Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jak tu správně píšete, hoši - srovnáváte neporovnatelné, tož nesrovnávejte. Kdybych měl sám volit, vezmu zcela jistě Mustanga a to nejen kvůli ceně. Jestli si někdy, případně, náhodou a za jistých okolností splním svůj mnohaletý řidičský sen, mám na výběr jen a pouze dvě alternativy - právě Mustang 5.0 V8 MT nebo Camaro 6.2 V8 MT, a to bych skoro radši, je to dvouventil OHV...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jezevčík: psal jsem to samozřejmě v nadsázce, stejně jako Míra.
Libore, etalon českých automobilových pisálků-měkčené plasty? U takového auta jakým je Mustang to je přece naprosto irelevantní. Navíc jak tu zaznělo, on je vůbec zázrak, že se tu Mustang konečně prodává a navíc za takovou cenu. A samozřejmě, je to klasický pony car, ale teď už konečně s "evropským" podvozkem.
Stejně jako Colommbovi, i mně je Mustang daleko blíž než krásný, ale až moc navoněný LC.
P.S. včera jsem se jel projet a několikrát jsem kolem Berounky potkal antracitový 5.0. Nádhera!
Libore, etalon českých automobilových pisálků-měkčené plasty? U takového auta jakým je Mustang to je přece naprosto irelevantní. Navíc jak tu zaznělo, on je vůbec zázrak, že se tu Mustang konečně prodává a navíc za takovou cenu. A samozřejmě, je to klasický pony car, ale teď už konečně s "evropským" podvozkem.
Stejně jako Colommbovi, i mně je Mustang daleko blíž než krásný, ale až moc navoněný LC.
P.S. včera jsem se jel projet a několikrát jsem kolem Berounky potkal antracitový 5.0. Nádhera!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Měkčené plasty, nee. Tak se na to nelze nahlížet. Nepotřebuji se dívat na Nappu, Alcantaru, a to doslova všude, kde mé oko dohlédne. Mám na mysli interiér jako celek, zejména palubní desku, která mě prostě ničím neuchvátila, nelíbí se mi. Laciný kus šedého plastu přes celou šíři, zvláštní plasty kolem tunelu... Jasně, ostatní atributy toho auta jsou zcela jistě převažujícími klady, to tu nepopírám. A taky chápu, že kdyby Ford uměl, chtěl, dokázal by interiér více "zkulturnit", což by se však zajisté projevilo ve výsledné ceně.
Tohle GTéčko je bez pochyb dobré auto, se zajímavým motorem. Není to sporťák, není ultimativní, ale je to určitě dobré auto, na "kochačku", nebo na ostrou jízdu v přímce. Hodnotím jen svůj pohled nad design, ne každému se musí vše líbit. A interiér Mustangu již pod několik generací hodnotím jako "ne příliš oku lahodící".
Můj "motoristický sen, vysněné auto" také nemá ideální interiér a řeknu na plnou hubu, co tam designéři a konstruktéři "zmrvili", nemám s tím problém. Ale to už je OT.
Tohle GTéčko je bez pochyb dobré auto, se zajímavým motorem. Není to sporťák, není ultimativní, ale je to určitě dobré auto, na "kochačku", nebo na ostrou jízdu v přímce. Hodnotím jen svůj pohled nad design, ne každému se musí vše líbit. A interiér Mustangu již pod několik generací hodnotím jako "ne příliš oku lahodící".
Můj "motoristický sen, vysněné auto" také nemá ideální interiér a řeknu na plnou hubu, co tam designéři a konstruktéři "zmrvili", nemám s tím problém. Ale to už je OT.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Přiznám se,že mně jako příznivci Transformers je Bumblebee také bližší.Colommbo píše:Jak tu správně píšete, hoši - srovnáváte neporovnatelné, tož nesrovnávejte. Kdybych měl sám volit, vezmu zcela jistě Mustanga a to nejen kvůli ceně. Jestli si někdy, případně, náhodou a za jistých okolností splním svůj mnohaletý řidičský sen, mám na výběr jen a pouze dvě alternativy - právě Mustang 5.0 V8 MT nebo Camaro 6.2 V8 MT, a to bych skoro radši, je to dvouventil OHV...
A takovou proměnu bych bral všemi deseti.
https://youtu.be/d5Pkzlv7qXI?t=962
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pane Jiří. Jestli ano, tak si zase uděláme výlet za Harrym. Ale to by si mě nevedl ale vezl....Colommbo píše:Jestli si někdy, případně, náhodou a za jistých okolností splním svůj mnohaletý řidičský sen, mám na výběr jen a pouze dvě alternativy - právě Mustang 5.0 V8 MT nebo Camaro 6.2 V8 MT, a to bych skoro radši, je to dvouventil OHV...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Libore, tak to prostě je. Amíci si na to nepotrpí. Ale v reálu ten interiér zase tak špatný není, teď po FL bude zase ještě o něco lepší. Jasně, má své mouchy, ale pro ten motor a zvuk mu to myslím každý odpustí. Já určitě.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jestli se tento národ dokázal smířit s předfaceliftovou palubkou první oktávky, na kterou byl dokonce ochoten dlouho čekat, pak mu všechny ostatní interiéry nemohou činit problém, protože teprve to byl opravdový humus.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale ano, to určitě odpustí, toho se nebojím. Muscle car na interiér přeci jen nejezdí. Já si jen "povzdechl" nad vzhledem interiéru (který není můj šálek kávy), ostatní "věci" Mustangu V8 neupírám (i ty kritické poznámky J. Koubka na jizdní vlastnosti pod plným v zatáčkách mě nechávají klidným - je to přeci "jen" GT).
Jeden mladý právník vedle ve firmě V8 parkuje u naší firmy právě V8, tipuji r.v. 2015-2016. Nepopírám, že se na to auto rád kouknu, vypadá mezi těmi BMW 5 a 7er, SUV od MB, opravdu k světu. Ale i kdyby byly money na auto přes 1 mio, tento Ford by to nebyl (i když poměr ceny vs. výkonu je na současne poměry u tohoto auta opravdu excelentní, což taky prodeje potvrzují, to nerozporuji).
Jeden mladý právník vedle ve firmě V8 parkuje u naší firmy právě V8, tipuji r.v. 2015-2016. Nepopírám, že se na to auto rád kouknu, vypadá mezi těmi BMW 5 a 7er, SUV od MB, opravdu k světu. Ale i kdyby byly money na auto přes 1 mio, tento Ford by to nebyl (i když poměr ceny vs. výkonu je na současne poměry u tohoto auta opravdu excelentní, což taky prodeje potvrzují, to nerozporuji).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tos neměl, brachu, teď tu s nima nevydržíme...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Colommbo:
Na to nemusí dělat report, platí to už léta. Japan - the best
Na to nemusí dělat report, platí to už léta. Japan - the best
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Škoda, že v tom žebříčku není o japonských autech ani jediné zapochybování, aby se jedinci s těmi evropskými necítili tak zahanbeně. I tak bych ale pro ně měl jednoduché vysvětlení: Vyjímka potvrzuje pravidloColommbo píše:Tos neměl, brachu, teď tu s nima nevydržíme...
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Dosť európskych (v)ojetin a jedincov v nich sa pri tomto súhrne nemusí nijak cítiť, keďže ten vyšiel len z trhu, kde sa dobrá polovica modelov tu vyrábaných vôbec nepredáva .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já ani moc nechápu, proč takový článek překládají na CZ stránky?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A ještě blbě (překládají).