Nestačí! Je třeba je pečlivě zkontrolovat všechny a hlavně je vzájemně porovnat. To, že jedna svíčka hůře pálí, se navíc neprojevuje zčernáním, ale zaolejovaným závitem. Co je "podpálená svíčka", to nevím.xxx píše:...svíčky - stačí jednu vyšroubovat, zkontrolujte zda není černá, podpálená...
cuka motor za tepla (matiz MPI)
Moderátor: Colommbo
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Nepošle tam jiskru vůbec, poněvadž nepozná, že/zda se motor točí.Misojogi píše:kedze potom RJ nevie dat spravny predzapal
Jenže v daném případě to tím asi nebude, poněvadž motor - jestli jsem ten popis správně pochopil - nevynechává, jen odmítá reagovat na plyn. Proto znovu opakuji svůj úvodní tip: tlak v liště/regulátor tlaku paliva na liště?
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
neodmieta, reaguje, ale reaguje zakuckanim motoru(cukanim) a niekedy az trhanimjen odmítá reagovat na plyn.
a ked niekedy pridam vela plynu tak ako keby to prekonalo a ide uz dobre
ale po minute dvoch sa to zasa vrati k povodnemu stavu
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
No právě: slabá jiskra/vynechání zápalu v některém z válců a/nebo nedostatek paliva (nízký tlak v liště, selhání vstřiku do některého z válců, špatné rozprášení paliva). Pod víčko rozdělovače jsi se díval?
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
podobne sa chová i motor s poškodenou indukčnou cievkou. Kým je studená,je všetko o.k. a ked sa zohreje začne vynechávat a motor beží nepravidelne,často len pri určitej frekvencii zápalov,teda otáčkach.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Jo, skvělý tip! A cívce může vadit i to zde probírané přehřátí.
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Zkušenost mého mechanika: funkční svíčka mimo motor neznamená funkční svíčku v motoru
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
stretol som sa s tím 2x a príst na to bol docela problém. Tá hnusoba prestávala fungovat len za tepla a na diagnostike ani emiske sa nič nezistilo.Návštěvník píše:Jo, skvělý tip! A cívce může vadit i to zde probírané přehřátí.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
takze problem vyrieseny:
O držiak tej membrány pred EGR sa predrel drôtik k 3. vstreku.(12V) Keď sa to dotklo, zkratovalo sa to o ten držiak a motor blbol. Zistili sme aj, že vždy keď to zablblo tak za na chvilku rozsvietil CHECK. Opravené pootočením vstreku tak aby sa káblik držaka nedotýkal a ešte pre istotu zaizolované izolepou. Po oprave už cca 8km cesta bez jediného zablbnutia. a teplota sposobila ze kabel sa zahrial a bol maksi - pruznejsi cize bol schopny sa skratovat o kostru
za studena bol tvrdy a bol v takej polohe ze sa to este neskratovalo
proste chyba za milion
momentalne vstrek potoceny tak ze sa kabel nedotyka plechu a este je aj zaizolovany izolacnou eletrikarskou paskou
a veselo jazdim a vsetko OK
vdaka vsetkym za dobre rady a hlavne mojmu kamaratovi ktory mi prisiel pomoct a fakticky tuto chybu objavil (snazil sa do vsetkeho drgnut pri zahriatom iducom motre a pri drgnuti na EGR s motor zacal zasekavat a vsimol si pritom ze na mieste skratu zaiskrilo)
inak je predreta aj hadicka veduca k aktivnemu uhliu neveril som ze chodom motora sa moze guma tak obrusit
O držiak tej membrány pred EGR sa predrel drôtik k 3. vstreku.(12V) Keď sa to dotklo, zkratovalo sa to o ten držiak a motor blbol. Zistili sme aj, že vždy keď to zablblo tak za na chvilku rozsvietil CHECK. Opravené pootočením vstreku tak aby sa káblik držaka nedotýkal a ešte pre istotu zaizolované izolepou. Po oprave už cca 8km cesta bez jediného zablbnutia. a teplota sposobila ze kabel sa zahrial a bol maksi - pruznejsi cize bol schopny sa skratovat o kostru
za studena bol tvrdy a bol v takej polohe ze sa to este neskratovalo
proste chyba za milion
momentalne vstrek potoceny tak ze sa kabel nedotyka plechu a este je aj zaizolovany izolacnou eletrikarskou paskou
a veselo jazdim a vsetko OK
vdaka vsetkym za dobre rady a hlavne mojmu kamaratovi ktory mi prisiel pomoct a fakticky tuto chybu objavil (snazil sa do vsetkeho drgnut pri zahriatom iducom motre a pri drgnuti na EGR s motor zacal zasekavat a vsimol si pritom ze na mieste skratu zaiskrilo)
inak je predreta aj hadicka veduca k aktivnemu uhliu neveril som ze chodom motora sa moze guma tak obrusit
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
1. Nevšimnout si rozsvícení kontrolky motoru za situace, kdy je s motorem zjevný problém, to si opravdu vyžaduje velkou míru nevšímavosti.Misojogi píše:... Zistili sme aj, že vždy keď to zablblo tak za na chvilku rozsvietil CHECK. Opravené pootočením vstreku ...
2. V momentě, kdy se už kontrolka motoru rozsvítí, je chyba VŽDY zaznamenána v ŘJ motoru a dá se vyčíst. Jaké rady že tu opakovaně zazněly?
3. U většiny aut je poloha vstřiku v sacím kanálu přesně určena. "Oprava" jeho pootočením není korektní oprava!
Závěr: Opět všechno špatně.
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
islo len o pootocenie kablikov na nom"Oprava" jeho pootočením není korektní oprava!
samotny vstrek je napevno ale kabliky na nom so solenoidom su otocne
takze to snad by nemal byt problem
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)
Je motor a motor. Nezapomeň, že se jedná o tříválec (ještě Daewoo). Když se podívám na tříválec Splashe, jdoucí na volnoběh s olejem 5W-30, pak bych se nedivil ničemu, včetně vypadnutí motoru z vozu. Není to pěkný pohled...Misojogi píše:inak je predreta aj hadicka veduca k aktivnemu uhliu neveril som ze chodom motora sa moze guma tak obrusit