Jerry3 píše:A tím kompenzovat špatné vlastnosti pneu? Nepřipadá ti na tomto způsobu uvažování něco špatně?
P.S.: Můj švagr vždy jezdil auty, dokud byla ještě vůbec schopná pohybu. Argumentoval úplně stejně...
Tak to zas ne,to nejsem jako tvuj svagr ani trosku,spise naopak.Moje "postizeni" je potreba zachranovat i ty nejvetsi sroty
Uvazovani v pripade pneu bych asi zmenil,kdybych jezdil ve vykonnem voze,kde si rychlost ani neuvedomujes a taky pri castem presunu po dalnicich..
Ted uz jezdim,tak abych dojel v poho do cile,ci li defenzivne.Nevim asi mam silny pud sebezachovy
Tuningovy koncernovy jezdec. Sucho, teplo, rovina s naznakem zatacek. Jedu co to da. Ochladi se, zaprsi, nedejboze zatacky, do kopce z kopce a jedu krokem. Co kdyby to nahodou sklouzlo. Spravne?
No vždyť: švagr sice nemá potřebu ty největší šroty zachraňovat, on je pouze vytváří a jezdí s nimi. A dokud jsou schopny pohybu, jsou dle jeho přístupu OK na ježdění.
Základní rozdíl mezi letní a zimní gumou je ve směsi, zimní je měkčí, poddajnější pro provoz při teplotách pod nulou. Avšak i ona stárne a vysychá, tvrdne a proto starší zimní gumy nedisponují přilnavostí potřebnou pro zimní provoz. Gumy z roku 2011 mi osobně přijdou už dost na hraně, 2014 je gut. Tvrdí se, že zimní guma by neměla být starší než čtyři roky (pravidlo 4+4+4 - nejméně čtyři milimetry, čtyři roky a všechna čtyři kola.) Řekl bych, že to má něco do sebe...
tiez som si googlil
podla viacerych vyrobcov gumy starsie ako 10 rokov by sa nemali pouzivat, cize kupit gumy stare max 6 rokov (a este 4 roky mozes pouzivat)
ale je to uz na hrane, lepsie mat nejaku tu rezervu
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010