Vazelínušulda píše:Koukám že tu do toho vidíte, co dávají výrobci (ti dobří ) za mazání do polštářků k novým vodícím čepům?
Na vodící čepy třeba http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=80&navi=
Moderátor: Colommbo
Vazelínušulda píše:Koukám že tu do toho vidíte, co dávají výrobci (ti dobří ) za mazání do polštářků k novým vodícím čepům?
Jednu "starou školu" mám (viz avatar), ale spotřebák je fabie.Hombre píše:skodovkar až si koupíš pořádné auto
Pokud bys jel plně zatížený tak to chápu, ale nezatížený šestiventil brzdí velice dobře. Zkusil jsi už brzdit s TSIčkem? Zkoušel jsem to s 1,4 a myslel jsem, že tam mám neutrál.Hombre píše:ale u HTP slyším jen randál od motoru a ani nepoznám, že nějaký motor brzdí.
Jo, tak to je zas pravda. Ovšem jestli nesrovnáváš auto, které je stavěné na příměstské poskakování s nějakým dálničním korábem. Čím vlastně jezdíš?Hombre píše:To dávkování brzd je považováno tak, že při stejném sešlápnutí je účinnost brzd stejná, jak při 50 tak i 100 km rychlosti, ne že v padesátce letím oknem a při stovce dostávám křeč v noze než zastavím.
Ó příteli, více se už mýlit nemůžeš Diletanství a zvěrstva, kterých jsem byl svědkem jenom na té naší fábii mi dala takto prozřít https://www.youtube.com/watch?v=vtLYJ4STuXYHombre píše:Neber to osobně , každý hájí svojí stáj.
Speciální pasty s kovem používá málokdo, včetně servisů. Prvně, kdy na autech, co udržuji (a třeba jezdila do servisu, i značkového, pravidelně - koupena 1992, 2002, 2008, 2013) byla použita, je Suzuki Splash z r. 2013, který má měděnou pastou namazány náboje kol a okolostojíčnosti. Jinak to NIKDY NIKDE nebylo. A kotoučové brzdy se nepoužívají od r. 2013, ale aspoň půlstoletí zpátky . Takže to musí jít i bez speciálních past , i když nepopírám, že tyto jsou vhodné, třeba nejvhodnější.Pitris píše:Italle, Ty seš fakt beran Ale jo. Experimentuj si a až budeš mít problém - tedy jestli to přežiješ - tak se tady zas optej na řešení a až Ti někdo opět nějaké nabídne, tak si to stejně pak udělej po svým
Tak tomu se říká udělat z nouze ctnost!Itall píše:Takže to musí jít i bez speciálních past
Ještě že tak Já jen jestli tam nedávaj něco čeho bych se měl bát, jak to tady pročítámPitris píše:Vazelínu
Návštěvník píše:Vodítka třmenů je třeba znovu namazat po každé demontáži!šulda píše:...mazání do polštářků k novým vodícím čepům?
Itall píše:Návštěvník: Dekly - myslíme každý něco jiného. Na deskách BOSCH byly deklíky nějak nanýtované a jejich životnost je očividně nižší, než desek (alespoň u mě). Jsou součástí destičky, nelze používat na jiné.