EGR

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Rtd

Re: EGR

Příspěvek od Rtd »

Pokud si z přednášek ekologie dobře pamatuju, tak nejhořší je střední velikost prachových částic. Velké částice se vyfiltrují v dýchacích cestách, nejmenší vdechneme a zase vydechneme.
Návštěvník

Re: EGR

Příspěvek od Návštěvník »

Rtd píše:Pokud si z přednášek ekologie dobře pamatuju, tak nejhořší je střední velikost prachových částic. Velké částice se vyfiltrují v dýchacích cestách, nejmenší vdechneme a zase vydechneme.
Buď si to nepamatuješ dobře, nebo vás to učili špatně.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: EGR

Příspěvek od skodovkar »

Přesně tak. Ty nejmenší částice jdou krevním řečištěm a ukládají se v těle (s velkou oblibou v mozku). Z těla se dostanou až když vyletíš komínem :idea: Proto CNG, LPG :wink:
emge
Příspěvky: 370
Registrován: pon bře 12, 2012 22:33

Re: EGR

Příspěvek od emge »

Pridám citát z článku, na ktorý som tu dával odkaz:
"Pri spaľovaní nafty vznikajú sadze, ktoré môžu byť rakovinotvorné. Čím modernejší motor, tým vyšší tlak pri vstrekovaní paliva, teda aj jemnejšie kvapky a menšie sadze. A práve, čím sú sadze menšie, tým väčšmi škodia.
Pri čiernych oblakoch, vypúšťaných starou nákladnou tatrovkou, je nádej, že sadze priľnú na mandliach. V prípade najmodernejších osobných áut sú výfukové plyny neviditeľné, mikroskopické čiastočky však prenikajú do pľúcnych mechúrikov, kde časom môžu spôsobiť zhubné bujnenie."
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: EGR

Příspěvek od Pedro »

Nafta vždy z fuků smrděla a to zůstane,ať jsou zplodiny vidět či ne. Stát v koloně za jakymkoliv dieselem,fuj.Dá se přežít pouze u velkejch strojů,a tim myslim VELKEJCH . Jinak radši Warťas.
LPG,CNG ? :mrgreen: :mrgreen:
Ale mám každej jiné rypáčky,že...
Fahrer
Příspěvky: 433
Registrován: ned led 05, 2014 19:59

Re: EGR

Příspěvek od Fahrer »

Warťas ani tráby už fakt ne. Přejezd východoněmecké hranice jsi bezpečně poznal i v noci.
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: EGR

Příspěvek od bjukemen »

Brembo píše:nájdi si na internete Duslo a.s. čo sa týka vážený návštevník ala modelár tak švidlovanie emysnými limitmi a ich meraním je už dávno i u benzínových agregátov ala downsizing. Emge ukáž mi jediný velkolitrážny diesel v sučastnosti vyrábaný bez vysokotlakového vstrekovania. Návštevník emasné limity pre velkolitrážne dieseli bez problémov zvládne 40 ročné diesové auto a taktiež emysie lietadiel zvládne s prehladom škoda 105. Tak tu láskavo nepíš a zákazu,ked zákaz tak jednotne a nie opat jednoduchou cestou,zákažeme pre obyčajný lud a priemysel je opat mimo hry-ten je nedoknutelný.

je velkly rozdiel v CR prvej generacie kde bolo 1350bar na liste a v slavnom PD ktore malo tlak 2050bar a bolo za zenitom emisiami uz pri svojom vzniku ( zato sa v DE dodatocne montovali pasivne DPF aby auto mohlo vobec jazdit) a ano dnes maju diesle uz vsetky tlaky vstrekovania od 1600bar hore

ps: vacsina by mala byt rada ze na slovensku a aj v cechach je metodika merania emisi na diesloch taka ako je, inak by minimalne polovica stala odstavena v garazach a zapadala prachom..

EGR som opat zfunkcnil napriek tomu ze zasiera sanie, sa motor o hodne rychlejsie ohrieva a auto ma mensiu spotrebu, nakolko pri zaslepeni EGR dojde k zvyseniu tlaku turba pri ustalenej jazde (overene na x autach) a ako vieme tlak vyysi ako pozadovany je ako zatka vo vyfuku... :wink:
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: EGR

Příspěvek od bjukemen »

DPF a FAP je kapitola sama o sebe a s ekologiou nema vonkoncom nic spolocne :wink: takze ta diesle nezachrani...je to bohuzial tak len si to nik nechce pripustit
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Odpovědět