BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Moderátor: Colommbo
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Kecal jsem, dle TP je to 1615 kg.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
tak ja som sa rozhodol pre aplikaciu kotucov a platniciek znacky Metteli, takze dam referenciu ako sa to bude spravat ked to nahodim a zabehne sa to kus
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Tak jsem si už vyzkušel i ty EBC Yellow. Na silnici nejsou vůbec špatné, sice mám pocit, že se mi dávkuji o kousek hůř, než Ferodo DS 2500, ale na druhou stranu oproti EBC Green se mi dávkují trošku lépe. Rozdíl mezi EBC Green a OEM byl poměrně malý, rozdíl mezi EBC Green a Yellow je citelný.Shi píše:Samozřejmě že záleží na více věcech, ale takto je to úplně k ničemu. Můj silniční oblíbenec je Ferodo DS 2500, ale cena je děsivá a chtělo by to tvrdší kotouče, takže jsem zkusil EBC Green - pro mě výkonnostně dostačují, ale v porovnání s DS2500 jsou stlačitelné a tedy se hůř dávkují. Takže se chystám vyzkoušet EBC Yellow.
Také jim, jakmile se prvním bržděním trošku zahřejí, citelně stoupne koeficient tření, v tom jsou srovnatelné s DS2500. Takže pro dynamickou jízdu po okresce jsou podle mě dobrá volba za cenu přijatelnější, než DS2500.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Tie zlte a ds2500 maju skoro rovnaky koeficient trenia akurat zlte vydrzia vyssiu teplotu..na akom voze ich mas nainstalovane?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Nejde jen o součinitel tření, ale taky o to, jak moc jsou ty destičky stlačitelné (pak taky o to jak moc žerou kotouče). Mám to na Hondě Civic, kotouče byly ve všech případech OEM.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
skorej by som povedal ze je podstatne pri akej teplote zacnu plynovat..sucinitel trenia je podstatny parameter teda aspon pre mna pokial niesu platne semi metalicke ktore zozeru kotuc
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
momentalne testujem platnicky Delphi, su v kombinacii s kotucmi Kraft automotive (poland) vsetko cisto nove takze zabiehame pomalicky
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
este k tomu zabehu brzd co tu bol clanok, nepochopil som ci k faze 2 sa ma prist az ked su uplne zabenute aj kotuce alebo nie, lebo kym zmiznu stopy honovania s kotucov to potrva dobrych par 1000km, po 300km ani stopa po sadani
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
bjukemen: Normalne jezdi jak jezdis,to se zajede samo.Brzdy na novych autech taky nikdo moc nezapéká
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Skutečně nikdo?
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
NOVON:
já jsem si "tu práci" s tím dal, chlape. Sice až ne tak úplně přesně podle tohoto návodu, ale zapekl jsem je.
Brzdit to brzdí dobře, ale pořád píská levý předek. 3x rozebrané, odmaštěné desky, kotouče, namazané plíšky a desky na "posuvných plochách", přesto to začne po chvíli opět pískat. Docela mě to už štve.
já jsem si "tu práci" s tím dal, chlape. Sice až ne tak úplně přesně podle tohoto návodu, ale zapekl jsem je.
Brzdit to brzdí dobře, ale pořád píská levý předek. 3x rozebrané, odmaštěné desky, kotouče, namazané plíšky a desky na "posuvných plochách", přesto to začne po chvíli opět pískat. Docela mě to už štve.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Na Fabii pískalo PZ. Dal jsem tomu tři ostrý brždění 100-30 a už rok nepíská
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Tak i toto jsem už pár krát zkusil, co kdyby... Přisuzoval jsem to využití auta. Což jsou především krátké trasy s docela řídkým provozem. Tedy, že není většinou potřeba silněji brzdit (krom občasného blbnutí o víkendech). Jenže ono ani teď, po víkendovém olej srazu, kde jsem ujel cca 600 km s docela častým a několikrát razantním brzděním (kamiony vecpané do rychlého pruhu), žádná změna. Já ty origo brzdy asi vykopu a vezmu sadu od Textaru.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
A origo tam je aký výrobca?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Když jsem to čistil, tak jsem si všiml, že přední systém je od Nissin, zadní od TRW. Kotouče i desky mají pouze loga Honda, z kódů však nejde identifikovat dodavatele. Komplet přední sadu zatím dodává pouze Textar. Samostatné desky pak nabízí více firem (Nipparts, Brembo, Blue Print a Delphi). Z toho všeho bych "věril" pouze sadě od Textaru, mám s timto výrobcem dobré zkušenosti. Navíc, pokud nejde o performance kit, nepouštěl bych se o míchání značek (desky/kotouče) a vzal sadu. Moc se mi do toho zatím ale nechce, auto má teprve 25.000 km a brzdy jsou vynikajíci, jen to pískáni od LP kola.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40