Primera P11 - chip Jaký olej
Moderátor: Colommbo
Primera P11 - chip Jaký olej
Zdravím
chtěl bych porosit o radu jaký olej použít do svého auta Nissan Primera P11 s motorem CD20T. Auto má nově chip a zvýšený tlak turba. Chtěl bych motoru trošku přilepšit, doposud jsem dával Castrol Magnatec Diesel B4 10W-40 a měnil po 7 000 ale ten mi teď nepřijde jako dostačující. Přemýšlím i o záměně za 5w jezdím poměrně hodně v zimě a bohužel spíš kratší trasy.
Díky za každou radu.
chtěl bych porosit o radu jaký olej použít do svého auta Nissan Primera P11 s motorem CD20T. Auto má nově chip a zvýšený tlak turba. Chtěl bych motoru trošku přilepšit, doposud jsem dával Castrol Magnatec Diesel B4 10W-40 a měnil po 7 000 ale ten mi teď nepřijde jako dostačující. Přemýšlím i o záměně za 5w jezdím poměrně hodně v zimě a bohužel spíš kratší trasy.
Díky za každou radu.
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Po Magnatecu motoru přilepšíš každým olejem
Ne - vážně. Těch 7 tkm je O.K. A jakým stylem s tím budeš jezdit? Kolik má motor najeto a výkon?
Ne - vážně. Těch 7 tkm je O.K. A jakým stylem s tím budeš jezdit? Kolik má motor najeto a výkon?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Zahřeju a pak pilu. Cca 100 kw (origo 66kw). 230 xxx km
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Tak tomu motoru už žádný olej nepomůže/nepřilepší...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Uznávám že to není ideální motor ale to teď neřešíme.
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
No nevím jestli "naftu" na kratší trase prohřeješ, ale pokud necháš těch 7tkm na výměnu tak něco v 5w40, 5w50 nebo 10w40 a API CD,CF ACEA B3 (B3/B4).... Značku podle náklonnosti nebo ceny - doporučím renomovaného výrobce; např. Elf, Eni, Millers, Mobil, Mogul, Motul, Q8, Repsol, Shell, Sunoco, Texaco, Total, Trident, Valvoline, Yacco
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Díky, tak jsem to tedy zužil na:
Mogul Extreme Sport 5W 50
Elf Excellium 5W-50
Valvoline VR1 racing 5W-50
Který ? Nebo je to jedno? Nevyznám se v těch specifikacích ale zdá se že jsou jinak stejné.
Mogul Extreme Sport 5W 50
Elf Excellium 5W-50
Valvoline VR1 racing 5W-50
Který ? Nebo je to jedno? Nevyznám se v těch specifikacích ale zdá se že jsou jinak stejné.
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Z těchto třech bych asi Elf, ale jinak spíš Sunoco.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Tak, Elf nebo Sunoco (Synturo Sportivo 5W50 API SH.) Jinak svůj přechozí příspěvek jsem nemyslel ve zlém, jen mě zarazil udávaný třetinový nárůst výkonu u poměrně malého a nenového motoru. Takže hlavně pořádně prohřát a pak teprve prasit, možná si to ještě chvíli užiješ...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Má jen 0.6 baru takže stačilo pustit 1.1 a trochu nafty navíc. Chlazení je zkontrolované a plně funkční tak snad nějakou dobu vydrží Vezmu ten Sunoco
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
A olej v převodovce ? A brzdy ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Olej 5w-50 ti tam netreba staci aj 10w alebo 5w 100kw to nebude mat videl som jeden na brzde kde ani s ic a tlakom 1.4baru nemal 100kw ale okolo 94
A keby aj ma 100 kw tak tiez nieje dovod ist do extremov s olejom xyw-50
A keby aj ma 100 kw tak tiez nieje dovod ist do extremov s olejom xyw-50
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Bylo psáno:
ad1) cca 100kW
ad2) najeto 230 tkm
ad3) 5w40, 5w50, 10w40
A proto úplně klidně olej 5w50
ad1) cca 100kW
ad2) najeto 230 tkm
ad3) 5w40, 5w50, 10w40
A proto úplně klidně olej 5w50
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Primera P11 - chip Jaký olej
Můj skromnej osobní pohled do budoucnosti toho motoru je ten,že ti to klekne na spodek,i kdyby si tam dal extra panenský olej ... Ze svý zkušenosti vím,že pokud se někdy udělal repas jen vršku,tak zanedlouho odešel spodek. Neznám ten motor a nevím,jak je konstruovanej. Někdy se vzal spodek z něčeho většího a nebo byl silně předimenzovanej a frknul se slabej vršek. To by pak mohlo chodit. Ale pokud je to motor dělanej na původní výkon a ty mu po čtvrt mega naložíš ještě toto,tak bych si na to skoro i vsadil,že to dlouho nevydrží ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis