Ošetření dutin a podvozku

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět

Ošetřil jsem na moderním automobilu:

Jen dutiny
240
35%
Jen spodek n
81
12%
Spodek Tlumexem
33
5%
Dutiny i spodek
251
37%
Nic
76
11%
 
Celkem hlasů: 681

Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Pedro »

Pouzivam starou pistoli na barvu, s puvodni bankou. Funim samodomo, ale poctive udelanym kompresorem, pouzivam vyhradne Konkor v plechovce. Naredeny primerene - primerene...
Na spodek. Dutiny a prahy osetruji dle konkrétního mista. Konkor 101,Bitumen ML, motorovy olej.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od NOVON »

jurawood: Pouzivam UBS pistoli a funguje.V cem je problem to naredit do olejove konzistence?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jurawood
Příspěvky: 58
Registrován: čtv bře 16, 2017 10:13

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jurawood »

čím? Ptal jsem se amíků přímo u výrobce i CZ zastoupení.
Objednal jsem tu pistoli s vyrovnáním tlaků do nádržky, takže to bude nezávislé na odporu trysky a hustotě.

Kdyby to někoho zajímalo tady je vlastně srovnání 2 pistolí na dutiny. Aby to někoho třeba nestálo zbytečně starosti jako mě, a vyhozený prachy za krámy úplně na nic. S trubkoum pr.10 mm se taky těžko dostanete do prolisu v prahu, nebo do dveří, kde jsou 3mm :-)
Jedna je teda na nástřik, ale princip je stejný. Nefunguje :-) Druhá je potom s vyrovnáním tlaku vstupu s tlakem v komoře. Výstupem je čistě podtlak na Venturiho trubici, oproštěný od protitlaku v hadičce a dyzně způsobující špatnou funkci, nebo dokonce, že to tlakuje do nádobky, místo ven, tak jak to dělalo mě.

https://www.youtube.com/watch?v=hsiFDGOVNfo
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od NOVON »

jurawood: Treba technickym benzinem..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jurawood
Příspěvky: 58
Registrován: čtv bře 16, 2017 10:13

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jurawood »

vyzkoušeno? protože jinak by teoreticky měl být v horkém etanolu nebo chloroformu.
Ovšem zda se po odpaření získá stejně účinná látka zpět je otázka. Viz odpověď FF že nedoporučují ani zahřívat. Že se oddělí vrstvy.
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Jurawood
Příspěvky: 58
Registrován: čtv bře 16, 2017 10:13

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jurawood »

Hodím to sem, kdyby to někoho inspirovalo.

Mám tedy hotovo.
Koupil jsem si nakonec pořádnou pistoli na dutiny, po vyzkoušení asi 2 nefunkčních jsem pochopil, že tudy cesta nevede. Potřebuji tlakovou přetlakovou nádržku, volby nelituji - jsem z ní doslova nadšen.
http://www.uktools.com/sealey-sg18-air- ... -3230.html
mrkněte na velikost trubiček a trysek. Tu klasickou bych i kdyby fungovala nikam nestrčil.

Den předem jsem podvozek umyl horkou wapkou + mikropráškem, s následným dosušením dlouhou suchou jízdou 160kmh :-)
Začal jsem výstřik komplet dutinami. Ta zahnutá trubička je naprosto boží.
Dělá to krásnou mlhu až 1,5 m daleko.
Takže touhle trubičkou jsem nakonec nastříkal všechny dutiny a prostory a že jich tam je, komplet celý spodek i nápravy. Použil jsem FLUID FILM NAS.

Při vystříkávání lemů za podběhy jsem dostal dva přímé zásahy do očí.
Hoši - NIC se nestalo, dělal jsem to až do večera. Všude krásná vůně, ruce a obličej jako by namazané krémem, měl jsem na sobě vlněný svetr (schválně), který je teď krásně naimpregnovaný, v autě to z dutin vonělo a domů jsem přišel s úsměvem.

Vzpomínám, jak jsem se vracel domů z rampy 2 roky před tím, po nástřiku resistinem ML a CAR- třeštivá bolest hlavy, zvracení, celej zas*anej, auto zatentovaný.Oblečení na vyhození, z hlavy jsem to umýval týden.
Smrad na ulici další rok poté, každý kdo šel kolem se otočil. Každým usednutím do auta se mi vracela ona bolet hlavy.

Tak tohle byla doslova lahůdka a těším se na další práci.
Na komplet dutiny a celý spodek padlo asi 1 litr. To je málo, ale povrch jsem zmastil a o to šlo.
Příště nebudu tak šetřit, pistole je velmi úsporná.

Aktualizace, včera svítilo sluníčko, mám tmavý lak a tak koukám a vidím, že ze všech dveří mastná čára až k prahu a hezky se rozlézá.
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Pitris »

Asi si si s tím pěkně vyhrál :wink:
Když se zadaří tak to potěší 8)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od NOVON »

jurawood: Me to teda inspirovalo :-)
Co stala ta pistole?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jurawood
Příspěvky: 58
Registrován: čtv bře 16, 2017 10:13

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jurawood »

litr, možná chyba nacenění, jinak stojí 3,5, hledám ji a už ji tam neprodávají :o

Dělají ji stovky firem, každý sei nalepí vlastní nálepku, někdo ji prodává za 3, někdo za 4.
Slováci ji měli za litr.

Ještě je v DE za 39,90E, hledej DEMA DBP 1100
Nebo undercoatig gun

ed.. jo tady byla taky https://gude.gude.sk/pneumaticke-pistol ... 70113.html
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od NOVON »

jurawood: Vlastne podobny "forychtung" mam udelany z minimaxu hasicaku.Tlakova nadoba s tenkou hadickou-pouzil jsem z hydro naklapeni svetel z favorita.Jen problem je tryska.Mam na konci zavitovou cast-jen ten zavitek z autoventilku.Jako ty dutiny to nevystrika,ale doslova vyleje,vyplachne,coz se mi zda az moc,tak to moc nepouzivam..
Kdyby byl ovsem nejaky napadek na trysku,tak sem s nim..Dik
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Misojogi »

https://stabilo-befestigungstechnik.de/ ... e-dbp-1100
v nemecku je stale zohnatelna za cenu 39€
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jurawood
Příspěvky: 58
Registrován: čtv bře 16, 2017 10:13

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jurawood »

můžu ti dyznu klidně smotnout na soustruhu jakou chceš, odkud jsi? Kopr = Kopřivnice?
Musel by si mít cestu do Brna jedině :-)

Jinak obávám se, že tvůj problém nebude v dyzně. Tvoříš emulzy? T.j. bubliny vzduchu občas s mazivem?

Vyfoukal jsem třeba 2000 l vzduchu na 1 litr konzervačního přípravku.

Jestli můžeš, pořiď tu demu. Je to made in germany. Zpracováním to má hodnotu minimálně 3.000,- Kč Když mi to přišlo, několik hodin jsem to zkoumal, komplet rozdělal a nechápal, že tohle někdo je schopen vyrobit za litr. Po celém internetu vč. ebay a alliexpress se to prodává za 4.000,- Kč!!!

Rychlospojky, ventilky, těch součástek co to má když jsem to komplet rozebral.
(lapoval jsem jehlový ventilek pastou na ventily aby 100% těsnil + mazal vnitřní gufýrka a o-kroužky silikonovou vazelinkou).
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od NOVON »

jurawood: Mozna jsem to s tim vzduchem nepochopil,ale mame jen kompresor s 300 litrovou nadobou :-)
Podle me mam trysku s moc velkym prutokem,hadicka ma vnitrni prumer nejakych 3.5-4 mm.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Jurawood
Příspěvky: 58
Registrován: čtv bře 16, 2017 10:13

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od Jurawood »

musíš do hadičky dopravovat téměř čistý vzduch, jen sem tam trochu konzervačního materiálu. Po cestě musí být emulzní trubice, kde se vytvoří ona emulze. Prostě musí z toho fičet vítr a dělat to mlhu :lol:
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Ošetření dutin a podvozku

Příspěvek od NOVON »

Jurawood píše:musíš do hadičky dopravovat téměř čistý vzduch, jen sem tam trochu konzervačního materiálu. Po cestě musí být emulzní trubice, kde se vytvoří ona emulze. Prostě musí z toho fičet vítr a dělat to mlhu :lol:
No matros do hadicky valí "plnou parou".Myslel jsem,ze kdybych mel trysku s mensimi otvory,tak by to bylo ok,samozrejme mensi otvory=vice naredit material.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Odpovědět