Nerentabilné hrdzavejúce auto

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od Brembo »

Misojogi píše:
Kup PU pěnu, laminát,
toto urcite nie
podporuje to hrdzu, lebo to saje vlkost
rvonake zlo je aj asfalt
nesaje,pokial sa bavíme o PUR pene v spreji,správne by sa polyuretánová pena mala označovat PUR. PU je taktiež polyuretán ale tvrdý-dodáva sa v tyčiach alebo doskách. Bitumén alebo asfalt taktiež,nesaju vodu. Oba materialy ale uzavru vlhkost už obsiahnutu na povrchu a znemožnia vyschnutiu materialu. Taktiež ,ked sa medzi ne a plech dostane voda alebo vlhkost. Ked už korozia napadla plech do hlbky,nie je čo robit,bude sa šírit dalej. Jediný možný sposob zastavenia je odrezat napadnuté miesta a nahradit novým.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
davidTJ

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od davidTJ »

zdravićko som tu zas :)

bol som na teste tlmičov,mám predok 77% 75%

Čo ma ale zarazilo, zadok ľavý 32% pravý 52% .-....tester EUSAMA

treba to meniť? asi taký rozdiel je už dosť markantný....

auto sa nejak nehúpe ani po "teste" zatlačením...tlmiče už raz menil pôvodný majiteľ..sú tam Monroe Reflex

chcel by som hlavne odpoveď od " Návśtevníka" asi vieme vśetci o koho sa jedná, ale aj ostatní sa vyjadrite....auto je stabilné , minule som skúšal aj brzdenie zo 100km/h...trošku som musel zkorigovať, ale inak aj v tiahlych zákrutách je OK. Na nerovnostiach v nízkych rýchlostiach sa otrasie zadok dosť...
Návštěvník

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od Návštěvník »

Zkus tlumiče zn. Kayaba. Po výměně zadních tlumičů (a nemusejí to být zrovna kayaby) to auto z hlediska jízdních vlastností nepoznáš! O směrové stabilitě vozu totiž rozhoduje právě zadní náprava, přičemž vlastnosti tlumičů jsou pro její funkci naprosto klíčové.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od Colommbo »

Není to jen o rozdílu zadních hodnot, ale obě jsou už hodně nízké... :( A Monroe už nejsou, co bývávaly, zato KYB jsou gut! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
davidTJ

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od davidTJ »

Díky chlapi :wink:

Ešte by ma zaujímalo kedy by ste menili pružiny, čo viem tak bežne sa nemenia....
Návštěvník

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od Návštěvník »

Aftermarketové tlumiče seženeš běžně a za přijatelnou cenu, pružiny stěží. Takže tam nech ty původní, samozřejmě pokud nejsou popraskané.
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od Brembo »

A ked chceš top tak Koni,ale su to výhradne športové alebo racing tlmiče,zvačša spolu s pružinami.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
jarson

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od jarson »

neviem ako velmi sa vedia opotrebovat pruziny pri beznom zatazeni si nemyslim ze nejak velmi trpia...skor by som spolu s tlmicmi zvazil vymenu ulozenia tlmicov. mal som tu cest zazit vytrhnuty tlmic z ulozenia - prave vzadu , zial, a nie je to nic prijemne. A samozrejme dorazy - to je asi samozrejme.
emge
Příspěvky: 369
Registrován: pon bře 12, 2012 22:33

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od emge »

Pružiny sa časom unavia a auto má po dlhšej dobe stvetlú výšku o pár mm, až cm nižšiu. S vyšším zaťažením pruženie skôr "mäkne".
Ale vplyv tlmičov je výrazne vyšší.
davidTJ

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od davidTJ »

Samozrejme ak to budem meniť tak uloženie, dorazy a manžety..lebo tie mám vzadu potrhané....
davidTJ

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od davidTJ »

Inak nakoniec som sa rozhodol že zimu pojazdím ..a na rok v lete to bude pravdepodobne Honda Accord 6g. :wink: Videl som minule jednu u nás v Slovenskom raji na parkovisku...poliak, LPG, cez 300tkm a zadné lemy, prahy , podbehy vzadu aj vpredu bez hrdze..
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od Pitris »

Z vlastní zkušenosti vím, že Hondy z konce devadesátých let trpí trošku více na korozi lemů zadních blatníků, ale když se majitel aspoň trochu staral tak není problém. Naopak motory vydrží hodně, jen je nutné hlídat olej. Nepotřebují žádný extrasupernonplusultra VWMBGMPSA - stačí API SJ (a doporučím ACEA A3), ale měnit ho po 10-ti tkm a při krátkých jízdách i toto zkrátit. A odvděčí se zážitkem. :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od Misojogi »

Zkus tlumiče zn. Kayaba.
a teraz ake ?
Premium, alebo ExcelG ?
pripadne ine ?
a este oficialkny dovozca ich predava za 33 euro pre Matiza zatialco predajca z Cieh ich ponuka za 18 Euro
troska dost velky rozdiel
znamena ze ide o falosne kusy alebo chybaju doplnkove veci (maticky ulozenie) alebo cim je to ?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od Colommbo »

ExcelG zcela postačuje, měl jsem je na Omču loni z Elitu v akci za cca 1000Kč/kus a byly zcela kompletní... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
jarson

Re: Nerentabilné hrdzavejúce auto

Příspěvek od jarson »

pridavam sa do hlasovania za Excel-G.
Ceny su specialna kapitola. Ked som zhanal ja bolo rozpätie od 4500 do 1800 korun za kus.
Nakoniec som kupoval od nejakej prazskej firmy Autopet ( zial zda sa ze uz neexistuje, ziadny odkaz nefunguje) za tych 1800 ( bolo to rok 2008 a islo o Toyotu Carinu).

Faktom ale je ze v cene bol iba tlmic. Dorazy a prachovky som musel priobjednat zvlast.
Odpovědět