Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No prave ty kastle, ja to vlitlo do soli a nebylo uz z pocatku nasmrdlano a prolito olejem.
Ja mel raritni sportwagen. Jsem to ale blb
Ja mel raritni sportwagen. Jsem to ale blb
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Známý měl Toyotu Starlet 1,3. Co jsem to sledoval, tak dosáhla přinejmenším 470 tis. km jen s běžnou údržbou. Jezdil s ní jak krátké trasy každý den do práce, tak občas i dlouhé trasy, tj. 2500 km za víkend. Ale na ty měl primárně Saaba 900 Aero.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Par rokov dozadu (asi 3-4) na jednom sk fore spominal majitel Toyoty Land Cruiser 100
(benzin 4.7i V8, automat), ze ten stroj ma na tacho 680-tisic km (bez poruchy), a nevie si predstavit,
za ake nove auto - zrovnatelnej kvality - by ho vymenil.
(benzin 4.7i V8, automat), ze ten stroj ma na tacho 680-tisic km (bez poruchy), a nevie si predstavit,
za ake nove auto - zrovnatelnej kvality - by ho vymenil.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Před pár lety kamarád automechanik prodával Octávii TDI, najeto necelých 750.000km, udržovaná v dobrém stavu za hodně dobrou cenu. Nový majitel, starší pán, chtěl po něm, jestli by nemohl stočit km na něco kolem 200.000km, prý kvůli manželce, aby si nemyslela, že je to vylítaný křáp.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ide aj o to, kolko dielov je na tychto starsich autach este povodnych, na mojej RAV4 I, rv 1999 je este povodny vyfuk, pritom nebol nikdy opravovany. Predtym na Legende KA9 bol vyfuk 1x zvarany a na zadnych lemoch sa zacinala objavovat korozia. Na RAVke ani stopa po korozii, pritom to auto jazdilo
na Sk celorocne (aj tu bolo zakupene).
na Sk celorocne (aj tu bolo zakupene).
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
tonny: No vidis to a pak ze jsou oktavky šunky,podle nekterych..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
NOVON každé auto môže byť po 750.000 udržiavané a v dobrom stave. Otázka je potom koľko doňho majiteľ za tú dobu dal peňazí. Tie spomínané staré Toyoty by to zvládli max. s výmenou náplní,filtrov a spotrebákov Ak niečo podobné zažil aj spomínaný mechanik s Oktávkou - klobúk dole
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jde o to, co od auta očekáváš. Aneb nejlepší lopata je rýč!NOVON píše:tonny: No vidis to a pak ze jsou oktavky šunky,podle nekterych..
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ta Octávie byla dovezena z Rakouska, chvilku s ní jezdil, na ty km rozhodně nevypadala. Ale u nás stejně všechny ojetiny maj do 200.000km.
Já mívám ojetiny dlouho a výfuk jsem vařil snad jen na Pajeru rv 1992, klasika vstup do tlumiče. a to jsem před Japonci měl i Francouze, R 20TL, R Espace, Peugot 306.
Já mívám ojetiny dlouho a výfuk jsem vařil snad jen na Pajeru rv 1992, klasika vstup do tlumiče. a to jsem před Japonci měl i Francouze, R 20TL, R Espace, Peugot 306.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Myslím, že jsi to právě rozlouskl. Majitelé vozidel většinou se potřebují dostat do práce, do obchodňáku nebo na chatu a to co nejlevněji. A nejlevnější by mělo vycházet auto domácí výroby s největším kufrem a nejmenší spotřebou.Jerry3 píše:Jde o to, co od auta očekáváš.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, ten podmiňovací způsob je rozhodně na místě.tonny píše:...A nejlevnější by mělo vycházet auto domácí výroby s největším kufrem a nejmenší spotřebou.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tonny, Ty jsi měl R 20? Zlatá éra francouzských vozů.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jo, to byl kočár. Já byl druhej majitel, byl kupován u nás v Tuzexu, barva taková písková, motor 1,7. Pojízdnej obývák. Na podnikání (1995) to bylo malé, tak jsem koupil Espace rv 1991 z CH, ten hranatej, motor 2.0. Taky dobrý ale už to nebylo tak tichounký svezení. Byl zas praktičtější, rychlé vytažení sedadel - rovná plocha na náklad.
Od tý doby kupuji čím dál tím starší auta.
Od tý doby kupuji čím dál tím starší auta.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A teď si představ, že v té kastli pro R 20 byl šestiválec 2,7 l, trochu jiný podvozek a celé se to jen pro odlišení jmenovalo R 30. Úplně vidím ty klasické francouzské detektivky.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já od auta očekávám, že se a mne bude s.át co nejméně. A svým způsobem rád vzpomínám na období, kdy jsem po rozvodu neměl na benzín: tolik krásných míst, kam se člověk dostane jen pěšky, maximálně pak na horském kole, jsem v životě nepoznal!tonny píše:Myslím, že jsi to právě rozlouskl. Majitelé vozidel většinou se potřebují dostat do práce, do obchodňáku nebo na chatu a to co nejlevněji...Jerry3 píše:Jde o to, co od auta očekáváš.