VIF
Moderátor: Colommbo
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VIF
můžu potvrdit, že starej vif „houstne“
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: VIF
Snad nebudu úplně OT, mám doma zbytek benzinového VIFu, je cca půl roku po záruce, můžu ho normálně používat? Byl skladován v chladu a temnu je mi trochu líto ho vyhodit.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: VIF
Půl roku bych neřešil a vyjezdil ho....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Už som tu v minulosti dostal podobne poradené Pitrisom. Keďže viem, že ten VIF pri bežnom dávkovaní včas nevyjazdím (kúpil som ho vždy asi 7-11 mes. od výroby, občas mám aj pauzy pre iný prípravok, či len polovičné dávkovanie do už obohateného benzínu), tak som ho aspoň prelial do menších flašiek od STP a Valvoline, nech nie je v obale cez rok obklopený nadpolovičným vzduchom.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: VIF
Mohli by konečne spraviť aj iné testy na VIF, než len na usadeniny, napríklad skontrolovať skapatosť motora po jeho naliatí, že kedy sa tak prejavuje, keďže takých postrehov je dosť a u mňa takisto.
Od konca roka som jazdil ešte menej než obvykle, tak som asi pred týždňom dolial do nádrže, ktorú odvtedy vyjazdievam trocha VIFa (od oka, jeho pomer 1:1000 alebo menej) a odvtedy ide zas skapato. Benzín je Gulf N95 z BA aditivovaný (iné Gulfy v SR majú asi iných dodávvatelov), deň pred doliatím jazdil ešte velmi svižne.
Keď ten gulf-benzín bude mať rovnakú kvalitu (šlape mi lepšie než iné), tak sa na celý VIF vykašlem a ponúknem zvyšky niekomu ako prípravok proti vypadávaniu vlasov, možno tam tiež pomôže .
Od konca roka som jazdil ešte menej než obvykle, tak som asi pred týždňom dolial do nádrže, ktorú odvtedy vyjazdievam trocha VIFa (od oka, jeho pomer 1:1000 alebo menej) a odvtedy ide zas skapato. Benzín je Gulf N95 z BA aditivovaný (iné Gulfy v SR majú asi iných dodávvatelov), deň pred doliatím jazdil ešte velmi svižne.
Keď ten gulf-benzín bude mať rovnakú kvalitu (šlape mi lepšie než iné), tak sa na celý VIF vykašlem a ponúknem zvyšky niekomu ako prípravok proti vypadávaniu vlasov, možno tam tiež pomôže .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: VIF
Má zkušenost je obdobná. Beru Efectu 95 a někdy to psychicky nevydržím a "přilepším" trochu motoru VIFem v polovičním poměru a vždy se mi zdá motor línější než bez dodatečného VIFování, jako by něco drželo auto za prdel.
Subaru Outback H6 3,6R 191 kW
Re: VIF
Psal jsem to už vedle a potvrzuji podobnou zkušenost. 20.000 km jsem VIFoval fabricky aditivovaný BA95 Optimal. Studený motor občas lehounce škubal, a to když se jelo lehce nad 2.000 ot./min a při "lechtání" pedálu plynu. Už třetí nádrž dávám jen třetinu doporučené dávky VIFu a ejhle - škubání je pryč.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: VIF
Dobrý den,renal píše:Dřív jsem dal taky na radu Pitrise a za tu mu velký dík Používal jsem 507.00, 5W-30 pro motor s DPF se spotřebou oleje, tak 1l na 10.000km a DPF se vypalovalo po 600-700 km. Nyní používám 505.01 C3, 5W-40 a spotřeba oleje klesla na nulu a DPF se vypaluje po 1500-1800 km Do nafty přidávám 5 panáků VIFU pro lepší spalování a myslím si, že taky přispěje pro částečné čištění DPFka...
o jaké auto se jedná, že jste přešel na 505.01 ?
Píšete 5 panáků VIF na nádrž. Není to už moc ?
1 panák je na 50 litrů podle výrobce. Sám dávám 2 panáky na 70 litrů, ale pět ???.
Neškodí to spíš ?
Re: VIF
Klasická půllitrovka vifu má doporučené dávkování 1:1000 - 1ml:1l. Odměrka má 20ml=20l paliva, sám dávám 5-6 odměrek zimního na 60-70l, podle toho kdy se mi rozsvítí rezerva a za jak dlouho dojedu k pumpě, letní dávám +- jak doporučuje výrobce.
Re: VIF
renal píše:Přesně, jak píše nomacorc - jedna odměrka má 20ml=20l paliva...To znamená 2,5 odměrky na 50l nádrž a mě to prostě připadá na 50 litrů paliva hodně málo Sám výrobce VIFu tvdí, že mírné předávkování neuškodí
2 panaky na 70l je iba placebo, dost ze dieslove Vif je onicom tak ked davkovat tak 2nasobne..sam som to tak robil a nemyslim zeby to skodilo..skorej pouzivanie Vif nicomu nepomohlo iba mal motor vyssiu spotrebu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: VIF
Přímo v aplikaci od eurooilu píšou vždy kvalitu posledního závozu u konkrétní pumpy a vždy je u nafty uvedeno: obsah biosložky: 0%
U benzinu píšou vesměs: obsah biolihu: 4,9%, ale už se mi párkrát stalo, že i benzin měl 0% anebo kolem 2,1% - bohužel, vždycky jsem měl před tím plnou nádrž, tak jsem nemohl vzít do zásoby.
U benzinu píšou vesměs: obsah biolihu: 4,9%, ale už se mi párkrát stalo, že i benzin měl 0% anebo kolem 2,1% - bohužel, vždycky jsem měl před tím plnou nádrž, tak jsem nemohl vzít do zásoby.