Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Moderátor: Colommbo
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Nejsem machr na rolby,myslim ze tam vse bude na hydr.pohon vc.pojezdu,tzn,ze motor muze byt nastaven ridicem na ot kroutaku,pri vetsim zatizeni muze ridic (mozna automatika) otacky zvysit, opustit kroutak a navysovat vykon.
Jel jsem s kde cim,ale rolbu fakt v zarezu na pazbe nemam...
Jel jsem s kde cim,ale rolbu fakt v zarezu na pazbe nemam...
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Ano, rozhodně tak - už dávno žádný mechanický převod.PePe píše:Nejsem machr na rolby,myslim ze tam vse bude na hydr.pohon vc.pojezdu...
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Ví tu někdo, jaké má běžný tahač otáčky při rychlosti 80 km/h?Návštěvník píše:To sice netuším, ale tvrdím, že rolba denně 10 hodin neodpracuje - přinejmenším ne v Alpách.
Já tipuji 1.200.
Třeba se k tomu nějak dobereme.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Motory budou naprosto srovnatelné - tedy s těmi nejvýkonnějšími tahači.
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Neřekl bych, že se budou otáčky dramaticky lišit.
http://www.pistenbully.com/en/products/ ... sheet.html
http://www.pistenbully.com/en/products/ ... sheet.html
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Presne si pamatuju jen moji podnikovou Liaz 110hr,12l 212kw,pri 120km/h 2150ot.
Ale psal se r.89
dnes je to jinak,ale myslim ze dle valcu,6,8,10,i tak toci vic jak tech 1200.
Napr.iveco cursor 7,8 R6 toci k omezovaci 2500,230kw. A to neni nastaven na max.
Myslim,ze rolby nebudou mit extra velke obsahy. Dozene se to ot.
Ale psal se r.89
dnes je to jinak,ale myslim ze dle valcu,6,8,10,i tak toci vic jak tech 1200.
Napr.iveco cursor 7,8 R6 toci k omezovaci 2500,230kw. A to neni nastaven na max.
Myslim,ze rolby nebudou mit extra velke obsahy. Dozene se to ot.
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
vypinam tlf,budik v pul 5. Tak na to prdim.
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Tady něco o rolbě, mají roční spotřebu 80 - 90 tis litrů nafty za rok . Je jich 5, tak každá 18 tis. litrů a spotřeba činí 20 - 24L/ motohodinu , to znamená že na jeden stroj to je 750 motohodin což x 50km/ motohodinu dělá jako by motor v náklaďáku naběhal po cestách 37 500 km za rok. To je přepočet 50km/motohodinu , třeba u crosky KTM je počítadlo motohodin a tam se dělá výměna oleje podle motohodin v přepočtu 70 km/motohodinu.
http://www.skiareal-rokytnice.cz/rs/zim ... R1173.html
http://www.skiareal-rokytnice.cz/rs/zim ... R1173.html
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
P107 po 5-ti letech a 4 mes. - 77000 km (ceny dílů jsou přibližné): 1ks H4 (60,-Kč?), 5 ks bezpatkových žárovek (4,-Kč?), stírátko (80,-Kč?), brzdové desky (960,- Kč?). Trochu WD40 na zámky. 2x servis v záruce (asi 2000+1600 Kč), v ceně je 2x oilfiltr a 1x airfiltr. Olej do servisu 125,- Kč/L, podruhé 90,- Kč/L. Výměny doma po 15000 km, 3L oleje pod 90,- Kč/L (také 75,- Kč/L) a oilfiltry za 130,- Kč. Náhradní díly šacuji někde za 160,- Kč, destičky se měnily pouze kvůli jedné vadné. Další náklady si nevzpomínám, myslím, že nejsou. Spotřeba 4,7 L. Jo a nějaké pneumatiky kolem 900,- Kč/ kus včetně přezutí (životnost asi 40000 km).PePe píše:Juro,vyfuk 15,brzdy 2,rozv a pumpa 3,starter 3tkc.
Hodne?
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Ou, to je nezdravé. Rozuměj, vstávat v pul 5. Prdět je naopak zdravé...PePe píše:vypinam tlf,budik v pul 5. Tak na to prdim.
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Kam se na mě hrabeš! Já si koupil boty na chození po městě a po třech měsících se rozpadly. Peníze jsem dostal zpětItall píše:P107...
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Stalo se mi už vícekrát.skodovkar píše:Kam se na mě hrabeš! Já si koupil boty na chození po městě a po třech měsících se rozpadly. Peníze jsem dostal zpětItall píše:P107...
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
Tak to je doslova "hustý".beran píše:https://www.youtube.com/watch?v=AZFBkOjs-AI
Není nad to, skoro, nebo vůbec neměnit olej. Nakonec se nějakým "zázrakem" přemění ve vazelínu, kterou můžeme narvat třeba do homokinetických kloubů
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Mudrlanti a chytráci, hodnotící kvalitu oleje
jestli to nebyl ten lifetime od horsta
divím se, že si to ten motor nechal líbit
divím se, že si to ten motor nechal líbit