Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motoaku a motorky všeobecně
No uleví se tady,od rejpala,zítra jdu na test ZX 9r. Navrhoval jsem budoucímu majiteli H954.,
Pokud to ustojim...,Durex říkal že se motor pozná až v extremu, kupuju motky na byznys=provize,ale né raketa,
i můj mechoš to tvrdí, a já mu leta věřim,bo co nezvládnu doma já,dělá on ...
Pokud to ustojim...,Durex říkal že se motor pozná až v extremu, kupuju motky na byznys=provize,ale né raketa,
i můj mechoš to tvrdí, a já mu leta věřim,bo co nezvládnu doma já,dělá on ...
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Tak pak dej vědět. Já vím v mém okolí o dvou těchto Ninjách (r.v.1998 a tuším že 2003) - raketyPePe píše:....zítra jdu na test ZX 9r....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Známej si koupil novou NC 700 S,psal jsem to někde dříve,ale dozvěděl jsem se,někde z webu,že je to polovina motoru z Hondy Jazz.
Proto v motce charakter jako diesel motor, s omezovačem těsně nad 6tis ot.
Prostě spodovka,ale 35kw v nakedu,ze 700 ccm,za 150tkč ...má na tom zavazadla,
Nejsem závodník,ale toto by nebylo ani pro mě. Poměr výkon,obsah,cena
Podle gusta ...
Ale je to jeho volba,nutno popřát samé šťasné návraty a neřešit.
Proto v motce charakter jako diesel motor, s omezovačem těsně nad 6tis ot.
Prostě spodovka,ale 35kw v nakedu,ze 700 ccm,za 150tkč ...má na tom zavazadla,
Nejsem závodník,ale toto by nebylo ani pro mě. Poměr výkon,obsah,cena
Podle gusta ...
Ale je to jeho volba,nutno popřát samé šťasné návraty a neřešit.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Já na tom nejel, ale prý při dodržení (u nás) povolených dálničních rychlostí umí i NC 700 "zatáhnout".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Tak jsem si pořídil Sborník přednášek Českého klubu skeptiků SISYFOS, byl za 2 kačky, vyřazený z knihovny. On to nikdo nečte, možná není divu . A tam se píše, v kapitolce o jaderné energetice, o rizicích, podstupovaných dobrovolně (v pojednáních o jaderné energetice toto bývá s tím, že ke katastrofám v JE dochází jen zcela výjimečně ). Jsou tam uvedena úmrtí za rok na milion obyvatel. Nejrizikovější je jízda na motocyklu, kde je uvedeno 20000 úmrtí/rok/milion obyv. Sakra, to jsou 2%, ne? To by bylo u nás 200000 mrtvol ročně z jízdy na motorce?! Taková jatka to snad nejsou ani v zemích, kde na motorce jezdí skoro všichni?! To s tím skepticismem kapku přeťápli, ne?
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motoaku a motorky všeobecně
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motoaku a motorky všeobecně
380 km so-ne. Ale nějak jsem posledních pár desítek km cejtil zadnici. Asi vyměknu sedlo a trochu ho něčim prodloužim k bandě. Páč jsem se svezl na Transalpu 650 2006 a super posed. Pro můj komín a okolí.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
PePe: Na SV cejtím zadnici už po 50 km, na Gasu ještě dřív . Dal jsem první jarní vyjížďku na Gasu v neděli, na trati zatím jen 2x5 kol, abych z toho šoku neumřel . Čas rozjížďek na 5 kol (necelých 5 min.) o 12 a 11 sec. horší, než naposled v říjnu. No, napoprvé to jde, záda a ruce dnes bolí přiměřeně, už se těším na příště . Na SV o Velikonocích nic. Snad v týdnu.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
PePe: Včera jsem trochu na SV zmokl a musel jet po mokré silnici. Poprvé umazáno . Vylepšil jsem max. fofr na 214 km/h dle fofrníku. Asi mi tam přiběhl +1k z těch + 5k, které mám očekávat podle Durexe. Nebo jsem jel z většího kopce .
Ovšem největší problém jsou hmyzáci. Vůbec se nechovají zodpovědně v silničním provozu, vrhajíce se, patrně v sebevražedném úmyslu, proti plexihledí mé přílby, rozmatlavše se tamtéž. Já pak, jsa zapatlán, nemohu bezpečně jeti, nevidouce (modelář mi laskavě opraví přechodníky, on to umí; děkuji). Větší kalibry (typu néseremet turbo) dovedou pěkně "střelit" a udělat pořádnou kaňku. Že se, blbouni, nevyhnou, když vidí, že jedu.
Ovšem největší problém jsou hmyzáci. Vůbec se nechovají zodpovědně v silničním provozu, vrhajíce se, patrně v sebevražedném úmyslu, proti plexihledí mé přílby, rozmatlavše se tamtéž. Já pak, jsa zapatlán, nemohu bezpečně jeti, nevidouce (modelář mi laskavě opraví přechodníky, on to umí; děkuji). Větší kalibry (typu néseremet turbo) dovedou pěkně "střelit" a udělat pořádnou kaňku. Že se, blbouni, nevyhnou, když vidí, že jedu.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Jak hlásil ve filmu Slunce seno.. : "Se divím,že si ještě nenamlátil(a) hubu" Chlapi ku*ňa mám taky 750 moto,ale ruku na srdce málo kde (krom okruhu) v čr je to na dvě klia bez rizika v provozu.
Teď ale nechcu a nemám právo do čehokoliv někomu kecat- taky mám dny kdy tomu naložím... seč naháč stejně nad 140 je nepříjemnej. Mám rád motorky kvůli zrychlení,ale někdo zase má radši tu maximálku nooo
Tak hlavně ve zdraví užívat a nevalit do špitálu
Teď ale nechcu a nemám právo do čehokoliv někomu kecat- taky mám dny kdy tomu naložím... seč naháč stejně nad 140 je nepříjemnej. Mám rád motorky kvůli zrychlení,ale někdo zase má radši tu maximálku nooo
Tak hlavně ve zdraví užívat a nevalit do špitálu
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Zkouším zásadně na německé dálnici, ale to je samozřejmé, takže to ani už nepíšu . Moc nevím, jaký rozdíl v bezpečnosti je, zkoušet maximálku na německé dálnici nebo třeba na novém úseku naší dálnice. Třeba u Písku nebo tak... V Německu jsou asi všichni připraveni, že někdo poletí. I když...
Také nejsem blázen, jen se mi zdálo, že by se dala maximálka ještě vylepšit. Jenom studijně, je to nová motorka. Pak už jezdit jedině pomalu, jako každý na takové motorce. To je jasný. Úplně...
Také nejsem blázen, jen se mi zdálo, že by se dala maximálka ještě vylepšit. Jenom studijně, je to nová motorka. Pak už jezdit jedině pomalu, jako každý na takové motorce. To je jasný. Úplně...
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motoaku a motorky všeobecně
To neni katgorie ani znacka,vhodna pro me. Nemusim ani HD. Stroje za to az tak nemuzou,spise velka cast jejich majitelu. Nikoli vsichni.
Netusil jsem,Vladimire,ze budes litat resp.zkouset maximalky. Prislo mi za tech par let,ze si na sebe vice opatrny. Motky mam jako M1,kvuli zrychleni kdyz se mi nekdy zachce,a taky na cestovani,i trochu delsi,bavi me to vic nez plechacem,hlavne posledni roky.
Nejlepsi sedlo z mojich,mel copprik EN 500.
Na H se mi sedi ok,jen mi ta posledni cesta asi nesedla,nicmene,malej pohotovostni vankusek narvu do stale vybavy v motce.
Netusil jsem,Vladimire,ze budes litat resp.zkouset maximalky. Prislo mi za tech par let,ze si na sebe vice opatrny. Motky mam jako M1,kvuli zrychleni kdyz se mi nekdy zachce,a taky na cestovani,i trochu delsi,bavi me to vic nez plechacem,hlavne posledni roky.
Nejlepsi sedlo z mojich,mel copprik EN 500.
Na H se mi sedi ok,jen mi ta posledni cesta asi nesedla,nicmene,malej pohotovostni vankusek narvu do stale vybavy v motce.
Re: Motoaku a motorky všeobecně
Samo, že jsem na sebe opatrný. Ale maximálku stroje mušíš znát, já myslel, že tohle je úplně jasný. Taky to nechci zkoušet donekonečna. 220 bude stačit .