převodovka

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: převodovka automat

Příspěvek od Pitris »

Palnoy píše:Zdravím. A co nalejt do automatu ? S4 344ps
Dík
A je tam Tiptronic nebo DSG-čko ?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Palnoy

Re: převodovka

Příspěvek od Palnoy »

Je to tip tronic
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: převodovka

Příspěvek od Pitris »

Pokud je to "pětikvalt" tak by tam měl být olej normy G 052162 http://www.oilspecifications.org/volkswagen.php - origo http://www.oleje-mpa.cz/originalni-olej ... -162-a2-1l nebo třeba Ravenol http://www.ravenolshop.cz/ravenol/eshop ... id-G052-1L
Každopádně číslo normy by Ti měl být schopen podle VIN-ka sdělit každý autorizovaný servis....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
e1H

Re: převodovka

Příspěvek od e1H »

Pri VAG sa tie čísla olejov pri niektorých prevodovkách od výroby zmenili za iné. Pre istotu by som zavolal pre aktuálny údaj do značkového servisu, aby povedali presné označenie oleja aj na základe VIN čísla. A síce do prevodoviek robia oleje aj iní výrobcovia, pri takto silnom motore a takto namáhanej prevodovke by som sa držal radšej tej originálnej náplne. Iný olej by som dal jedine ak by na rôznych Audi fórach mali užívatelia dlhodobo iné skúsenosti. To si už ale musíš naštudovať ty.
adosM

Re: převodovka

Příspěvek od adosM »

Zdravím. Koupil jsem ty aditiva Lubrifilm B 2 50 mL do starého Bmw. Řazení jde totiž docela ztuha ale to není závada ale vlastnost těchto starých Bmw. Auto má najeto 300tis km. Chtěl jsem dát 25 ml do převodovky a 25ml do diferáku, ale čtu u toho aditiva že do aut nad 70 tis km se doporučuje dát celé balení do převodovky a i do diferáku. Myslíte, že se to hodí nalít i do řízení kde je atf ? Nebo radši ne ?
e-panolin.cz

Re: převodovka

Příspěvek od e-panolin.cz »

Pokud není problém v táhlech, doporučuji provést výměnu oleje za předepsaný a pak zkoušet další postupy.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: převodovka

Příspěvek od Pitris »

adosM píše: Lubrifilm B 2.... Myslíte, že se to hodí nalít i do řízení kde je atf ? Nebo radši ne ?
Při 300tkm jedno do převodovky a jedno do difecu. Ale do serva ne ! Tam když už, tak něco do atf a dát správný nový olej....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
adosM

Re: převodovka

Příspěvek od adosM »

Ok do řízení mám předepsaný olej i do převodovky. Oba dexron II D. Takže do řízení ne a do difu jeden a do převodovky jeden. Díky
adosM

Re: převodovka

Příspěvek od adosM »

e-panolin.cz píše:Pokud není problém v táhlech, doporučuji provést výměnu oleje za předepsaný a pak zkoušet další postupy.
Musím zjistit zda mám táhla nebo kapalinový systém. A
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: převodovka

Příspěvek od Pitris »

Dobrý poměr cena/výkon třeba Sunoco Sunmatic Dexron III. Použitelný i tam kde předepsáno Dexron II. Cena 180,- za litr. Junior ho má v servu v Lexusu....
Anebo přímo II D - třeba Motul Dexron II D....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: převodovka

Příspěvek od Brembo »

Alebo Dexron VI-nahrádza všetky doterajšie normy a može byt použitý i namiesto I až V. A v prevodovke a diferenciáli pred aplikáciou určite vymenit olej až potom dávat aditíva. Aditívum opotrebený olej neupraví.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: převodovka

Příspěvek od Colommbo »

Dnes jsem se vydával na cestu už ráno před šestou a v těch přetrvávajících mrazech (dnes -13°C) bylo při a po rozjezdu cítit maličko tužší (stále však bezproblémové) řazení, ale fakt jen než se protáhly jednotlivé kvalty, pak už to bylo jako jindy, tedy jako po másle. Náplň převodovky stále původní 2001, na tacho nyní 225t.km... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: převodovka

Příspěvek od Pitris »

Teda 15 let je i na převoďák už až dost....:x moc
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: převodovka

Příspěvek od Colommbo »

Možná... :) Zapomněl jsem ještě dodat, že necelé čtyři roky a cca 65t.km je přidána dávka aditiva s PTFE. Což na dlouhém provozu oleje jako takového, samosebou, nic nemění.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: převodovka

Příspěvek od Pitris »

To aditivum možná zlepšilo mazací schopnost nebo střihovou odolnost oleje ale se zkondenzovanou vlhkostí si asi neporadí....:(
A z převodovky - byť se tam tvoří méně než třeba v motoru - je problematičtější ji dostat....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět