Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
Moderátor: Colommbo
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
prepac, jesto aj zlty origo BMW oil do prevodovky, ja som mal v e36 cerveny ATF aj na prevodovke bolo tak uvedene,ale nieje mi jasne ci tam chces dat narocky cerveny,alebo je origo BMW olej nedostupny, az vies zohnat zlty daj tam ten
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
Já chci aby auto řadilo líp za studena. Ted je tam jakýsi zlatý olej. Origo bmw olej stojí 800kč litr. Můžu ho sehnat. Mtf lt-2. Ale spíš bych koupil Ravenol MTF Lt-2 75w80. za 400kč. Mtf lt-2 mě bmw poradilo i podle vinka ale já mám na převodove napsáno atf fluid oil v oranžovém štítku. Tak to chci zkusit ten atf oil. Asi bych v případě ATF šel do http://www.millersoils.cz/millermatic-atf-dm?c=90bjukemen píše:prepac, jesto aj zlty origo BMW oil do prevodovky, ja som mal v e36 cerveny ATF aj na prevodovke bolo tak uvedene,ale nieje mi jasne ci tam chces dat narocky cerveny,alebo je origo BMW olej nedostupny, az vies zohnat zlty daj tam ten
Naposledy upravil(a) adosM dne sob pro 13, 2014 11:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
aha takze mala by byt oranzova farba, ja som to mal v cervenom ramceku
no ten Millers by mohol fungovat, BMW je drahsi ako som cakal
no ten Millers by mohol fungovat, BMW je drahsi ako som cakal
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
K tomu všemu to žádný Bmw origo olej není. Bmw nemá svojí rafinerku na oleje. Leje tam olej olej od firmy, která jim dodává oleje. ( castrol apod ) Jen na to dají svoje logo bmw oil...A extra kamarádskou cenu 800 za litr. Fuchs castrol a ravenol maji ty oleje za 300-400kč a z principu platit 800 nebudu.bjukemen píše:aha takze mala by byt oranzova farba, ja som to mal v cervenom ramceku
no ten Millers by mohol fungovat, BMW je drahsi ako som cakal
Jen je škoda že jsem si ted před 4 dnama objednal od millerse aditiva do benzínu a engine flush a zrovna ve čtvrtek jsem našel na převodovce oranžový štítek atf.. Už jsem počítal s tím že bmw ví co tam mám lít. Když jsem jim dával vin..Ted budu muset platit znovu poštu za ten atf oil millers. Mohl jsem to objednat společně
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
jasne zvacsa je vyrobca BMW olejov Castrol ( podla mna iba on), ale nemyslel som to tak ze je to nieco extra, ale dokazane je ze ten s nalepkou (origo) ma zvycajne trocha vyssiu kvalitu ako ked je iba castrol (trebars).No takze Millers, posta snad nebude nejaka draha, kazdopadne daj vediet ako to dopadlo, hlavne radenie za studena
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
Našel jsem dokument, kde je vyloženě napsaný jak olej do jakého Bmw se má dávat. A u mého motoru M52 a M50 do roku výroby 1996 je psané vyloženě Mobil ATF 220. A to je Dexron IID. Jen mě zajímá jestli bude pro moji starou převodovku lepší Dexron IID nebo Dexron III a III H
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
Tak ho vyzkoušej - a když to nebude ono, aspoň tu převodovku propláchneš....adosM píše:....je psané vyloženě Mobil ATF 220....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
Už jsem objednal 2 litry Mobilu ATF 220 z peroil značkové oleje.cz. Tam to berou z Německa. Budu ted stejně měnit Olej v servu. Ten je pořád hnusnej. Už jsem ho měnil 2x za posledních 7 tis km. Někdo ho tam nechal asi hooodně dlouho. Tam dám cca 0,7 a zbytek do převodovky. Na převodovce je stejně napsaný Atf fluid oil. Tak nemám co zkazit. Kdyby nic tak ravenol mtf- lt-2. Ale ten si myslím tam je ted a za studena to je řazení v prdely. Tuhý. Takže atf bude to správné. Snad jsem tu převodovku neoddělal, že tam byl nevhodný olej mtf 7 tis km, místo ATf co je na štítku
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
Jo, alfi to vozí z Německa. 7tkm by převodovce snad vadit nemělo - zvlášť když tam byl (aspoň) MTF. A ATF-ko bývá "řidší", tak uvidíš...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
Jo vypadá to, že tam bylo Mtf. Akorát ve skoro všech mazacích plánech výrobců olejů se doporučuje pro Bmw 320i e36 M52 spíš ATF Dex III než II D. Takže do řízení II D a převodovka III. Objednávku jsem ještě nepotvrdil. Čekám na zítra. Ještě jedno zvednutí auta u mého mechanika. Tak řidší olej asi prospěje v tom, že se bude líp řadit za studena. A o to mě jde. Navíc je na harmaře přímo ATF.
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
To podle mě nemá cenu, stačí to vypustit, vypláchnout, jednou vyměnit a hotovo. Tmavnutí oleje v servu je u starých aut způsobené degradací vniřku hadic a netěsnostmi.adosM píše:Budu ted stejně měnit Olej v servu. Ten je pořád hnusnej. Už jsem ho měnil 2x za posledních 7 tis km. Někdo ho tam nechal asi hooodně dlouho....
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
Taky to budu dělat naposledy...Dlefort píše:To podle mě nemá cenu, stačí to vypustit, vypláchnout, jednou vyměnit a hotovo. Tmavnutí oleje v servu je u starých aut způsobené degradací vniřku hadic a netěsnostmi.adosM píše:Budu ted stejně měnit Olej v servu. Ten je pořád hnusnej. Už jsem ho měnil 2x za posledních 7 tis km. Někdo ho tam nechal asi hooodně dlouho....
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
presne tak, viacej to neries, lefort ma pravdu, system uz je vyplachnuty dostatocne, takze novy olej do serva a servus
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
ATF CASTROL DEX III transmision vyměněn a líp se řadí, nejde to tak z tuha. Jinak jsem se na bmw forech dočetl, že ty starý bmw měli to řazení tuhý už z výroby, že nemám panikařit. Nicméně tam je ten CASTROL ( protože té firmě nevěřím ani nos mezi očima natož kvalitu olejů ) jen na proplach na 2-3 tis a pak tam dám nějakou kvalitu Millers ATF millermatic DM
Re: Převodový olej Bmw MTF LT-2. Náhrada za origo.
pozor ale Castrol ma prevodaky atd celkom kvalitne, nieje to take blato ako bol Magnatec
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw