EGR
Moderátor: Colommbo
Re: EGR
Pridám citát z článku, na ktorý som tu dával odkaz:
"Pri spaľovaní nafty vznikajú sadze, ktoré môžu byť rakovinotvorné. Čím modernejší motor, tým vyšší tlak pri vstrekovaní paliva, teda aj jemnejšie kvapky a menšie sadze. A práve, čím sú sadze menšie, tým väčšmi škodia.
Pri čiernych oblakoch, vypúšťaných starou nákladnou tatrovkou, je nádej, že sadze priľnú na mandliach. V prípade najmodernejších osobných áut sú výfukové plyny neviditeľné, mikroskopické čiastočky však prenikajú do pľúcnych mechúrikov, kde časom môžu spôsobiť zhubné bujnenie."
"Pri spaľovaní nafty vznikajú sadze, ktoré môžu byť rakovinotvorné. Čím modernejší motor, tým vyšší tlak pri vstrekovaní paliva, teda aj jemnejšie kvapky a menšie sadze. A práve, čím sú sadze menšie, tým väčšmi škodia.
Pri čiernych oblakoch, vypúšťaných starou nákladnou tatrovkou, je nádej, že sadze priľnú na mandliach. V prípade najmodernejších osobných áut sú výfukové plyny neviditeľné, mikroskopické čiastočky však prenikajú do pľúcnych mechúrikov, kde časom môžu spôsobiť zhubné bujnenie."
Re: EGR
Nafta vždy z fuků smrděla a to zůstane,ať jsou zplodiny vidět či ne. Stát v koloně za jakymkoliv dieselem,fuj.Dá se přežít pouze u velkejch strojů,a tim myslim VELKEJCH . Jinak radši Warťas.
LPG,CNG ?
Ale mám každej jiné rypáčky,že...
LPG,CNG ?
Ale mám každej jiné rypáčky,že...
Re: EGR
Brembo píše:nájdi si na internete Duslo a.s. čo sa týka vážený návštevník ala modelár tak švidlovanie emysnými limitmi a ich meraním je už dávno i u benzínových agregátov ala downsizing. Emge ukáž mi jediný velkolitrážny diesel v sučastnosti vyrábaný bez vysokotlakového vstrekovania. Návštevník emasné limity pre velkolitrážne dieseli bez problémov zvládne 40 ročné diesové auto a taktiež emysie lietadiel zvládne s prehladom škoda 105. Tak tu láskavo nepíš a zákazu,ked zákaz tak jednotne a nie opat jednoduchou cestou,zákažeme pre obyčajný lud a priemysel je opat mimo hry-ten je nedoknutelný.
je velkly rozdiel v CR prvej generacie kde bolo 1350bar na liste a v slavnom PD ktore malo tlak 2050bar a bolo za zenitom emisiami uz pri svojom vzniku ( zato sa v DE dodatocne montovali pasivne DPF aby auto mohlo vobec jazdit) a ano dnes maju diesle uz vsetky tlaky vstrekovania od 1600bar hore
ps: vacsina by mala byt rada ze na slovensku a aj v cechach je metodika merania emisi na diesloch taka ako je, inak by minimalne polovica stala odstavena v garazach a zapadala prachom..
EGR som opat zfunkcnil napriek tomu ze zasiera sanie, sa motor o hodne rychlejsie ohrieva a auto ma mensiu spotrebu, nakolko pri zaslepeni EGR dojde k zvyseniu tlaku turba pri ustalenej jazde (overene na x autach) a ako vieme tlak vyysi ako pozadovany je ako zatka vo vyfuku...
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: EGR
DPF a FAP je kapitola sama o sebe a s ekologiou nema vonkoncom nic spolocne takze ta diesle nezachrani...je to bohuzial tak len si to nik nechce pripustit
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw