Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Pro motor je lepší i obyčejný levnější olej měněný včas než dlouho tam nechaný "superolej".
A v našich klimatických podmínkách je dobře použitelných několik SAE.... 5w30, 5w40, 5w50, 10w40, 10w50. Ostatní jsou tak trošku "extrém".
Ano, 5w zajistí mírně lepší startovatelnost. Pokud ale nebydlíš v Tatrách, tak stačí i 10w - obzvláště pokud olej obsahuje i esterovou složku, která mj. zajistí i že olej zůstane na mazaných místech i po vypnutí / při startu.
Harry je zde člen - jezdil se Subaru snad desítky let a angažoval se i na Subarufóru. Ale je pravda že 10w60 je hlavně a převážně pro "race" jízdy.
Já osobně bych volil 5w50 nebo 10w50, kde v té "desítce" (když by ten Millers) je CFS (CFS NT+).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
PHiLiPZ
Příspěvky: 148
Registrován: čtv úno 04, 2016 12:14
Bydliště: PK, SVK

Re: Millers Oils

Příspěvek od PHiLiPZ »

A najlepsie je superolej meneny vcas :D
Ja davam CFS 5w40 NT+ a menim po max 10k km s tym, ze jazdim na 98% trasy cez 100km.
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Powertrain
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 10, 2018 17:14

Re: Millers Oils

Příspěvek od Powertrain »

V zime chodim do Tatier a minuly rok som startoval pri -20 a mal som 5W40 a neslo to uplne lahko :D Hej ten interval skratim to vravi uz kazdy, ze aj 8000km ked jazdim kratke trasy vacsinou. A co hovorite na Motul 300V 5W40? V lete nebude mazat ta 40?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Motul 300V je kvalitou srovnatelný s Millersem. A i 5w40 se dá použít když nebudeš tahat karavan. Takže 5w40 klidně 300V nebo MO CFS / CFS NT+ :wink: Při včasné výměně mažou 5w40-ky i daleko výkonnější motory.... A těch 8 tkm je správných.
V ČR/SR jdou dobře 5w40, 10w40, 5w50 i 10w50
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Powertrain
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 10, 2018 17:14

Re: Millers Oils

Příspěvek od Powertrain »

Jop netahal som este nikdy nic takze asi to bude stacit :mrgreen:
Powertrain
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 10, 2018 17:14

Re: Millers Oils

Příspěvek od Powertrain »

A navyse o 30€ menej nez Millers :)
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Nevím, jestli se auto ještě víc rozjezdilo nebo je to tím olejem s NANO. Prostě plyn jen lehtám a musím dávat pozor na rychlost. Také se mi zdá, že automat řadí pětku tak o dva, tři km/h dříve. Spotřeba průměrně stejná, těžko určit. Rozmanité jízdy + polňačky a vozík.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pedro »

Umre Ti motor. To tak driv bylo.
Nebo je oil lehkobezny. Coz z hlediska okamzite zmeny a postrehu,byva.
A i znena atm tlaku a vlhkosti. Vzduchu....,jak jinak
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2259
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Pedro, i člověku se před smrtí někdy uleví. Olej je ten v popisu zeleně, není lehkoběžný (HTHS 3,79). A atmosférické podmínky, radost mi nezkazíš, dokud neumře motor. :lol:
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
tomula
Příspěvky: 37
Registrován: sob říj 03, 2015 8:16

Re: Millers Oils

Příspěvek od tomula »

Dnes mně jeden mechanik z Fordu říkal, že jejich motory Ecoboost od 1.0 až po 2,5 RS vyžadují speciálně vyvinuté oleje a při použití jiného neschváleného hrozí závažný problém s motorem. Pro jejich motory je prý nejlepší volba a v podstatě speciálně vyšlechtěný olej Ford Formula A5. Diskutoval jsem s ním totiž, že do mého motoru EB použiju NT+ od Millers..a prý zničím motor, že tohle není olej pro můj motor. Co vy na to? Já myslím že pokud NT+ 5w-40 použiju tak naopak motoru prospěji.. :?:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

:wink: :lol: :P :twisted: :mrgreen:
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils

Příspěvek od lefort »

Moje ST už by dle toho mechanika bylo dávno mrtvé. :-D
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Mehanick☺ je evidentně člověk na svém místě :P Je ale fakt že když by byly jen krátké popojížďky a chtěl by si Millers NT+ tak by šlo i jejich 0w30.
Ale jestli je "předepsán" (přesně dle mechanika) Ford Formula A5, tak Millers CFS NT+ je opravdu výkonnější....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Millers Oils

Příspěvek od rousini »

Ten mechanik mohl mlet naučené fráze, ale taky na tom trošku něco může být. Přeci jen vývojáři motorů nejsou úplní blbci a nebudou protlačovat olej, který motor vylágruje do 100 kkm.

Trochu odbočím. Po revoluci a dnes už nevím, jestli z důvodu nedostupnosti, unifikace olejového hospodářství anebo jen v zanícení směrem na západ (neb jsem s tím nebyl přímo spojen) někdo nakoupil do vrtulníků Mi-2 něco od Shellu. Po pár zadřených motorech se vrátili k tomu, co předepisoval výrobce. A paradoxem je, že ač všechno proudové motory, tak v každém typu vrtulníku jiný olej. Do té doby to fungovalo, pak padaly...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
cimik
Příspěvky: 111
Registrován: ned čer 21, 2009 11:56
Bydliště: jihovýchod moravy

Re: Millers Oils

Příspěvek od cimik »

Mně zase jeden z Fordu říkal že 5W-40 by do ecoboostu nedával, protože motor není na tak hustý olej dělaný a špatně by motorem protékal..a že do mého ST by lil max. 5W-30 ale spíše schválený 5W-20! :wink:
Mazda 3 e-Skyactiv 186, r. 2024
Petro Canada Supreme Synthetic 0w-20

Fiat Punto 1,2 44kw, r. 2004
Liquy Moly Molygen New Generation 10w-40
Odpovědět