Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Hombre píše:....ta nová asfaltka z Víru na Bystřici, lahůdka.
Jo, bašta :) :wink:
A teď sedím ve Štěpánově v Hodůnce :wink: A taky bašta :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Jak řežu, musíte mi přidat plyn...! :lol:
P.S. Jan prý umí i dvoutakty, ale jakpak by se asi tvářil, kdyby mu s tím někdo přijel na servis... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Dal by v práci výpověď a nevylez by doma z dílny :lol:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Sakra kluci, dávejte bacha :oops: Nestojí to za to :!:https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... Id=3&sId=3
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Colommbo píše:Jak řežu, musíte mi přidat plyn...! :lol:
P.S. Jan prý umí i dvoutakty, ale jakpak by se asi tvářil, kdyby mu s tím někdo přijel na servis... :mrgreen:
To by ho asi šlehlo :lol: Protože tohle seřídit a synchronizovat,aby to fungovalo musí být porod :lol: Každopádně si myslím,že ten motor běží,ale není možný pomocí 6 karbců krmit 48 válců a to tak,že dokonale ... Za mě má respekt převodovka s BMW K100 :wink: Jinak dát tohle do provozuschopnýho stavu muselo být peklo a i když je ten chlap blázen,tak smekám za tu neskutečnou práci,co to muselo dát :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Durex píše:
Hombre píše:Honzo, jaký máš zkušenosti se svíčkama na mého bawca BRISK DR14TC-1 ? Údajně všechny dovozy z venku byly těmito osazený. Motor má mít hladšejší chod a necuká v určitých otáčkách. Že bych je na Rumuny nahodil, mám je doma koupené za 15 Kč/kus, nekup to.
Já jen ty nejlepší. Rozhodně lepší jak NGK ...
Po přetáhnutí válců momenťákem 2 tis.km po opravě dány BRISK. Start v pohodě, do zahřátí se zdá, že studený motor se méně třepe a zahřátý za jízdy má sametovější chod. Dokonce přestal i více střílet do výfuku při zavření plynu v otáčkách, jen trochu prskne.
Jediné negativu po opravě je, že spojka neprokluzuje a tím pádem jsem šel se spotřebou o 1.5 litrů nahoru. To se nedá kadlat stovkou mezi úspornými babetami s turby. V Brně jsem již známý "hradní stráž jede".
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jerry3 píše:Ráno zima, odpoledne vedro. Co vzít na sebe?
Já sice nevím co je to za matroš, ale bunda co mám tak tu; a pod ní tričko s krátkým rukávem. Vyzkoušeno při +8 i při +35°C. A motorifle toto rozmezí teplot dají taky (resp. já v nich) :P :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Díky!
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Rada ohledně oblečení v těchto podmínkách asi není. Každej sme jinej a třeba já sem prý tak trochu tučňák :lol: Na silnici si beru pouze bavlněný tričko a na to koženou bundu a kož. kalhoty pokud není míň jak 5 st. To si beru ještě termotričko. Jinak nezapomenout na nákrčák a ledviňák! Bez toho ani ránu.

Na kačenu se strojím vlastně stejně,jen s tím rozdílem,že beru textilní hadry. Pod 10 st dávám vložky (rozumněj termo s bundy a kalhot,já jen,aby si nikdo po sobě nelepil vložky :lol: )

když je kolem 0 a pod ní,tak už přijde ke slovu i stará mikina :lol:

Pokud se teplota mění a nemám místo,kam si průběžně odkládat věci a nebo to jedu v kuse,tak se ustrojím spíš míň a vydržím to a pak se nepeču. Když člověk jede trochu aktivně,tak se dost zahřeje a i toho dost vypotí.

Můj problém je,že se mi špatně prokrvují prsty (několikrát přemrzlý a s omrzlinama) a tak jako první umírám na ně.

Každopádně záleží i na moto,na který se jede. Na nějaký bude foukat (třeba naháč - ustrojit se víc) než třeba na nějakým cesťáku s plexikem velikostí vrat od stodoly :lol:

A třeba tam,kde si já beru triko,tak jiný mají termoprádlo,triko,mikinu a bundu ...

Základem je víc tenčích vrstev (třeba termotriko +bavlněný dlouhý tričko) a kvalitní kožený nebo textilní hadry. Jednak odvádí pot od těla a pak se dá svlíknout a sbalit do kapsy. Je důležitý nebýt napasovanej v hadrech jak bibendum. Musíte se volně hýbat a nesmí nikde nic tlačit. A zima je taky dost v hlavě. Když na ni nebudete myslet,tak bude taky líp :wink:

Snad sem na nic nezapomněl :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 78
Registrován: ned úno 21, 2016 0:53
Bydliště: Pohořelice

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pepe »

Zitra necham Capponorda doma a privezu vam ukazat mladounkou vyvonenou kozicku jednovalcovou :D
Honda Legend 3.5 VTEC 217 kw - Ravenol RSE 10w50
Honda Accord Tourer 2.4 i-VTEC 148kw - Valvoline ML 10w40
Honda Accord Tourer 2.4 i-VTEC 140 kw - Valvoline ML 10w40
Husqvarna 701 Enduro 55kw - Motorex 10w50
Aprilia ETV1000 RR 72kw - Ravenol 15w50
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Když my máme raději dvojkozičky... :lol:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

věř,že v tomhle případě bohatě stačí kozička jedna :wink: :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Durex píše:Rada ohledně oblečení v těchto podmínkách asi není. Každej sme jinej...
No právě! Kdyby bylo mezi 0 - 16 st. C, nic neřeším, neboť na to oblečení mám, dokonce nepromokavé. Jenže při vyšších teplotách je mi v něm vedro. Na krátkou vzdálenost si klidně vezmu lehkou "profuk" bundu, jenže kdybych se vyválel, tak si ji prodřu až na kůži (vlastní). V zásadě řeším dilema, co je třeba na ten výlet do RO menší zlo: lehčí a vzdušné, zároveň však méně odolné oblečení pro případ pádu či napadení toulavým psem, nebo "bytelné obleklo", v němž se pod slunečními paprsky ovšem budu koupat ve vlastním potu?
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jezevcik »

Sice sem vůbec nechodím, ale toto mi stojí za to. Tu původní Hondu si pamatuji, jak byla za komunistů vystavena v pasáži Alfa, a když si člověk koupil los MON, tak ji mohl vyhrát. Tehdy to byl můj nesplněný klukovský sen.

https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Odpovědět