Proplach motoru
Moderátor: Colommbo
Re: Proplach motoru
Ověřených 87 tis.km dle faktur a servisní knížky a historie. Nyní 104
VOLVO V60 D3 Momentum 2020
VW Golf 7 R line
VW Golf 7 R line
Re: Proplach motoru
Hmm, pri tych kilometroch by nemusel byt zaneseny. Tak ale pri jazdenych autach nikdy nevieme v akych podmienkach jazdilo, lebo ak natahovali vymenny interval na max a jazdilo sa v ztazenych podmienkach... Ja myslim, ze pri jazdenom aute je vzdy lepsie na zaciatku preventivne vymenit naplne, filtre, precistit a tak. Clovek ma potom istotu. Ten preplach ak nahodou nepomoze tak neublizi a mas pokojnejsie svedomie.
Re: Proplach motoru
Inak V70
Raz by som chcel vymenit ten moj hatchback za taky cestovny kriznik!
Raz by som chcel vymenit ten moj hatchback za taky cestovny kriznik!
Re: Proplach motoru
auto jezdilo z 90% jen město + interval 20 tis= zasviněný motor
tak proto nejdříve 2 zkrácené výměny a pak čistič, nyní interval výměny co 10 tis-.
i EGR bylo pěkně zanesené na ty km, na předchozím peugeotu 407 tak nevypadal ani ve 150 tis. kdy jsem ho čistil
tak proto nejdříve 2 zkrácené výměny a pak čistič, nyní interval výměny co 10 tis-.
i EGR bylo pěkně zanesené na ty km, na předchozím peugeotu 407 tak nevypadal ani ve 150 tis. kdy jsem ho čistil
VOLVO V60 D3 Momentum 2020
VW Golf 7 R line
VW Golf 7 R line
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Proplach motoru
...což potvrzuje moji dříve uvedenou domněnku o (vy)čištění motoru. Jen škoda, že to už není ten předchozí 2.4 pětivál...j.kiwi píše:auto jezdilo z 90% jen město + interval 20 tis= zasviněný motor
tak proto nejdříve 2 zkrácené výměny a pak čistič, nyní interval výměny co 10 tis-...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Proplach motoru
tych 15 minut na volnobeh naozaj staci na precistenie? predajca pise ze treba autom odjazdit 20-30 minut.
Re: Proplach motoru
a pak pá pá turbo a motore - zřejmě chybný překlad - stačí se podívat na oficiální stránky - opět nějaký odborný eshop
www.tec-2000.co.uk
How to use it
TEC-2000 Engine Flush is simply added to the old oil, (at the normal service interval) with the engine at working temperature. The engine is then run at idle or fast idle for 10 - 15 minutes (use exhaust extractors or use in a well ventilated area - e.g. outside), after which the oil is drained, a new oil filter is fitted and the engine is refilled with new, clean oil. Where the vehicle has displayed specific problems, e.g. sticky rings, erratic compressions, excessive oil consumption or black sludge, run the engine at idle for about 25 to 30 minutes before draining the old oil and completing the service. The combination of a powerful detergent and an extremely effective lubricant is unique and the product can be used in all engines, diesel, gas and petrol driven in complete safety.
www.tec-2000.co.uk
How to use it
TEC-2000 Engine Flush is simply added to the old oil, (at the normal service interval) with the engine at working temperature. The engine is then run at idle or fast idle for 10 - 15 minutes (use exhaust extractors or use in a well ventilated area - e.g. outside), after which the oil is drained, a new oil filter is fitted and the engine is refilled with new, clean oil. Where the vehicle has displayed specific problems, e.g. sticky rings, erratic compressions, excessive oil consumption or black sludge, run the engine at idle for about 25 to 30 minutes before draining the old oil and completing the service. The combination of a powerful detergent and an extremely effective lubricant is unique and the product can be used in all engines, diesel, gas and petrol driven in complete safety.
VOLVO V60 D3 Momentum 2020
VW Golf 7 R line
VW Golf 7 R line
Re: Proplach motoru
Inak, ak to pri cisteni dymi z vyfuku a aj navod kaze robit to vonku, nemoze to mat neblahy vplyv na katalyzator? Vravi sa predsa, ze motor, ktory ma nadmernu spotrebu oleja, ze az dymi z vyfuku moze kat poskodit.
Re: Proplach motoru
Mám pocit, že ne. http://www.tec-2000.eu/olej/tec2000-engine-flush.html Tady je to CS - "po našem"Koliesko píše:ze treba autom odjazdit 20-30 minut.
"necháme motor 10-15 minut běžet, poté olej vypustíme" - o jízdě s tím tam nic není
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Proplach motoru
Když to chceš použít, musíš věřit že ne. Že to má výrobce toho čističe "ošetřené"....robo1 píše:Inak, ak to pri cisteni dymi z vyfuku a aj navod kaze robit to vonku, nemoze to mat neblahy vplyv na katalyzator?....
A ne všechno katu musí škodit.... Ale čištění motoru motorovým olejem/resp. jeho dřívější výměnou je sice pomalejší, leč (a bez obav o katalyzátor) dobře použitelné....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Proplach motoru
To ti jako leštič (detailista) a olejofil mohu potvrdit. Nic plastového a tuzingového mě na auto nesmí.j.kiwi píše:popsaná láska je vztah čistě duševní, nikoli fyzicky, pánové
Projevuje se kvalitním aditivovaným palivem, olejem, pravidelnou očistou v ruční myčce a pravidelnou aplikaci karnaurbského vosku na karoserii, to nej z pneu, atd - prostě je to koníček o dětství.
Nikoliv však aplikací různých plastových nesmyslů na karoserii, nesmyslně velkých a širokých kol, atd.... a pseudoúprav motoru.
Toť na vysvětlenou
bylo
je
je
Re: Proplach motoru
Tak jsem užil další z výrobků TEC 2000 tentokrate Diesel injector cleaner -odpojena palivová soustava a auto běželo pouze na TEC .
Pravě jsem provedl každoroční cestu do Rakous na lyže - plné auto s rakvi na střeše - loni 7,2 letos 6,8l/100 km, takže asi to fakt funguje.Auto letos i loni po výměně oleje a filtrů,takže podmínky byly stejné.
Asi to fakt funguje
A to nejsem brzda provozu
Pravě jsem provedl každoroční cestu do Rakous na lyže - plné auto s rakvi na střeše - loni 7,2 letos 6,8l/100 km, takže asi to fakt funguje.Auto letos i loni po výměně oleje a filtrů,takže podmínky byly stejné.
Asi to fakt funguje
A to nejsem brzda provozu
VOLVO V60 D3 Momentum 2020
VW Golf 7 R line
VW Golf 7 R line
Re: Proplach motoru
podmínky jsou +- pořád stejné a klima mírné
ovšem cest zpět s natankovanou nějakou extra naftou na ENI spotřeba klesla na průměr 6,0 l. ujeto 800 km od tankování.
Takže nejen TEC, ale i nafta proplachující motor má vliv - každopádně jsem nadmíru spokojen se všemi faktory
ovšem cest zpět s natankovanou nějakou extra naftou na ENI spotřeba klesla na průměr 6,0 l. ujeto 800 km od tankování.
Takže nejen TEC, ale i nafta proplachující motor má vliv - každopádně jsem nadmíru spokojen se všemi faktory
VOLVO V60 D3 Momentum 2020
VW Golf 7 R line
VW Golf 7 R line