Brzdove doštičky
Moderátor: Colommbo
Re: Brzdove doštičky
Pokud vím, tak azbest se dnes (a min. 10 let zpátky) už nedává do ničeho....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Brzdové doštičky
A brzdy? No, O1 RS má vpredu sériovo 312mm kotúče, čo už sú slušné brzdy na tú dobu. Nie je to predimenzované, ale ak ich nemáš opotrebované, tak by to malo stačiť. Aj tak sú minimálne o 1-2 čísla väčšie, ako brzdy väčšiny O1 z tých čias. Pamätám sa, že jeden chalan mal na okruhu O1 kombíka 1.9 TDI (ťažký motor) a vpredu kotúče 256mm, vzadu bubny. Sťažoval sa, že to nie je ono, ale aj tak zajazdil pekný čas.
Inak mňa zase napadlo, že by som namontoval na moju Fabiu práve brzdy z O1 RS. Ja mám 288-ky a taký upgrade na 312-ky by mohol byť zaujímavý.
Potom ešte niečo spraviť s výkonom...
Inak mňa zase napadlo, že by som namontoval na moju Fabiu práve brzdy z O1 RS. Ja mám 288-ky a taký upgrade na 312-ky by mohol byť zaujímavý.
Potom ešte niečo spraviť s výkonom...
Re: Brzdové doštičky
Ano, 1,8T má vpředu větší kotouče a verze RS i vzadu, jenže i tak to nestačí: zřejmě nikoli kvůli velikosti, ale kvůli použitým materiálům, které nejsou tepelně dostatečně odolné. Jezdil jsem s Oct.01 RS 132kW na brněnském okruhu a snad už po třech ostrých kolech jsem najednou před táhlou pravou nezabrzdil. Ty brzdy odešly bez jakéhokoli varování! Jsem totiž zvyklý na to, že vadnou postupně, začnou kopat do volantu nebo alespoň smrdět. Tady však nic z toho, což považuji za extrémně nebezpečné. Na běžný provoz samozřejmě stačí, dokonce bych je označil za příjemné a kupodivu - na rozdíl od ostatních Oct.01 - brzdící i vzadu.e1H píše:A brzdy? No, O1 RS má vpredu sériovo 312mm kotúče, čo už sú slušné brzdy na tú dobu. Nie je to predimenzované, ale ak ich nemáš opotrebované, tak by to malo stačiť. Aj tak sú minimálne o 1-2 čísla väčšie, ako brzdy väčšiny O1 z tých čias. ...
Re: Brzdové doštičky
Použité materiály? Boli brzdy z fabriky, alebo už menené? Lebo ja doteraz som na originálne kotúče aj doštičky počul/čítal skôr chválu. Hlavne to tvrdia majitelia potom, ako tam pri výmene dajú niečo lacné, napr. základnú sériu od Bremba, resp. po nich sa vrátia späť k originálu.
Re: Brzdové doštičky
Auto bylo zánovní (nikoli moje), tedy předpokládám originály.
Re: Brzdové doštičky
Je to možné. Každopádne problém sa dá riešiť jednoducho, treba kúpiť lepšie doštičky. Napr. Ferodo DS2500.
Re: Brzdové doštičky
Ferodo racing DS2500 su parádne dosky.. s koncernovými origo kotúčmi sedia super.. obstojná výdrž a viac než dobrý účinok aj po dlhodobejšom intenzívnejšom brzdení.
Ovšem kto chce aby mu vypadávali oči z jamiek pri každom silnejšom pritlačení brzdového pedálu, tak DS3000 zmes.. to je už skutočne brutal.. ovšem kotúče su do 5-10tkm na vyhodenie ..a poznám maníka ktorý zbrúsil nové kotúče s DS3000 platňami po 2tkm
Ovšem kto chce aby mu vypadávali oči z jamiek pri každom silnejšom pritlačení brzdového pedálu, tak DS3000 zmes.. to je už skutočne brutal.. ovšem kotúče su do 5-10tkm na vyhodenie ..a poznám maníka ktorý zbrúsil nové kotúče s DS3000 platňami po 2tkm
Re: Brzdové doštičky
Na EBC slyším poměrně dost negativních ohlasů. Sám jsem dal na auto od EBC, jak kotouče, tak desky a jsem spokojen. Desky jsem měl žluté i zelené. Mám pocit, že zelené zmizely dřív, naopak žluté víc práší.
Re: Brzdové doštičky
e1H: Velikost kotoučů bude dostačující, ale sériové komponenty moc kol nevydrží. Rád bych ale pak ke kotoučům sehnal APčka z Ibizy nebo 323mm Bremba z Leona, jen ten kotouč není levný.
K EBC, desky od nich nic moc, ale kotouče TurboGroove v kombinaci s deskami DS2500 jsou prý vynikající Já mám prozatím úplně obyčejné(už jsem to tak koupil), chod pedálu mám i dost dlouhý, takže na okruh to určitě není. Ale nejdřív chci techniku do top stavu, teprve pak budu vymýšlet úpravy a okruh
Olej nejspíš vezmu Yacco 5W50. U 5W40 bych chtěl něco lepšího a finančně bych na tom byl ve finále podobně.
K EBC, desky od nich nic moc, ale kotouče TurboGroove v kombinaci s deskami DS2500 jsou prý vynikající Já mám prozatím úplně obyčejné(už jsem to tak koupil), chod pedálu mám i dost dlouhý, takže na okruh to určitě není. Ale nejdřív chci techniku do top stavu, teprve pak budu vymýšlet úpravy a okruh
Olej nejspíš vezmu Yacco 5W50. U 5W40 bych chtěl něco lepšího a finančně bych na tom byl ve finále podobně.
Re: Brzdové doštičky
kornel, DS3000 už ale nie sú na bežné jazdenie. Na stránke Ferodo je aj výrazné upozornenie:
Warning: DS3000 IS NOT SUITABLE FOR ROAD
Re: Brzdové doštičky
No právě, měl jsem např. komplet od Bremsy (http://www.bremsa.ch) a v zimě naprosto nepoužitelné.
Re: Brzdové doštičky
Oct.01 1,8T RS 132kW je možná dobrý cesťák, ovšem prachy vložené do jakýchkoli úprav "na okruh" jsou vyhozené, neboť to auto postrádá sportovní geny a než ho kompletně přestavovat, to už je lepší si rovnou pořídit něco, co ony sportovní předpoklady má. Prostě ho dej do pucu, jezdi, užívej si a na nějaký okruh kašli!LadikRS píše:... Ale nejdřív chci techniku do top stavu, teprve pak budu vymýšlet úpravy a okruh