pao + ester oil, RAVENOL vs Yacco
Moderátor: Colommbo
Re: RAVENOL vs Yacco
No a co má být? To, co jsem napsal, je přece o něčem jiném.
Re: RAVENOL vs Yacco
K tomu rozboru M1 NL 0w-40: Vysoká hodnota TAN (3,24) u nového oleje dává tušit, že v základovém oleji nejspíš budou estery. Tomu je adekvátně přizpůsobena hodnota TBN (12,45).
Sympatický je vysoký obsah molybdenu, boru a vápníku - v porovnání s běžnou konkurencí jsou to všechno hodně slušné hodnoty, což znamená, že výrobce na zákazníkovi nešetřil.
Sympatický je vysoký obsah molybdenu, boru a vápníku - v porovnání s běžnou konkurencí jsou to všechno hodně slušné hodnoty, což znamená, že výrobce na zákazníkovi nešetřil.
Re: pao + ester oil (RAVENOL, Yacco, Addinol..)
Prohlížel jsem oil-club.ru zaujala mě u nás asi ne moc známá značka Addinol, máte někdo zkušenosti?
https://www.drive2.com/l/8170461/
https://www.drive2.ru/l/5689087/
http://www.oil-club.ru/forum/topic/3381-3381/ (20% ester, 70% PAO)
http://www.oil-club.ru/forum/topic/13309-13309/ (PAO + Alkylated naphthalenes)
https://www.drive2.com/l/8170461/
https://www.drive2.ru/l/5689087/
http://www.oil-club.ru/forum/topic/3381-3381/ (20% ester, 70% PAO)
http://www.oil-club.ru/forum/topic/13309-13309/ (PAO + Alkylated naphthalenes)
Re: pao + ester oil, RAVENOL vs Yacco
Kdysi ho tu někdo zmiňoval - že u něj dobrý, ale zřejmě ho u nás jezdí ještě míň lidí než Yacco či Ravenol.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: pao + ester oil, RAVENOL vs Yacco
ja som nan jazdil jedna vymena 10w-40 a druha 5w-40,takze nic moc oleje,a z toho sa neda nic napisat ci bol dobry alebo zly, fungoval, subjektivne cernal rychlejsie ako ine oleje
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: pao + ester oil, RAVENOL vs Yacco
To pokračování Yacco / BMW je tady: http://www.oleje.cz/forum/jaky-olej-bmw ... 424-3.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: pao + ester oil, RAVENOL vs Yacco
Jinak oleje Ravenol má i eshop dufy.cz
Psal jsem jim ohledně RCS 5W-40 a mají už tu novou recepturu. Ten mají za pěkných 1 285 Kč za 5 litrové balení. Dál mají v nabídce i další typy olejů od Ravenolu.
https://dufy.cz/oleje/oleje-dle-vyrobce/ravenol
Psal jsem jim ohledně RCS 5W-40 a mají už tu novou recepturu. Ten mají za pěkných 1 285 Kč za 5 litrové balení. Dál mají v nabídce i další typy olejů od Ravenolu.
https://dufy.cz/oleje/oleje-dle-vyrobce/ravenol
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: pao + ester oil, RAVENOL vs Yacco
Solidní nabídka Ceny mírně vyšší jak olejacek, ale více produktů....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: RAVENOL vs Yacco
moc dlhe citanie v anglictine ale zajimave, mnoho fajn informacii a vyvratenie mytusov.
*ze vyssia viskozita lepsie chrani, neni pravidlo.
*ze extra zddp moze nicit (samostatne predavane aditiva,..)
*viac zinku neznamena viac ochrany, ale dlhsiu dobu ochrany.
*netreba hodnotit olej len za zaklade par cisel. clovek sa dostane do omylu.
*pocas intervalu sa tan parameter zhorsuje ako prvy a najrychlejsie, ostatne parametre olej si "drzi"
*a prekvapenie ze 0w oleje dopadli celkom dobre.
vlastne potvrdilo zistenia na bitog z analyz olejov. ze moc kratke intervaly nie su prospesne na opotrebenie, 10-15000km intervaly vykazovali menej oterovych kovov ako americke super kratke intervaly. vseckeho mnoho skodi, aj zinok. asi midsaps nebude az taky pruser ako sa zda.
Re: pao + ester oil, RAVENOL vs Yacco
ad vyšší viskozita)
Vyšší viskozita - pokud nepůjdem do extrému 60 a 70 - je vhodná na vysoké teploty. Ale ano, ne vždy je nejvhodnější (krátké zimní přískoky).
ad extra ZDDP)
Přidané přilitím do oleje ano. Nic navíc tam nepatří.
ad hodnocení oleje)
Ano, olej je potřeba posoudit komplexně. Ne podle jednoho parametru.
ad zhoršuje se jako první)
Při krátkých jízdách TBN ano. A byť je potřeba olej brát jako celek, toto je hodně důležitý parametr pro ochranu motoru
ad překvapení 0w)
Jestli 0w40 A3/B4 tak žádné překvapení, bo díky rozpětí viskozit musí být kvalitní. A třeba Ravenol SSO 0w30 A3/B4 taky....
Jinak výměna po 10-ti - 15-ti tkm je tady doporučována; a oleje "mid saps" jsou už od r. 2010 kvalitnější, ale pořád platí že když není potřeba, olej ACEA Ax/Bx je vhodnější. A nabízí vyšší ochranu motoru oproti USA olejům, které mohou mít nižší výkonost právě proto, že tam se olej mění podstatně častěji než v Evropě.
A když už si to dal do tohoto vlákna Yacco/Ravenol (dále i např. Motul, Millers nebo Redline) - kteří PAO+ester olejů mají několik v nabídce, tak jen dodám že (za předpokladu teď výše napsaného) to jsou svým složením HODNĚ kvalitní oleje....
Vyšší viskozita - pokud nepůjdem do extrému 60 a 70 - je vhodná na vysoké teploty. Ale ano, ne vždy je nejvhodnější (krátké zimní přískoky).
ad extra ZDDP)
Přidané přilitím do oleje ano. Nic navíc tam nepatří.
ad hodnocení oleje)
Ano, olej je potřeba posoudit komplexně. Ne podle jednoho parametru.
ad zhoršuje se jako první)
Při krátkých jízdách TBN ano. A byť je potřeba olej brát jako celek, toto je hodně důležitý parametr pro ochranu motoru
ad překvapení 0w)
Jestli 0w40 A3/B4 tak žádné překvapení, bo díky rozpětí viskozit musí být kvalitní. A třeba Ravenol SSO 0w30 A3/B4 taky....
Jinak výměna po 10-ti - 15-ti tkm je tady doporučována; a oleje "mid saps" jsou už od r. 2010 kvalitnější, ale pořád platí že když není potřeba, olej ACEA Ax/Bx je vhodnější. A nabízí vyšší ochranu motoru oproti USA olejům, které mohou mít nižší výkonost právě proto, že tam se olej mění podstatně častěji než v Evropě.
A když už si to dal do tohoto vlákna Yacco/Ravenol (dále i např. Motul, Millers nebo Redline) - kteří PAO+ester olejů mají několik v nabídce, tak jen dodám že (za předpokladu teď výše napsaného) to jsou svým složením HODNĚ kvalitní oleje....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF