Zalívání olejového filtru
Moderátor: Colommbo
Re: Zalívání olejového filtru
Na fobii měním vždy zahřátý olej. Jeden den vypustím, nechám to přes noc a druhý den (až se mi chce) to jdu napustit. Olejový filtr zalívám alespoň trochu, mám rád svůj napínák řetězu a hydroštely Jelikož to dělám jednou ročně, tak je to takový obřad pro usmíření sv. Kryštofa při němž jako oběť prolévám olej
Na fáčku se mění spíše na rychlo (třeba hodina), protože jej nemám kde nechat stát a navíc je to LPG, takže budu měnit do 10tKm. Samozřejmě filtr zalívám i když majitel (automechanik) jen kroutí hlavou. Ale já vím své
Na fáčku se mění spíše na rychlo (třeba hodina), protože jej nemám kde nechat stát a navíc je to LPG, takže budu měnit do 10tKm. Samozřejmě filtr zalívám i když majitel (automechanik) jen kroutí hlavou. Ale já vím své
Re: Zalívání olejového filtru
Hlavne se motor protoci xkrat rucne, takze se promaze...bio píše:Správný mechanik při GO motoru lehce namaže olejem pohyblivé součásti a tak zajistí olejový film pro první start.
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
- Bydliště: Praha
Re: Zalívání olejového filtru
Jestli voni si to nepletou se zalíváním naftového filtru....Pokud je jemný naftový filtr umístěn v sací větvi dopravního čerpadla a vstřikovací čerpadlo není vybaveno ruční pumpičkou (např. koncernové motory s rotačním čerpadlem), musí se filtr před montáží zalít naftou (otvorem pro regulátor teploty paliva), jinak se nepodaří systém odvzdušnit.
Franta
Re: Zalívání olejového filtru
To je asi pravda, ale tady se probírá něco úplně jiného.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zalívání olejového filtru
Nikdo přeci netvrdil,že každý start by byl na sucho ... jen sem tvrdil,že dojde k rychlejšímu nárustu tlaku oleje. A když si vezmu,že vačky jsou uloženy jen v hliníku a jediný kluzný ložisko je jen ten olej při dostatečným tlaku,tak jedině dobře nebo se pletu? Dělám něco navíc,nikoliv nutnost. A o to šlo ...v.vilik píše:Přesně tak. A ten olejový film tam zůstane i po zastavení motoru, nebo vypuštění oleje, takže pokud je v pořádku mazání, motor po nalití oleje nasucho nejede.
Lidi neblbněte. Vždyť podle některých zdejších teoretiků by byl každý start nasucho.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Zalívání olejového filtru
No tak já nikoho konkrétního na mysli neměl. Ale když jsi se přihlásil ....
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zalívání olejového filtru
to víš,to já to tak vycítil každopádně proti tomu zalívání filtru nemůžeš říct nic,krom toho,že pro tebe by to byla zbytečná ztráta 10 vteřin z života A pozitiva mého počínání sem tam napsal myslím dost jasně
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Zalívání olejového filtru
Já proti zalívání nic nemám, Tím se nic nezkazí. Mně šlo spíše o jedince, co teoretizují, že když se domrtě vypustí olej, jede motor nasucho. Mezi vykapáním oleje, třeba i 24 hodin, a vypnutým motorem, taky 24 hodin, není žádný rozdíl. Olej vždy steče do vany, ale olejový film na kluzných částech zůstane a je dostatečný, aby motor vydržel statisíce (možná o jednu nulu více) startů. To je ověřené praxí a žádný teoretik to nezmění.
Ale já je docela chápu. Jsou tu tací, co se musí ke všemu za každou cenu vyjádřit a jelikož by nebyli originální, tak ...... no, však víte.
Ale já je docela chápu. Jsou tu tací, co se musí ke všemu za každou cenu vyjádřit a jelikož by nebyli originální, tak ...... no, však víte.
Re: Zalívání olejového filtru
v.vilik konecne normalny koment v tejto teme
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Zalívání olejového filtru
v.vilik: Tohle všechno platí za předpokladu,že nemáš v motoru eko-eko olej,tedy omaštěnou vodu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zalívání olejového filtru
ano, uz sa tu zacali miesat jablka s hruskami a jahody s orechami