to je cca 15€
je to sice viac ako moja predstava, ale urcite je to prijemne prist si kupit a hned aj olej vymenit
Ja zial musim pockat az bude pobocka v BA (nepojdem kvoli oleju do Brna)
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
Hele, Mišo, ač s tímto obchodem nejsem nijak spojen, tak tě mohu ujistit, že taková pobočka, kde by sis mohl dát vyměnit olej, na Slovensku nikdy nebude. A už vůbec ne za peníze, které si ty představuješ!
Misojogi píše:to je cca 15€
je to sice viac ako moja predstava
Tak si vezmi stopky, spočítej potřebné "člověkominuty", všechny úkony, likvidaci odpadu, energie, potřebné rozličné dílenské vybavení a zjistíš, že cena je velmi lidová.
Mám dva důvody, proč bych i přesto podobnou službu nevyužil: stále mne to baví, to za prvé a nikdo to pochopitelně nenechá na heveru vykapávat celé odpoledne.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
..bol som už nútený urobiť servis (výmenu oleja s filtrom) na mojom vozidle, mimo moje tradičné možnosti, kde si to štandardne vykonávam sám.
Riešil som to v BA v už "misojogim" spomenutým OIL PARTNERovi.. a to len čisto z dôvodu, že nemajú najmenší problém s tým, ak je zákazník celý čas priamo pri vozidle a díva sa im na ruky.
Čistá cena práce za výmenu vlastného oleja 35e + 7e likvidácia starého oleja.
Chlapi, i to je dobré a v normě slušnosti. Vy asi zapomínáte, že to může dopadnout, jako v jednom příspěvku z roku 2009
Radim 28 píše:Dobrý den, chtěl bych se zeptat na běžnou nebo optimální cenu výměny oleje.Byl jsem s Passatem 2.0 Tdi 103 kW rok výr.2008 na výměně oleje I.S.R v Průhonicích u D1 za výměnu oleje a filtru mi naúčtovali 16 300,- auto je v garanci, před tím jsem byl na Jarově, kde jsem auto kupoval, tam jsem první výměnu a prohlídku platil 14 700,-.Když se mi moc takovou častku platit nechtělo bylo mi řečeno drahé auto, drahý servis a kor, když je auto v garanci, že potom to prý bude levnější.Přitom ta kvalita práce oproti jinému servisu si myslím, že je srovnatelná.Když jsem doma vytáhl měrku tak je olej úplně na spodní hranici.Počítali mi Shell 5W-30 5l za 6 500,-, filtr za 2 855,- spotřební materiál 1 633,- a za práci zbytek.Je to vůbec možné? aby práce stála cca 7 000,-?To tam maká premiér, že mají takové ceny?Sice nejsem člověk, který by na to neměl, ale tohle se mi zdá hodně ujeté.Tam už nikdy nepojedu.Poraďte, prosím, kde v Praze či okolí seženu slušný autorizovaný servis, kde mě nenatáhnou.Předem Vám všem děkuji.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Pitris píše:Kujva Ty voe dvaačtyřicet éček jen za výměnu a že jim tam ten starý oil můžeš nechat....
no je to celkom pálka .. ale ako núdzové riešenie (nemienim preťahovať výmenu oleja ani o 500km od pôvodného nastaveného plánu) sa to dá akceptovať.. Ja som hlavne potreboval mať spravené presne to čo som potreboval, ako som to potreboval (dal som nejakú tu požiadavku ako si čo predstavujem, aby bolo presne urobené) a hlavne byť pri tom.. a tam mi bolo plne vyhovené a naviac s výborným prístupom (ale za tie prachy bodaj by nie )
V každom prípade ja osobne nemám problém zaplatiť aj niečo naviac než je bežné, za pre mňa viac než uspokojivo vykonanú prácu, čo mne je vyhovieť nie je zas až tak jednoduché.
Jezevcik píše:....to může dopadnout, jako v jednom příspěvku z roku 2009....
No to tenkrát byla bomba Je fakt že v porovnání s těmi králi zlodějů je těch "kornelových" 42 € je vlastně práce grátis I když Radim tam měl nadauto - však mu to i řekli: drahé auto, drahý servis....
Být u toho a koukat mekánikovi na ruce je dycky plus. Na druhou stranu mám-li zaplatit patnáct stovek jen za to, že si přivezu svůj olej a filtr, předám je mekánikovi a koukám na něj, mno, ti teda nevim, Maruš... Práci samotnou odhaduju tak na deset (dobře, patnáct) minut, to jedině že by nechával tři hodiny vykapat...
kornel píše:...Ja som hlavne potreboval mať spravené presne to čo som potreboval, ako som to potreboval (dal som nejakú tu požiadavku ako si čo predstavujem, aby bolo presne urobené) a hlavne byť pri tom.. a tam mi bolo plne vyhovené a naviac s výborným prístupom (ale za tie prachy bodaj by nie ... za pre mňa viac než uspokojivo vykonanú prácu, čo mne je vyhovieť nie je zas až tak jednoduché.
- nějak nerozumím, výměna oleje je výměna oleje, jde jen o to, jestli vrchem nebo spodem...
NOVON píše:Vymena by mela byt zdarma.Koupis-li si u me olej a filtr.
A restaurace si budou účtovat jen za spotřebované suroviny?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Colommbo píše:Být u toho a koukat mekánikovi na ruce je dycky plus.
..nie plus, u mňa je to nutná podmienka (pokiaľ nemám aktuálne možnosť to robiť vo vlastnej réžii)
Colommbo píše:Práci samotnou odhaduju tak na deset (dobře, patnáct) minut, to jedině že by nechával tři hodiny vykapat...
..trvalo to tesne cez 20min. Mechanik nechával dobre odkapať
Colommbo píše:
- nějak nerozumím, výměna oleje je výměna oleje, jde jen o to, jestli vrchem nebo spodem...
..jo takto to funguje bežne, no u mňa to funguje o niečo inak.. keď už olej z vane ledva kvapká, tak ešte vytláčam tlakovým vzduchom cez merku oleja posledné zvyšky oleja.. takto ešte vytlačím vždy cca 2dcl z vane
A zkusili jste si někdy stopovat čas při výměně? Najetí na zvedák, zvednutí, oddeklování krytů pod motorem, přistavení vaničky na olej, povolení šroubu, vykapání, výměna filtru, a opačným postupem včetně nastartování motoru, kontroly případně dolití, potom to celé uklidit.
Btw nikdo Vás nenutí jezdit do servisu. Můžete klidně jezdit long-life......... .
Pokud to trvá 15 minut - tak mechanik účtuje za hodinu kolik?
V niektorých neautorizovaných servisoch sa prezentujú tým, že pri zakúpení ich oleja a filtrov je ich výmena (práca) zdarma.. zdarma to samozrejme nie je, cena za prácu je zahrnutá v "cene oleja" alebo ako to zvyknú nazývať v akomsi "balíčku" (napr. klasická full saps 5W-40 4 litre = 99e... LongLife oleje, kvalitnejšie 0w-30 = 120 až 140e).