze to jet i bez oleje moderni motory jsou nachylne na cokolivColommbo píše:Důvod, proč používám 5W50 (resp. jsem použil 10W60), je na tomto fóru znám. Na druhou stranu olej splňující ještě starou dobrou API SH je pro můj motor tím nejlepším, co mu mohu nabídnout...
Re: Racing oils
Uz si pozeral co moze tu vyssiu spotrebu oleja robit ?Colommbo píše:Po jedné etapě se Sunoco Synturo Racing 10W60 (5L/990,-) se očekávání směrem ke snížení spotřeby oleje nenaplnilo...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Racing oils
Dosial som nepozeral, no moje podozrenie rovnajúce sa istote sú tie poondiaté ventilové guferá... Nechávat kvůli jejich výměně sundávat hlavy motoru se mi zatím stále nějak nechce, motor jinak šlape dobře a tak mu dopřávám pravidelné dávky čerstvého oleje a až mě to přestane bavit nebo se stav velmi zhorší, přistoupím k radikálnímu kroku...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Racing oils
Tak to neni nejako draha zalezitost. Hor sa do ich vymeny
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30