Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Škoda, že to nečte carfan... :twisted:
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

To je ten Tesla pozitive? :-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Ano.
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Ostatní

Příspěvek od bloke »

V jednom aute krásnom, hneď v druhom ohavnom (Honda Clarity Fuel Cell) - kto zaviedol úzus, že elektromobily/hybridy majú byť na pohlad odpornejšie?
Libor píše:10 nejlepších motorů dle Wards auto (pro rok 2018). Honda má dva zastupce :-) :

https://m.autorevue.cz/toto-je-10-nejle ... novani-ano
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Toyota. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

Přesně :D Přišel s tím Prius před téměř 20 lety. Ber tak, že Clarity, nebo třeba Mirai je především o pohonu, design je jen obal nosiče, přísně podřízený aerodynamice.
Naposledy upravil(a) Libor dne ned pro 17, 2017 21:57, celkem upraveno 1 x.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Ostatní

Příspěvek od bloke »

Ináč ozaj, od toho Priusa sa Clarity vzhladovo nevelmi vzdialil. Toyoda Toyota, to je tvoja robota.
Hodnoty odporu vzduchu sú už aj u bežných áut dosť priaznivé i oproti futuristickým rekordmanom spred 20 rokov, a tieto súčasné ohybridy (ohyzdné hybridy, či čo sú to za *variácie pravých elektromobilov) ušetria voči štandardnej karosérii možno pár stotiniek hodnoty cx, aby napokon odjazdili 90 km do vybitia (v teple), pri aute odparkovanom v zime týždeň pred domom, radšej ani netipujem :mrgreen: .

*chcel som narýchlo overiť, aký presne má pohon (palivové články, co to je?), ale pri tých siahodlhých litániách som to vzdal
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

Žadny krasavec to není, kdyby alespoň ta zadní lemy měly tvar, kopírující pneu. Předek ale vcelku jde, i záď (ale v šeru) :-)

Něco se dá dohledat. Honda a její stránky stojí za prd už od svého vzniku :-(

https://automix.cars.cz/testy/prvni-sve ... 71205.html
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

Není to objev Ameriky, nepopírám, ale přesto extrémy, popisované v článku, kolem sebe vidím každý den. Obvzlášť 5 minutové škrábače a ometače.


http://autoroad.cz/technika/90103-vite- ... -internetu
Naposledy upravil(a) Libor dne ned pro 17, 2017 21:58, celkem upraveno 1 x.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Ostatní

Příspěvek od Colommbo »

Jako že pět minut je málo nebo moc...? Co je lepší - nejdřív omést/oškrábat promrzlé auto a teprve (na)startovat a jet/řídit nabalenej jak pumpa nebo očistit zasněžené LP dveře, abych se dostal dovnitř, nastartovat, zapnout foukání/ohřev předního a zadního okna a zrcátek a pak v klidu dočistit zbytek auta, sundat si kabát, nasednout do už docela vyhřátého a zvolna se rozjet...? :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

Myslím, že 5 minut je moc (bohatá směs). Přijdu k autu, ometu sníh, oškrábu na hrubo okna, nastartuji, dám plný ohřev čelního skla, zapínam výhřev sedaček a zrcátek+zadního okna, otevřu bránu, na vyšší volnoběh vycouvám, zavřu bránu (což je cca minuta) a vyjíždím. Mezitím se pomalu rozpouští zbylé zmrazky z oken a mám dostatečný výhled.
Je to možná nekomfortní, ale snad pro motor přínosnější, než 3-5 minut volnoběhu.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Já osobně ráno nastartuji a do té minuty odjíždím. Pokud ale sníh nebo led na autě :? tak to navrknu a pak očistím - teplejší vzduch zevnitř pomůže. Prvních asi 400 metrů (k první křižovatce) na dvojku na 2t/ot, potom - než se "odlepí" ručička teploměru (asi 40°C) tak do dvou a půl a než dosáhne voda 80-ti, tak se snažím nelézt přes 3t/ot. A plný výkon motoru až tak po min. 10-ti km, v zimě i po delší době.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

než dosáhne voda 80-ti, tak se snažím nelézt přes 3t/ot.
zaujimave ze za studena sa motoru najviac ziada ist do otaciek (ked sa nekontrolujem tak za chvilu su otacky ako dive)
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Co je na tom zajímavého? Prostě bohatá směs v "sytičovém" režimu. :idea:
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Ostatní

Příspěvek od Libor »

V této zemi nejde nikdy nic snadno (STK a měření propustnosti oken)

http://www.auto.cz/kontrola-na-stk-okenni-folie-111902
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Odpovědět