cuka motor za tepla (matiz MPI)

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

xxx píše:...svíčky - stačí jednu vyšroubovat, zkontrolujte zda není černá, podpálená...
Nestačí! Je třeba je pečlivě zkontrolovat všechny a hlavně je vzájemně porovnat. To, že jedna svíčka hůře pálí, se navíc neprojevuje zčernáním, ale zaolejovaným závitem. Co je "podpálená svíčka", to nevím.
Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

Misojogi píše:kedze potom RJ nevie dat spravny predzapal
Nepošle tam jiskru vůbec, poněvadž nepozná, že/zda se motor točí.
Jenže v daném případě to tím asi nebude, poněvadž motor - jestli jsem ten popis správně pochopil - nevynechává, jen odmítá reagovat na plyn. Proto znovu opakuji svůj úvodní tip: tlak v liště/regulátor tlaku paliva na liště?
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Misojogi »

jen odmítá reagovat na plyn.
neodmieta, reaguje, ale reaguje zakuckanim motoru(cukanim) a niekedy az trhanim
a ked niekedy pridam vela plynu tak ako keby to prekonalo a ide uz dobre
ale po minute dvoch sa to zasa vrati k povodnemu stavu
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

No právě: slabá jiskra/vynechání zápalu v některém z válců a/nebo nedostatek paliva (nízký tlak v liště, selhání vstřiku do některého z válců, špatné rozprášení paliva). Pod víčko rozdělovače jsi se díval?
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Brembo »

podobne sa chová i motor s poškodenou indukčnou cievkou. Kým je studená,je všetko o.k. a ked sa zohreje začne vynechávat a motor beží nepravidelne,často len pri určitej frekvencii zápalov,teda otáčkach.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

Jo, skvělý tip! :wink: A cívce může vadit i to zde probírané přehřátí. :idea:
e-panolin.cz

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od e-panolin.cz »

Zkušenost mého mechanika: funkční svíčka mimo motor neznamená funkční svíčku v motoru :idea:
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Brembo »

Návštěvník píše:Jo, skvělý tip! :wink: A cívce může vadit i to zde probírané přehřátí. :idea:
stretol som sa s tím 2x a príst na to bol docela problém. Tá hnusoba prestávala fungovat len za tepla a na diagnostike ani emiske sa nič nezistilo.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Misojogi »

takze problem vyrieseny:
O držiak tej membrány pred EGR sa predrel drôtik k 3. vstreku.(12V) Keď sa to dotklo, zkratovalo sa to o ten držiak a motor blbol. Zistili sme aj, že vždy keď to zablblo tak za na chvilku rozsvietil CHECK. Opravené pootočením vstreku tak aby sa káblik držaka nedotýkal a ešte pre istotu zaizolované izolepou. Po oprave už cca 8km cesta bez jediného zablbnutia. a teplota sposobila ze kabel sa zahrial a bol maksi - pruznejsi cize bol schopny sa skratovat o kostru
za studena bol tvrdy a bol v takej polohe ze sa to este neskratovalo
proste chyba za milion

momentalne vstrek potoceny tak ze sa kabel nedotyka plechu a este je aj zaizolovany izolacnou eletrikarskou paskou
a veselo jazdim a vsetko OK

vdaka vsetkym za dobre rady a hlavne mojmu kamaratovi ktory mi prisiel pomoct a fakticky tuto chybu objavil (snazil sa do vsetkeho drgnut pri zahriatom iducom motre a pri drgnuti na EGR s motor zacal zasekavat a vsimol si pritom ze na mieste skratu zaiskrilo)

inak je predreta aj hadicka veduca k aktivnemu uhliu neveril som ze chodom motora sa moze guma tak obrusit
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Návštěvník

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Návštěvník »

Misojogi píše:... Zistili sme aj, že vždy keď to zablblo tak za na chvilku rozsvietil CHECK. Opravené pootočením vstreku ...
1. Nevšimnout si rozsvícení kontrolky motoru za situace, kdy je s motorem zjevný problém, to si opravdu vyžaduje velkou míru nevšímavosti.
2. V momentě, kdy se už kontrolka motoru rozsvítí, je chyba VŽDY zaznamenána v ŘJ motoru a dá se vyčíst. Jaké rady že tu opakovaně zazněly? :evil:
3. U většiny aut je poloha vstřiku v sacím kanálu přesně určena. "Oprava" jeho pootočením není korektní oprava! :idea:

Závěr: Opět všechno špatně. :(
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Misojogi »

"Oprava" jeho pootočením není korektní oprava! :idea:
islo len o pootocenie kablikov na nom
samotny vstrek je napevno ale kabliky na nom so solenoidom su otocne
takze to snad by nemal byt problem
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Itall

Re: cuka motor za tepla (matiz MPI)

Příspěvek od Itall »

Misojogi píše:inak je predreta aj hadicka veduca k aktivnemu uhliu neveril som ze chodom motora sa moze guma tak obrusit
Je motor a motor. Nezapomeň, že se jedná o tříválec (ještě Daewoo). Když se podívám na tříválec Splashe, jdoucí na volnoběh s olejem 5W-30, pak bych se nedivil ničemu, včetně vypadnutí motoru z vozu. Není to pěkný pohled...
Odpovědět