Bishop bude dobrý ale drahýý, millers má taky vysoký bod vzplanutí a dobré učinky, není tak dobrý jak bishop ale oktonny píše:Co tak zkusit první tohle http://www.bishops-original.cz/cistici- ... risady.htm
Proplach motoru
Moderátor: Colommbo
Re: Průplach motoru
Re: Průplach motoru
Millers Oils je naozaj dobrý,alebo ked to chcete ešte lepšie-špinavý motor tak TEC 2000.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Průplach motoru
Jo, na výroby TEC2000 bych si taky přihodil...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průplach motoru
Že by na motce působily odstředivé síly, které nepůsobí na auto? U nás kluci z formule student přidřeli motor na klice. Pánové v Yamaze nepředpokládali, že motor někdo namontuje do auta a tím pádem se nebude naklánět do zatáčky... Takže ano, chytré řešení, ale na motorce docela zbytečnéJerry3 píše:Ta kapsa je tam ale schválně: kvůli přelévání oleje za jízdy vlivem odstředivé síly.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Průplach motoru
Jestli mě to jde dobře na pochopa tak se ptáš, zda-li je nutno po vylití oleje s Engine flush a nalití W5 z Lidlu motor nastartovat. Ano - jak jinak bys to dostal z motoru ? Ta W5-ka musí projet celým motorem. Stačí půl minuty, a jsou lepší 2 filtry....adosM píše:....Musím motor vůbec startovat, jak tam naliji levný motorák z lídlu na vypláchnutí bordelu z motoru po čističi ? nebo ne ? Bych ušetřil oil filter.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Průplach motoru
Zbytečné určitě ne, ale napíšu to přesněji:BigBang píše:Že by na motce působily odstředivé síly, které nepůsobí na auto? ... Takže ano, chytré řešení, ale na motorce docela zbytečné
Pokud 4T motocykl nedisponuje mazáním tzv. se suchou skříní, je třeba zajistit, aby dynamické síly působící na olejovou náplň o nižší specifické hmotnosti, než vykazuje zbytek stroje, tudíž dostatečně nekopírující jeho pohyby, zejména pak pří jízdě po zadním kole a limitním brzdění způsobujícím postavení stroje na přední kolo, nezpůsobily (ty dynamické síly), že se sací koš olejového čerpadla ocitne mimo olejovou náplň, pročež nejenže výrazně poklesne tlak v hlavním mazacím kanále, ale do systému se dostane vzduch, což může způsobit přerušení olejového sloupce a tím i selhání systému mazání motoru.
Je to teď srozumitelnější?
Re: Průplach motoru
Tákže ted na ten olej co tam je dát engine flush výplach motoru, nechat klapat 15 min, vylít sračky co rozpustí millers. Vyhodit starý oil filtr. Dáat tam w5 z lídlu 5L, radši + ještě 1 L yacca za 80 kč., a nový filtr. Dát start třeba jen na minutu a zase olej všechen ven a nalít nový už yacco 10w40 a dát i opět nový filtr ? Najet 3 tis na očistu a pak Yacco 5w40 VX1000 na 5-6 tis a už potom od Yacca 5w50 galaxie výměna normál na 7-9tis km. Víc za rok nenajedu..Pitris píše:Jestli mě to jde dobře na pochopa tak se ptáš, zda-li je nutno po vylití oleje s Engine flush a nalití W5 z Lidlu motor nastartovat. Ano - jak jinak bys to dostal z motoru ? Ta W5-ka musí projet celým motorem. Stačí půl minuty, a jsou lepší 2 filtry....adosM píše:....Musím motor vůbec startovat, jak tam naliji levný motorák z lídlu na vypláchnutí bordelu z motoru po čističi ? nebo ne ? Bych ušetřil oil filter.
Naposledy upravil(a) adosM dne pon bře 27, 2017 18:07, celkem upraveno 1 x.
Re: Průplach motoru
Jak pán píše Tak je to pinktlich 5litrů stačí.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Průplach motoru
Twl, na to aby měl člověk kuchařku (knihu)...! Hlavně vše podle plánu a na nic nezapomenout...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Průplach motoru
To se nic nestane když tam má být při výměně 6,5 L ?Pitris píše:Jak pán píše Tak je to pinktlich 5litrů stačí.
At to nepřidřu kurva na málo oleje..Tam je minim co tam může být, a o 1,5 L mín už to bude kvičet na bodéékách....
Naposledy upravil(a) adosM dne pon bře 27, 2017 18:08, celkem upraveno 1 x.
Re: Průplach motoru
Taky si všímám, že je to jak maturita...dColommbo píše:Twl, na to aby měl člověk kuchařku (knihu)...! Hlavně vše podle plánu a na nic nezapomenout...
Re: Průplach motoru
...jdu varit a nasledne pecti dve kolena. Na to kucharku,psanou a nedej Boze,zivou z oil girl,nepotrebuji.
Re: Průplach motoru
adosMaku,proste to udelej,jak vyse psano. Nebo se z toho zPandoris.
Nevis li co to znamena,tak bud rad.
Nevis li co to znamena,tak bud rad.
Re: Průplach motoru
A co by se mělo stát? Když budeš stát na místě na jakéstakés rovině tak na to aby byl v oleji sací koš Ti budou stačit bohatě i "jen" tři litry - natož pět....adosM píše:To se nic nestane když tam má být při výměně 6,5 L ?
PS: Jednou jsem jednomu při výměně oleje vylil z motoru necelý litr když tam mělo být litrů čtyři a půl Ale v zatáčce už problikávala kontrolka mazání
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průplach motoru
minutu běhu na volnoběh s 5 litry oleje to dá bez problémů... On by to vydržel tu minutu i bez oleje
Jerry: ano, tyto nestandartní situace jsem opomněl
Jerry: ano, tyto nestandartní situace jsem opomněl
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40