nabíječka,tady baterií
Moderátor: Colommbo
Re: nabíječka,tady baterií
Páni,
Tocite sa zda sa dokolečka....ved Jerry to uz napisal. Japan baterie GS.
A su na aftermarketovom trhu...len pohladat.
http://www.gs-baterie.cz/distributori/
...a len na margo...mozno dovodom dlhej zivotnosti tychto baterii je aj fakt v akych vozoch su .
Tocite sa zda sa dokolečka....ved Jerry to uz napisal. Japan baterie GS.
A su na aftermarketovom trhu...len pohladat.
http://www.gs-baterie.cz/distributori/
...a len na margo...mozno dovodom dlhej zivotnosti tychto baterii je aj fakt v akych vozoch su .
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: nabíječka,tady baterií
http://www.gs-baterie.cz/2010/10/gs-specialni-japonska/jarson1 píše:...a len na margo...mozno dovodom dlhej zivotnosti tychto baterii je aj fakt v akych vozoch su .
ano dobry navrh elektroniky voza prispieva k dlhsej zivotnosti baterie, rovnako aj umiestnenie (pri motore ma teplo v zime a nemrzne)
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: nabíječka,tady baterií
Je to možné. V Š120L bola batérka vzadu a teda dobíjal som ju skoro nonstopMisojogi píše:ano dobry navrh elektroniky voza prispieva k dlhsej zivotnosti baterie, rovnako aj umiestnenie (pri motore ma teplo v zime a nemrzne)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: nabíječka,tady baterií
Samozřejmě.Misojogi píše:...a len na margo...mozno dovodom dlhej zivotnosti tychto baterii je aj fakt v akych vozoch su .
Dobře vědět! Ale jde nejspíš o novum.Misojogi píše:http://www.gs-baterie.cz/2010/10/gs-specialni-japonska/
Akumulátoru spíše vadí přehřívání od motoru za jízdy.Misojogi píše:ano dobry navrh elektroniky voza prispieva k dlhsej zivotnosti baterie, rovnako aj umiestnenie (pri motore ma teplo v zime a nemrzne)
Re: nabíječka,tady baterií
Pak jsi měl někde problém. O systémový v daném případě rozhodně nešlo.jerome píše:V Š120L bola batérka vzadu a teda dobíjal som ju skoro nonstop
Re: nabíječka,tady baterií
Asi budeš mať pravdu, väčšina skúseností v ČR/SR je z vozov DE automobiliek, takže nebudem si zbytočne robiť ťažkú hlavu;
(vo francúzskom aute, použitie krátke jazdy do mesta, Exide s výdržou aspoň 8 rokov postačí)
(vo francúzskom aute, použitie krátke jazdy do mesta, Exide s výdržou aspoň 8 rokov postačí)
jarson1 píše:...a len na margo...mozno dovodom dlhej zivotnosti tychto baterii je aj fakt v akych vozoch su .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: nabíječka,tady baterií
Vůbec si nemyslím,že by toto napětí bylo likvidační. Tedy jak pro jaký typ aku. Třeba pro gelovku nebo AGM je maximum právě 14.6V. Spíše 14.4V. Klasické olovo a nebo calciový aku zvládne bez problémů až 14.8V ...Hombre píše:Mě na autě dává altík 13.8 V,Proto jsem na ní za celou dobu nesáhl, ani nabíječku nezná. Myslím si, že to dobíjecí napětí 14.6V je pro baterky likvidační.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: nabíječka,tady baterií
Pak je i důvod, proč dlouho nevydrží žárovky +30-50% svítivosti. Tam tu životnost snižuje každá desetina voltů. Mě ty výkonné vydrží i přes dva roky. Měním je ne při prasknutí, ale při snížení svícení.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: nabíječka,tady baterií
Zas som si objednával v úžasnom e-shopovom systéme; reku že zelený krúžok = Zajtra u vás, zajtra si skočím po novú Exide, no do pár minút mi volali, že nemajú, nevedia kedy bude. Ponúkli nejakú baterku Škoda, ktorá má byť to isté, len s týmto kvalitnejším koncernovým prelepom aj o 10 EUR drahšia. Díky, nechcu. Musím tak ešte chvílu improvizovať.
No rád by som sa spýtal, o čom svedčí neschopnosť akumulátora udržať elektrolyt. Že je vhodný na výmenu, to beriem, ale zároveň čo ešte, napríklad že už nevydrží ani pri častejšom dobíjaní nabíjačkou mesiac, alebo že mi zakape v nestráženej chvíli aj o týždeň, ..?
No rád by som sa spýtal, o čom svedčí neschopnosť akumulátora udržať elektrolyt. Že je vhodný na výmenu, to beriem, ale zároveň čo ešte, napríklad že už nevydrží ani pri častejšom dobíjaní nabíjačkou mesiac, alebo že mi zakape v nestráženej chvíli aj o týždeň, ..?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: nabíječka,tady baterií
Přiznám se, že nerozumím otázce. Protože nic jiného než přebíjení mne nenapadá. To ovšem nejspíše není o akumulátoru samotném.bloke píše:...o čom svedčí neschopnosť akumulátora udržať elektrolyt
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Dovolím si souhlasit s Jerrym - dotaz
Zřejmě je v tomto případě myšlena neschopnost akumulátoru udržet kapacitu, tedy schopnost točit startérem potažmo motorem... Mně se loučící se akumulátor projevoval tak, že i po nabití nebyl po pár dnech u odstaveného auta schopen/ochoten dostatečně otočit startérem. Změřit dobíjení a je-li v pořádku, nějakého náhlého kolapsu akumulátoru bych se neobával (snad s výjimkou zkratu uvnitř aku) - pakliže motor nastartuje, bere si už z vlastního zdroje (alternátor)...
bych chápal ve smyslu, že elektrolyt z tělesa akumulátoru uniká, asi jako neschopnost člověka udržet moč či stolici...bloke píše:...o čom svedčí neschopnosť akumulátora udržať elektrolyt...
Zřejmě je v tomto případě myšlena neschopnost akumulátoru udržet kapacitu, tedy schopnost točit startérem potažmo motorem... Mně se loučící se akumulátor projevoval tak, že i po nabití nebyl po pár dnech u odstaveného auta schopen/ochoten dostatečně otočit startérem. Změřit dobíjení a je-li v pořádku, nějakého náhlého kolapsu akumulátoru bych se neobával (snad s výjimkou zkratu uvnitř aku) - pakliže motor nastartuje, bere si už z vlastního zdroje (alternátor)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nabíječka,tady baterií
Nuž, aku začal nejako pretekať asi pred mesiacom; pred vybratím z auta pred nabíjaním, som ešte vysával vnútro vysavačom „cez zapalovač“ a asi som ho dosť vyšťavil (na vysavači nie je uvedený žiaden údaj o príkone, išiel asi hodinu lebo príliš úspešne nečistil). Vtedy som si všimol, že elektrolyt vytiekol pri mínusovom póle aj pod kapotou a aj po nabití doma. Dnes som si znova všimol pretečený elektrolyt. Pripisoval som to aj jeho veku pred dožitím (8 rokov pri jazdných podmienkach krátkych jázd)...
Vďaka za nasmerovanie, skúsim niekoho splašiť na overenie dobíjania.
Vďaka za nasmerovanie, skúsim niekoho splašiť na overenie dobíjania.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: nabíječka,tady baterií
prebijanie urcite skontroluj ale moze to byt aj prasknuty akumulator a preto ze neho tecieDnes som si znova všimol pretečený elektrolyt. Pripisoval som to aj jeho veku pred dožitím
inak nema ako tiect (okrem prebijania ked vrie)
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: nabíječka,tady baterií
pri kontaktoch to nemá čo tiect,ani pri prebíjaní. Vymenit baterku,zvačša klakne nečakane,najčastejšie pri chladnom počasí,najma ked už má malu kapacitu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: nabíječka,tady baterií
Nepretieklo to presne pri mínus póle, ale kúsok od neho na tej strane, zhora od bočnej steny. Už som Misojogimu spomínal do správy, že velmi podobne sa mi prejavovala minulá stará exide vo veku 7 či 8 rokov pred úplným odchodom.
Baterka dúfam naozaj príde (objednaná už druhý raz, od iných) a na kontrolu prebíjania snáď do 2 týždnov niekoho zoženiem.
Baterka dúfam naozaj príde (objednaná už druhý raz, od iných) a na kontrolu prebíjania snáď do 2 týždnov niekoho zoženiem.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »