OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Moderátor: Colommbo
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
taky se mě to tato reklama na air líbí nejvíc , prej jezdí 30 kiláků pro levnějšíííí ben-zíííín .... nejsmutnější na tom ale je že to co se v té reklamě říká je pro dost lidí pravdou
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Přesně tak, lidi šetří na jídle a podstatných věcech, aby mohli jezdit do značkových servisů, kupovat značkové oleje. A jezdit škvařit sádlo k moři, když u nás je taky moc pěkně.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
trosku mimo tema.
Mam diesel od PSA koncernu.Doted jsem tankoval ruzne normalni naftu.Vyhybal jsem se jen JZD pumpam
Posledni dobou mi ale prislo ze v nizsich otackach je to cas od casu trochu linejsi.Ale zase bez natankovani mi to nekdy zase prislo OK.
Planuju samozrejme vymenit palivovej filtr ale nejdriv jsem sel po palivu.
Zkusmo jsem natankoval u Shellu ten jejich V-power a subjektivne mi prijde ze vykon je lepsi.
Na druhou stranu i spotreba vyletela zhruba o 0.5l/100km.
Subjektivne mi prijde ze auto je vyrazne citlivejsi na pripadni plynu.
Tak jsem se rozhodl ze bych otestoval ruzne "premiove" paliva.Vervu a Maxxmotion.
Otazka na kterou se chci zeptat zda ma smysl jeste aditovat VIFem tyto nafty?
Me prijde ze to je stejny jako bych do vody prilil jeste vodu...
Mam diesel od PSA koncernu.Doted jsem tankoval ruzne normalni naftu.Vyhybal jsem se jen JZD pumpam
Posledni dobou mi ale prislo ze v nizsich otackach je to cas od casu trochu linejsi.Ale zase bez natankovani mi to nekdy zase prislo OK.
Planuju samozrejme vymenit palivovej filtr ale nejdriv jsem sel po palivu.
Zkusmo jsem natankoval u Shellu ten jejich V-power a subjektivne mi prijde ze vykon je lepsi.
Na druhou stranu i spotreba vyletela zhruba o 0.5l/100km.
Subjektivne mi prijde ze auto je vyrazne citlivejsi na pripadni plynu.
Tak jsem se rozhodl ze bych otestoval ruzne "premiove" paliva.Vervu a Maxxmotion.
Otazka na kterou se chci zeptat zda ma smysl jeste aditovat VIFem tyto nafty?
Me prijde ze to je stejny jako bych do vody prilil jeste vodu...
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Nebo nošení dřeva do lesa. Aditivovanou naftu můžeš přidáním dalších aditiv rozhodit a je to podle mě masochismus
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Ona každá nafta (krom např. letní Optimal diesel) je aditivovaná... A přesto do ní není na škodu aditiva přidávat.
Do "prémiovek" bych to ale asi opravdu nedělal.
Do "prémiovek" bych to ale asi opravdu nedělal.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Tak o tomhle bych chtěl vědět víc. Chceš říct že každá nafta je při výrobě, tedy už v rafinerii respektive před natankováním do auta, aditivována?Jan Nowak píše:Ona každá nafta (krom např. letní Optimal diesel) je aditivovaná...
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Dobrý den. Zatím jsem měl jen zážehové motory, ale musel jsem si pořídit auto, které má jen vznětový motor, takže se zájmem pročítám diskuze a články jak se k dieslu chovat. U nafty jsem, ale v pasti.
Názory:
1. Nafta s MEŘO nebrat, ničí vstřiky.
2. Nafta bez MEŘO má špatnou mazivost, dávat VIF.
3. VIF ničí DPF.
4. V testech vitězí Verva (hodně MEŘO) a Maxxmotion (hraniční mazivost).
5. VIF vyhrál test aditiv.
6. V návodu od auta je zákaz přidávat přísady do nafty.
7. Odolnost proti mrazu Maxxmotion (-41).
Když si to shrnu diesel zničím, tak jako tak. Jen je třeba si vybrat co ti bude a za jak dlouho. Vstřiky, čerpadlo nebo DPF.
Názory:
1. Nafta s MEŘO nebrat, ničí vstřiky.
2. Nafta bez MEŘO má špatnou mazivost, dávat VIF.
3. VIF ničí DPF.
4. V testech vitězí Verva (hodně MEŘO) a Maxxmotion (hraniční mazivost).
5. VIF vyhrál test aditiv.
6. V návodu od auta je zákaz přidávat přísady do nafty.
7. Odolnost proti mrazu Maxxmotion (-41).
Když si to shrnu diesel zničím, tak jako tak. Jen je třeba si vybrat co ti bude a za jak dlouho. Vstřiky, čerpadlo nebo DPF.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Řešení je jednoduché, kup si starou vránu, které je to všechno jedno
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Neřeš to. Tankuj, kde zrovna potřebuješ a ono se to už porovná samo.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
to fish: body 2) a 7)
Nafta bez biosložky (Eurooil Diesel Optimal) nebo OMV MaxxMotion a VIF http://www.oleje.cz/p/vif-super-diesel- ... 0-ml--2547 nebo http://www.millersoils.cz/diesel-power-ecomax a ber tam, kde je velká výtoč
Nafta bez biosložky (Eurooil Diesel Optimal) nebo OMV MaxxMotion a VIF http://www.oleje.cz/p/vif-super-diesel- ... 0-ml--2547 nebo http://www.millersoils.cz/diesel-power-ecomax a ber tam, kde je velká výtoč
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
MaxxMotion je aditivován dostatečně a další aditivací to akorát rozhodíš. Sniper_2003 má k tomu vyjádření přímo od OMV. Sice VIFem možná upravíš mazivost ale...... Podle mě je doaditivování prémiových paliv která jsou aditivována určitou recepturou spíš na škodu a po selsku nošení dříví do lesa.
Edit: Tady je výňatek toho vyjádření:
"Motorová nafta MaxxMotion diesel je již plně aditivovaná z výroby. Nemá tudíž žádný smysl ji dodatečně ještě aditivovat neboť předávkování některých typů aditiv, přítomných m.j. i v produktech VIF, může vést k oslabení až k eliminaci jejich účinků."
Edit: Tady je výňatek toho vyjádření:
"Motorová nafta MaxxMotion diesel je již plně aditivovaná z výroby. Nemá tudíž žádný smysl ji dodatečně ještě aditivovat neboť předávkování některých typů aditiv, přítomných m.j. i v produktech VIF, může vést k oslabení až k eliminaci jejich účinků."
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Zaslal jsem následující dotaz na Opel:
Dobrý den. Zajímalo by mne, jestli je pro nové motory Opel vhodné palivo OMV Maxxmotion Diesel s mazivostí na hraně normy?
Odpověď:
Dobrý den, pokud palivo splňuje předepsanou kvalitu motorové nafty, kterou určuje norma ČSN EN 590, je to v pořádku. Tým OPEL
Dobrý den. Zajímalo by mne, jestli je pro nové motory Opel vhodné palivo OMV Maxxmotion Diesel s mazivostí na hraně normy?
Odpověď:
Dobrý den, pokud palivo splňuje předepsanou kvalitu motorové nafty, kterou určuje norma ČSN EN 590, je to v pořádku. Tým OPEL
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
A jakou odpověď jsi čekal...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Jo, a když se v TDI CR zadře čerpadlo a celej palivovej systém je plnej špon tak ti řeknou že jsi tankoval špatný palivo
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Jinou odpověď jsem nečekal.
Možná trošku rýpnu do paranoii. Když jsme ve škole měli projektování, tak základem byl vždy nejgorší možnost s normy a k tomu navýšení bezpečnosti o 30 %.
Takže i vstřiky by měly konstrukčně vydržet palivo s hraniční mazivostí, otázkou je jak velká je předpoklad životnosti. Lepší mazivost ji pak prodlouží.
Možná trošku rýpnu do paranoii. Když jsme ve škole měli projektování, tak základem byl vždy nejgorší možnost s normy a k tomu navýšení bezpečnosti o 30 %.
Takže i vstřiky by měly konstrukčně vydržet palivo s hraniční mazivostí, otázkou je jak velká je předpoklad životnosti. Lepší mazivost ji pak prodlouží.