Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Napadají mne tato vysvětlení: on tolik netlačí na pilu v situacích, kdy to stojí hodně paliva, naopak dokáže přitlačit, když je to ekonomicky výhodné; dalším faktorem může být jeho jízda "těsně v závěsu" před předjížděcím manévrem - já si zásadně nechávám větší odstup, tedy už nejedu ve větrném pytli za vozidlem vpředu.
Itall

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Itall »

To by mohlo být 8) .
Já si také nechávám větší odstup při předjíždění kvůli zrychlení, což je pochopitelné s mými motory :D . I když P107 dokáže vystartovat pozoruhodně :wink: .
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

Návštěvník píše:Italle, kdybys měl možnost svézt se se mnou a s mým synem, poznal bys, že právě to, co jsi popsal (prudké akcelerace, brzdění...), platí pro něho v mnohem větší míře, než pro mne. Tím spíše jsem z té jeho spotřeby (nikoli tempa) :shock: :o :?
A nemá synátor třeba o 40 kg míň? :D
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Jezevcik »

lefort píše: A nemá synátor třeba o 40 kg míň? :D
Kdybys někdy přišel na sraz, tak bys viděl, že pokud by měl Návštěvníkův syn o 40 kg méně, tak by ani neotočil volantem :-)
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Moje tělesná hmotnost se pohybuje těsně nad 90, jeho těsně pod 100, oba jsme tedy do-centi. :lol:
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Můžete mi vysvětlit, proč se někdo s nejaponským a nefrancouzským autem, tedy s dírou vpravo, řadí u benzínky do větší fronty před stojany vpravo, aby se pak přetahoval s hadicí, když u stojanů z levé strany je téměř prázdno? :shock: :?
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Protože v tom má občas hokej jako já. :D Protože jezdím s různými auty,tak při příjezdu k benzínce vždycky musím pátrat v paměti, kde je díra na nalévání benzínu. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Durex »

Protože si povytáhneš hadici a vyteče ti víc benzínu,než když bude dole koleno ... :wink: :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

lengy60 píše:Protože v tom má občas hokej jako já. :D Protože jezdím s různými auty,tak při příjezdu k benzínce vždycky musím pátrat v paměti, kde je díra na nalévání benzínu. :mrgreen:
Na přístrojovém štítu, na měřiči PHM je symbol stojanu. Podle toho, z které strany je do něj zastrčena pistole se dá poznat, kde je onen záhadný otvor :wink:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Dobrý pokus :D já jsem rád, když ještě uhodnu jak rychle jedu. :shock: U svého auta to mám trošku jednodušší,tak jsou čísla na display cca 4 cm vysoká,ale symbol je stejně malá mrňka. Když začne palivo docházet,tak ten symbol se zvětší až trojnásobně,ale začne pulsovat,takže jsem stejně v pr...i. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Durex píše:Protože si povytáhneš hadici a vyteče ti víc benzínu,než když bude dole koleno ... :wink: :lol:
O tom dost pochybuji. Platíš jen to, co projde záklopkou samotné pistole. Tedy si můžeš pomoct pouze pár centilitry, které předchozí tankující zanechal v samotném ústí pistole. Problém je v tom, že pokud tuto dávku nečekáš, tak si jí tak akorát potřísníš lak karoserie při nakolnění pistole za účelem jejího zasunutí do hrdla.
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

lengy60 píše:Protože v tom má občas hokej jako já. :D Protože jezdím s různými auty,tak při příjezdu k benzínce vždycky musím pátrat v paměti, kde je díra na nalévání benzínu. :mrgreen:
Jenže ti, které jsem pozoroval (poněvadž mi zablokovali přístup ke stojanům z pravé strany a já se s hadicí prát nebudu), rozhodně nevypadali na to, že střídají auta jako boty.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Tak mě nikdy nenapadlo až tak sledovat,jak kdo tankuje auto.Vždycky jsem to bral tak,že prostě je zrovna místo u stojanu,tak tam zajede a tankuje. :D Já si taky nevybírám,kde je místo,tam zajedu a když je holt díra na druhé straně,tak hadici natáhnu,nevidím v tom žádný problém.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Hombre »

Já to taky neřeším, zajedu prdelí auta za úroveň stojanu a je mě jedno, jestli vytáhnu hadici o 1,5 m více. Spíše mě se... ti umělci, kteří po natankování, místo aby odjeli na parkoviště a pak si dali kávu s nějakým vuřtem v párku, tak nechají káru u stojanu a doplňují svůj žaludek a vůbec je nezajímá, že stojan blokují. :roll:
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od skodovkar »

S LPG si člověk moc stojany vybírat nemůže :lol: Jeden takový nesoudný dobytek jsem právě minule potkal, vypadní a pak se uspokojuj jak chceš!
Odpovědět