Nissan Maxima 3.0 V6
Moderátor: Colommbo
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Tu Maximu bych na srazu také rád viděl. Tyhle motory posbíraly mnoho ocenění - hlavně v USA.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Ona Maxima byla v Evropě silně nedoceněným vozem. Inu, Evropané opět nezklamali - napadá mě něco o perlách a sviních...
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Stejně na tom byla Camry...
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Tak tak,moje slova.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Jež byla možná ještě lepší Maximy...Jezevcik píše:Stejně na tom byla Camry...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Američtí zákazníci to také tak viděli. A američtí zloději jakbysmet. V obou disciplínách na prvním místěColommbo píše:Jež byla možná ještě lepší Maximy...Jezevcik píše:Stejně na tom byla Camry...
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
Prostuduju příslušné srazové vlákno a uvidím, jestli mi termín nebude s něčím kolidovat
Re: Nissan Maxima 3.0 V6
to Dan 1: Při tom kilometrovým nájezdu a v souvislosti s tím, že to jednou za měsíc 20km projedeš, se dá olej "o nějakej ten měsíc přetáhnout", ale já bych ho vyměnil raději už před zimou (2léta/1zima).
A když auto dlouho stojí, je určitě lepší to jednou za měsíc 20km projet, než to nechat 5minut brblat na místě. Ten kondenz se tam utvoří a zůstane v oleji stejně jako nespálené palivo které pronikne do oleje ve větší míře po studeném startu a nestačí se to odpařit, dokud se olej neprohřeje .... Nemluvě o baterce, která se za 5minut nezbráborá; a i pro všechno ostatní v autě je lepší, když se to "občas pohne".... A do paliva stabilizátor proti stárnutí. A jinak - na sraz klidně přijeď
A když auto dlouho stojí, je určitě lepší to jednou za měsíc 20km projet, než to nechat 5minut brblat na místě. Ten kondenz se tam utvoří a zůstane v oleji stejně jako nespálené palivo které pronikne do oleje ve větší míře po studeném startu a nestačí se to odpařit, dokud se olej neprohřeje .... Nemluvě o baterce, která se za 5minut nezbráborá; a i pro všechno ostatní v autě je lepší, když se to "občas pohne".... A do paliva stabilizátor proti stárnutí. A jinak - na sraz klidně přijeď
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF